Mee eens, Jolien is absoluut niet speciaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Milena is mooier dan Jolien !
Jolien is zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondaks haar miss statuur. Chiara staat op nummer 1.
Als ik verkering zou moeten vragen zou ik Nele kiezen ondanks dr droopy ogenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, Jolien is absoluut niet speciaal.
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Jolien staat zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondanks haar miss statuut. Chiara staat op nummer 1.
Jolien heeft 0,0 sexapeal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.
nope ze was niet eerlijk over de keuzes.... ze was de Ronahi van vorig jaar tegenover Tom!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik verkering zou moeten vragen zou ik Nele kiezen ondanks dr droopy ogen
Ja. Moest Milena daar flirten met een man zou ik het wel 'aantrekkelijk' vinden maar bij Jolien is het eerder lachwekkend dan sexy.quote:
klopt ...is de structuurquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.
Dat heeft eerder Nela nietquote:
Die blonde die er snel uit ging? Neuh vind ik absoluut niet de mooiste.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Jolien staat zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondanks haar miss statuut. Chiara staat op nummer 1.
Chiara is er toch nog een tijd ingebleven dacht ik. Was vrijwillige exit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die blonde die er snel uit ging? Neuh vind ik absoluut niet de mooiste.
ik mis mn Sabeautjequote:
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef Flow3r het volgende:
Tief Jolien er maar uit, ben dat geklef wel zat
quote:
Chiara; Alice en Sabeau waren de knapsten tenzij ik nog iemand vergeet. Daarna Milena. Jolien en Vera vind ik niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja die was wel knap en Alice al helemaal.
helaas... denk ik dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen niet)
ze willen die lovestory nog paar weken uitmelken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander.. | Lek m''n tes
Nja weet het niet meer precies hoelang, wel vrijwillig maar daar vind ik niet veel aan qua uiterlijk maar hey smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is er toch nog een tijd ingebleven dacht ik. Was vrijwillige exit.
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen niet)
ze willen die lovestory nog paar weken uitmelken
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]"Lik m'n bal!"
maar een leeg hoofd! dat oppervlakkige is toch niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).
ze was zo'n schat, zo'n lieverdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar een leeg hoofd! dat oppervlakkige is toch niets!
Ik ga echt niet tot 14 dec februari op 2 streams naar jut en jul kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).
denk je dat het programma zo lang looptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Laat er maar een hele knappe vrouw binnenkomen die maatjes wordt met Axel en dan steeds dat jaloerse gezicht van Jeffrey in beeld die dan al aan de ketting ligt bij Jolien
Dan ben je nu al te laat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 14 dec op 2 streams naar jut en jul kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |