Heeft Nele toch een functie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:17 schreef Frummelie het volgende:
De meisjes gaan gezellie haartjes wassen...
Misschien wilde ze helemaal geen Big Brother meer maken, maar lag er nog 1 editie vast in het contract.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Er is echt weinig aan, wie is eindverantwoordelijk voor deze zooi.
Daarom beter niet kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Er is echt weinig aan, wie is eindverantwoordelijk voor deze zooi.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zich voor dit pubergedrag interesseert.quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Heb het gevoel dat vanavond axel vertrekt ipv een van de genomineerden
dat negeren is al een stuk minder, en ze hadden vanmorgen de grootste lol bij de vijver en bij het sporten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Axel het ook geen 3 maanden uithouden. Iedereen negeert hem. Tenzij Niels; Jordy en Jeffrey het spel snel verlaten en hij zich vrijer voelt om te spreken.
Oke ik heb vandaag nog geen live kunnen kijken. Het viel me op dat telkens Axel iets zei dat Jeffrey; Jordy of Niels commentaar hadden of met hun ogen rolden. Goed dat de rest van de groep iets fijner is met hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat negeren is al een stuk minder, en ze hadden vanmorgen de grootste lol bij de vijver en bij het sporten.
Er zijn al een aantal bewoners die hem niet meer negeren. Ik denk dat hij wel blijft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Axel het ook geen 3 maanden uithouden. Iedereen negeert hem. Tenzij Niels; Jordy en Jeffrey het spel snel verlaten en hij zich vrijer voelt om te spreken.
Oh jeequote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij mij staat opeens een huis vol aan. Dat is ook niet mijn nieuwe hobby.
dat valt echt wel reuze mee.. de tv afleveringen zijn interessant genoeg met de spellen, die niet te zien zijn op de livestream..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef Jockari het volgende:
Ik ben net in de TV-gids gaan kijken, en Big Brother staat volgende week ook nog gepland 's avonds op GoPlay.
Ik was ervan overtuigd dat BB zelf de boeken neer zou leggen dit weekend, na zo'n saaie 2 weken.
Nee denk ik niet.quote:
Dan had hij die toch al moeten inzetten. Je kan nu al stemmen op die 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Matteus heeft nog een Redding token, die kan er zo een ander op zetten
Niet iedereen negeert hem meer hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Axel is niet zielig heeft zichzelf geen dienst bewezen met zijn manier van doen. Inmiddels praat iedreen wel weer met hem. Hij zal opnieuw moeten beginnen met een beetje vertrouwen wekken. Ik denk dat zijn ingang daartoe Jordi is die heeft wel invloed op Niels. Jeffrey denkt te veel met zijn piemel op dit moment daar heb je niets aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Keanu is helemaal fresh voor de live. Hopelijk kan ie straks nog douchen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:13 schreef Hznootje het volgende:
Zijn ze allemaal aan het wassen en scheren enzo voor de liveshow die er niet is?
Ook gewisseld, niet te doen joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor remi in gesprek met Axel, remi vraagt wat, axel antwoordt (elsa antwoord), remi vraagt wat, Axel antwoord (elsa antwoord), remi vraagt wat, Axel antwoord en elsa heeft inmiddels het hele gesprek over genomen.....
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:46 schreef Clasientje het volgende:
Linda voelt het al aankomen dat ze vertrekt deze avond 😁
Wat de kijker heeft gestemd, Ze krijgt ze de trekhaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:46 schreef Clasientje het volgende:
Linda voelt het al aankomen dat ze vertrekt deze avond 1😁
Na afloop in de dagboekkamer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:46 schreef Clasientje het volgende:
Linda voelt het al aankomen dat ze vertrekt deze avond 1😁
Dat is inderdaad mooi, maar neemt wel weg dat je niet stiekem een bondje kan hebben met iemand. Maakt het een stuk spannender om bewoners weg te spelen. Kan niet wachten tot een bewoner iemand van z'n groep erop zet, gewoon omdat die persoon sterk staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:07 schreef freaky40 het volgende:
Ze kunnen nog zoveel stemafspraken maken voor de komende week maar ik denk dat geen enkele week hetzelfde gaat zijn qua nomineren. Het gaat denk ik niet meer zo dat ze 1 voor 1 naar de DBK moeten komen om daar hun stem te geven aan BB. Open nominaties zoals bij Utopia met een goede onderbouwing waarom je op iemand stemt lijkt me in het kader van 'alles is anders' wel mooie.
Die schimmel zit dan in die hele pot niet alleen op dat boontjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:25 schreef Ireth het volgende:
De sperziebonen zijn beschimmeld...
Elsa: "er gewoon af snijden, wassen en gebruiken!"
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:25 schreef Ireth het volgende:
De sperziebonen zijn beschimmeld...
Elsa: "er gewoon af snijden, wassen en gebruiken!"
Alles van de Temu denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
PS. Wat een bagger kwaliteit sokken .. het mag echt niks kosten deze editie.
Vorige week was het ook al compleet duidelijk dat Fleur ging verliezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:44 schreef -river- het volgende:
Jammer dat je al zeker weet dat Linda vanavond vertrekt, vorige week wist je niets zeker.
Ik vond persoonlijk van niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al compleet duidelijk dat Fleur ging verliezen.
Ik denk als Linda vanavond vertrekt Remi gaat huilen omdat hij haar er op heeft laten staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al compleet duidelijk dat Fleur ging verliezen.
Ik ook, laat Jolien of Elsa maar wieberen om de dynamiek even te veranderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef kater1 het volgende:
Ik ga maar eens voor Linda stemmen. Je zult net zien dat mijn stem doorslaggevend is.![]()
![]()
Die heeft 4 bananen gevreten vandaag. 1 meer dan de rest.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft buikpijn.
Elsa vraagt BB of Jeff iets mag voor z'n buikpijn.
Ze mogen allemaal weg...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:52 schreef marky het volgende:
Ik ga niet stemmen ze mogen alle drie weg.
Het is allemaal heel troosteloos vergeleken met het design van de vorige edities.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:57 schreef kater1 het volgende:
Die geschilderde schelp op de klapdeurtjes is ook verschrikkelijk.
Klopt. Vorig jaar was echt een feest voor het oog met al die kleuren die ook goed op elkaar afgestemd waren. Nu krijg ik vooral schele hoofdpijn van de kleur van de voorraadkamer. Dat nare lila achtige. En het groen van de keuken wat werkelijk vloekt met alles.En die viezige geruite kleedjes in de woonkamer, die je eigenlijk meer in een hondenmand verwacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is allemaal heel troosteloos vergeleken met het design van de vorige edities.
Ja dat is wel mooi, is veel eerlijker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:12 schreef Hznootje het volgende:
Stel er komen 2 nieuwe en die worden DM, dan kunnen ze zelf weer niet nomineren
Waarom is het nu zo zeker dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:44 schreef -river- het volgende:
Jammer dat je al zeker weet dat Linda vanavond vertrekt, vorige week wist je niets zeker.
Vorige week vond ik het net zo zeker als deze weekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Zo zeker als 1+1=2 Of er is nog een plottwist.
Ja maar dat was vorige week met fleur toch ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Al jaren kloppen de polls, dit keer staat Linda er slecht voor.
Misschien wel 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Er komen toch nog sowieso 2 nieuwe bewoners?
Hopen dat daar dan iemand bijzit die leuke activiteiten kan verzinnen met weinig.quote:
Mag wel een Amsterdammer bij, mis gewoon een Noord Hollander, het is allemaal te zuidelijk wat er nu bij zit, ook bij de Nederlanders. Geeft toch wat meer sjeu en toch wat andere karakters. Het is te eenzijdig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hopen dat daar dan iemand bijzit die leuke activiteiten kan verzinnen met weinig.
Praten met een zachte G is een voorwaarde.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag wel een Amsterdammer bij, mis gewoon een Noord Hollander, het is allemaal te zuidelijk wat er nu bij zit, ook bij de Nederlanders. Geeft toch wat meer sjeu en toch wat andere karakters. Het is te eenzijdig.
Gaat niet gebeuren Linda vertrekt vanavond 😁quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ook, laat Jolien of Elsa maar wieberen om de dynamiek even te veranderen.
[ afbeelding ]
De helft van de bewoners is sowieso al Belg, dus deze vergelijking gaat daar al mankquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Daarom is het ook minder succesvol. Vorige BB's waren veel diverser en kwamen ze overal vandaan uit Nederland. Dit keer moeten ze met name uit onder de rivieren vandaan komen dan boven. De kijker heeft gewoon niets met deze cast.
oh, en deugende mensen heb je niet in Belgie of in Nederland boven de rivieren?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, er gaat helemaal niets mank. Het is gewoon een billijke constatering met voorgaande jaren. Het moet vooral deugen en inclusief zijn.
Godskolere het is inderdaad wel heel erg braaf daar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, er gaat helemaal niets mank. Het is gewoon een billijke constatering met voorgaande jaren. Het moet vooral deugen en inclusief zijn.
Door de betutteling durven ze geen excentrieke karakters meer mee te laten doen die er echt uitspringen en tv maken. Of ze nou van boven of onder de rivieren komen, dat maakt niet echt uit. Alles op extra safe om eventuele rechtszaken of negatieve publiciteit te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Daarom is het ook minder succesvol. Vorige BB's waren veel diverser en kwamen ze overal vandaan uit Nederland. Dit keer moeten ze met name uit onder de rivieren vandaan komen dan boven. De kijker heeft gewoon niets met deze cast.
Dus dat. Mokerbang zijn ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Door de betutteling durven ze geen excentrieke karakters meer mee te laten doen die er echt uitspringen en tv maken. Of ze nou van boven of onder de rivieren komen, dat maakt niet echt uit. Alles op extra safe om eventuele rechtszaken of negatieve publiciteit te voorkomen.
vind tot nu toe Jeffrey het vervelends!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vind keanu ook vervelend zo af en toe.
Dit was er 1quote:
Ik niet. Die speelt het spel nog wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vind tot nu toe Jeffrey het vervelends!
Een wolf is schaapskleren inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Daar zap ik bij weg. Is de meest vervelendequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
IJssel misschien?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:15 schreef -river- het volgende:
Oh het is zo enorm mooi buiten in zuid/oost Brabant met de ijzel, maar goed terug en streams nog hetzelfde dus.
true ..mss een oudere belgische en jongere nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
En goedenavond COS![]()
Linda zo goed als zeker eruit straks
Tijd voor verse mensen daar
Je gaat weg en komt terug met dezelfde streams, op die twee...dubbelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
slinger de streams aan en zie dat het weer eens op Jeffrey en Jolien staat.. 2x ook nog
Leuk..
Ja.. een écht lekker wijf en Dekhengst.. het mag duidelijk zijn dat het met deze tamme konijnen niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
En goedenavond COS![]()
Linda zo goed als zeker eruit straks
Tijd voor verse mensen daar
Staat een pan droog te koken......bijna in de brand zegt Else......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Keukenstreams![]()
Waar vieze pannen staan
IJzel is regen die bevriest zodra deze op de grond komt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
IJssel misschien?
En ja, we wonen allemaal in een mooi land.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja.. een écht lekker wijf en Dekhengst.. het mag duidelijk zijn dat het met deze tamme konijnen niet gaat lukken
Brand zou wel mooi zijn (volledig zonder slachtoffers natuurlijk) dan gebeurt er tenminste nog iets, laat die twee lebbers maar gewoon doorlebberen buiten beeld dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat een pan droog te koken......bijna in de brand zegt Else......
Gladjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
IJzel is regen die bevriest zodra deze op de grond komt.
Ik heb ook niks met de andere.....welke stream je ook neemt. Heb nog geen een keer om ze kunnen lachen....Ook op de gezamelijke slaapkamer.....daar kwamen in vorige BB,s altijd wel de leukste beelden voorbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:30 schreef Thorelf het volgende:
pff 2 streams op voor mij de minder leuke!
Daarom was het ook fijn geweest als Jorien er uit was gegaan, waren we van dat geklef afgeweestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Je gaat weg en komt terug met dezelfde streams, op die twee...dubbel
De Grote Faal tekent zich al af. zowel op de streams als in de afleveringen is het één groot doolhof van niet begrepen games, plots en nominatie wissels dat de lust tot kijken wel verdwenen isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ondanks het andere concept is het nu al enorm saai (vind ik dan). Ook door het uitgemolken duo op streams te laten zien.. wie zit daar nu op te wachten?
zoveel mensen daar.. en dan die 2 steeds in beeld.
Jordy staat er wat gezapig bij
klopt,,,maar je moet toch wat om een beetje keuze te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met de andere.....welke stream je ook neemt. Heb nog geen een keer om ze kunnen lachen....Ook op de gezamelijke slaapkamer.....daar kwamen in vorige BB,s altijd wel de leukste beelden voorbij.
Neuh, de IJssel stroomt niet door zuidoost Brabantquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
IJssel misschien?
En ja, we wonen allemaal in een mooi land.
Duidelijk taal, het lukt met DB ook prima, scoren nog steeds hoger dan BBquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
Tot nu toe.
Deze BB hadden ze moeten brengen zonder streams, er gebeurt daar werkelijk geen ene moer.
Zelfs niet door geheel Brabant.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, de IJssel stroomt niet door zuidoost Brabant
Verklaart misschien ook dat gepush met Jeffrey en Jolien, die denken dat als stelletjes gezever bij De Bondgenoten werkt, zij het misschien beter kunnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk taal, het lukt met DB ook prima, scoren nog steeds hoger dan BB
Vreettime bij de feboquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen nog steeds 2 streams op de afwas buiten
Zit wat in, alleen BB is Het Heelal in gehyped tot en met als Super RLS "Van Niveau.." van het jaar wat even vies tegenvalt... de rest is allemaal StelletjesRLS van Winter vol t/m DBquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verklaart misschien ook dat gepush met Jeffrey en Jolien, die denken dat als stelletjes gezever bij De Bondgenoten werkt, zij het misschien beter kunnen
Het is het net niet.....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:41 schreef Thorelf het volgende:
afwas groepje denkt leuke tv te maken zingen enz! maar komt bij mij niet binnen
Het zijn daar een stelletje gefrustreerde koekjesmonsters.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
eten ze ze de hele dag door ofzo??
Andere bewoners moeten zich nu aanpassen aan klef en bef.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker ongemakkelijk, Keanu die binnen komt lopen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Thorelf het volgende:
denken ze nou echt bij BB dat mensen hier op zitten te wachten??
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Thorelf het volgende:
denken ze nou echt bij BB dat mensen hier op zitten te wachten??
Het is ook wel triest dat de rest van de StoerBoys niets hebben om op te duikenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker ongemakkelijk, Keanu die binnen komt lopen.
Er gebeurd toch elk jaar niets op de streamsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:36 schreef spapaars het volgende:
Tot nu toe.
Deze BB hadden ze moeten brengen zonder streams, er gebeurt daar werkelijk geen ene moer.
Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Doe maar weer de dominostenen door het huis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze heben al een kippehok.. ze leven er in noodgedwongen.. een inieminie neptuintje geen ruimte voor beestenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.
Was ook maar heel kort in beeld, net als Milena die daarna even binnen kwam in haar 'live-outfit'quote:
Iedereen, je leest het ook overal op sociale media maar helaas heeft BB het nog niet door.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef Dark het volgende:
Ik begin echt een pleurishekel te krijgen aan het geklef van die 2, Jo en Jeff.
sexy look!!! mss?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
Ja altijd zo hangend en levenloos. Irritant om te zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
we moeten het denk ik doen met het spannende stelletje J&J.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef Dark het volgende:
Gaan ze nog spannende dingen doen in BB, zoals bv in de Verraders of is het de bedoeling dat we 100 dagen naar deze lamlendigheid gaan kijken?
Waarschijnlijk sloeg dit loze thema enkel op de entertainmentwaardequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Hopen dat er twee of drie tegelijk weg moeten gaan![]()
Alles is anders, toch?
Dat zou de avond nog kunnen redden iddquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
en dan meteen 2 nieuwe binnen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zou de avond nog kunnen redden idd
Idd, zijn ze daar in de war? 21:35 is pas de live.quote:
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.quote:
ik kijk meer wat in de jurk zitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.
Het jurkje vind ik leuk, de panties niet en wat in de jurk zit ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie nog liever kitty in d'r roze pak dan dit
Zien we ook een keer het plafond met alle verlichting.quote:
kunnen jeje lekker samen douchen misschienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Zit je daar helemaal opgemaakt voor de live die pas om 21:35 begint een warme douche te missen\
die hangt nog achter slot en grendelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:23 schreef Folies het volgende:
Misschien trekt Jolien vanavond haar catsuit aan!!
Misschien kan ze een sleutel van een ander proberen,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
die hangt nog achter slot en grendel
Ontevreden gezicht......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tering heejj.. gaat Mileentje ergens geld bijverdienen?![]()
[ afbeelding ]
Arrogant.. ze vergeet dat ze volgende week gewoon weer genomineerd kan worden.. inc al haar poedertjesquote:
Ja, je hebt gelijk.....arrogant....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Arrogant.. ze vergeet dat ze volgende week gewoon weer genomineerd kan worden.. inc al haar poedertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
Ik moest het beeld ook even groot zetten om te zien of ik nu Jolien of Nele zag.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
Dat denk ik dus niet kijkend naar Jolienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijn
Vind haar nog steeds mooi zonder poespas maar lijkt me wel leuk haar in iets anders te zien. Ook met iemand anders trouwens dan met Jeffquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet kijkend naar Jolien
[ afbeelding ]
Dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijn
na de uitslag natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef Paul het volgende:
Elsa mag nu niet slapen. Vanaf hoelaat mag het dan wel
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Minus de BB kleding vind ik haar er hier beter uitzien dan op IG. Ik ben niet echt een fan van dat overdreven neppe gedoe met extreem veel lagen make-up, extensions en daar dan nog eens insta filters of photoshop overheen.quote:
onze lieverd heeft gelijk, ze mag slapenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Ik heb wel schone kleren aan.
Jolien is wel de knapste vrouw in het huisquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef -river- het volgende:
Ik zie niets maar dan ook helemaal niets moois aan Jolien, gewoon een doorsnee saai ding zonder de x factor.
voor de liveshowquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
maar wiet iemand waarom milena en lenie zo gekleed zijn
Zullen ze zich niet opgelaten voelen.....zo bij e anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
ik denk verveling ...iets te doen te hebben!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
Nee dat is dat kreng Milena.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Jolien is wel de knapste vrouw in het huis
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen ze zich niet opgelaten voelen.....zo bij e anderen.
thxquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk verveling ...iets te doen te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |