zooo spontaan! bb kijkt hoe mensen zijn !!! neee 2025 mensen zijn hoe bb het wil!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze krijgen de laatste instructies van de FEBO
Ja dat vind ik ook idd maar ben bang dat het geplak nu haar de kop gaat kosten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn samen ook gewoon totaal niet leuk om naar te luisteren. Jeffrey vind ik sowieso vervelend maar Jolien bij anderen kan ik nog wel horen.
totaal afgeschreven!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef zodeju het volgende:
Sorry dan mag Jeffrey niet leuk zijn in BB, maar blijf in het promo filmpje het een leuk knul vinden....dus ik schrijft hem nog niet af.
i wishquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook idd maar ben bang dat het geplak nu haar de kop gaat kosten.
Sowwwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef Thorelf het volgende:
het filmpje van Jolien zo oppervlakkig... net zo als het meisje overkomt..niet vreemd dat ze voor Jeffrey valt
het is ook niet veel...maar het is kiezen en zoeken wat je denkt deze is mss toch wel okequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien kijk ik ook te weinig omdat ik iedereen daar niks vindt....
doe ik eigenlijk nooit ...want heb het idee dat ik te zien krijg wat bb wil! en dat zijn gemonteerde beelden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan ze ons nu echt dwingen naar de uitzending te kijken
Ja! Wat zegt dat over BB?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan ze ons nu echt dwingen naar de uitzending te kijken
Heb de uitzending net doorgekeken, behalve Keanu die miept over hij zijn kledingkast krijgt, niet veel soeps
hoe super saai ik linda ook vind ... het zou toch mooi zijn als als elsa of jolien zou vertrekken! dat had niemand verwacht!quote:
een promo is een promo; tuurlijk zal hij daar leuk overkomenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef zodeju het volgende:
Sorry dan mag Jeffrey niet leuk zijn in BB, maar blijf in het promo filmpje het een leuk knul vinden....dus ik schrijft hem nog niet af.
Jeffrey had 'm gepakt. Niels kreeg 'm 10 seconden voor hij de DBK inging in z'n handen gedrukt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
Oh, wist niet dat Niel het kistje gepakt had, en dat er een extra stem inzat.
In de uitzending zie je dat Niels hem wegpakt uit de woonkamerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey had 'm gepakt. Niels kreeg 'm 10 seconden voor hij de DBK inging in z'n handen gedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |