Vind haar nog steeds mooi zonder poespas maar lijkt me wel leuk haar in iets anders te zien. Ook met iemand anders trouwens dan met Jeffquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet kijkend naar Jolien
[ afbeelding ]
Dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijn
na de uitslag natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef Paul het volgende:
Elsa mag nu niet slapen. Vanaf hoelaat mag het dan wel
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
Minus de BB kleding vind ik haar er hier beter uitzien dan op IG. Ik ben niet echt een fan van dat overdreven neppe gedoe met extreem veel lagen make-up, extensions en daar dan nog eens insta filters of photoshop overheen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Ik heb wel schone kleren aan.
Jolien is wel de knapste vrouw in het huisquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef -river- het volgende:
Ik zie niets maar dan ook helemaal niets moois aan Jolien, gewoon een doorsnee saai ding zonder de x factor.
voor de liveshowquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
maar wiet iemand waarom milena en lenie zo gekleed zijn
Zullen ze zich niet opgelaten voelen.....zo bij e anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
ik denk verveling ...iets te doen te hebben!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
Nee dat is dat kreng Milena.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Jolien is wel de knapste vrouw in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |