Heeft Nele toch een functie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:17 schreef Frummelie het volgende:
De meisjes gaan gezellie haartjes wassen...
Misschien wilde ze helemaal geen Big Brother meer maken, maar lag er nog 1 editie vast in het contract.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Er is echt weinig aan, wie is eindverantwoordelijk voor deze zooi.
Daarom beter niet kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Er is echt weinig aan, wie is eindverantwoordelijk voor deze zooi.
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zich voor dit pubergedrag interesseert.quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Heb het gevoel dat vanavond axel vertrekt ipv een van de genomineerden
dat negeren is al een stuk minder, en ze hadden vanmorgen de grootste lol bij de vijver en bij het sporten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Axel het ook geen 3 maanden uithouden. Iedereen negeert hem. Tenzij Niels; Jordy en Jeffrey het spel snel verlaten en hij zich vrijer voelt om te spreken.
Oke ik heb vandaag nog geen live kunnen kijken. Het viel me op dat telkens Axel iets zei dat Jeffrey; Jordy of Niels commentaar hadden of met hun ogen rolden. Goed dat de rest van de groep iets fijner is met hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat negeren is al een stuk minder, en ze hadden vanmorgen de grootste lol bij de vijver en bij het sporten.
Er zijn al een aantal bewoners die hem niet meer negeren. Ik denk dat hij wel blijft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Ik zie Axel het ook geen 3 maanden uithouden. Iedereen negeert hem. Tenzij Niels; Jordy en Jeffrey het spel snel verlaten en hij zich vrijer voelt om te spreken.
Oh jeequote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij mij staat opeens een huis vol aan. Dat is ook niet mijn nieuwe hobby.
dat valt echt wel reuze mee.. de tv afleveringen zijn interessant genoeg met de spellen, die niet te zien zijn op de livestream..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:22 schreef Jockari het volgende:
Ik ben net in de TV-gids gaan kijken, en Big Brother staat volgende week ook nog gepland 's avonds op GoPlay.
Ik was ervan overtuigd dat BB zelf de boeken neer zou leggen dit weekend, na zo'n saaie 2 weken.
Nee denk ik niet.quote:
Dan had hij die toch al moeten inzetten. Je kan nu al stemmen op die 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Matteus heeft nog een Redding token, die kan er zo een ander op zetten
Niet iedereen negeert hem meer hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Axel is niet zielig heeft zichzelf geen dienst bewezen met zijn manier van doen. Inmiddels praat iedreen wel weer met hem. Hij zal opnieuw moeten beginnen met een beetje vertrouwen wekken. Ik denk dat zijn ingang daartoe Jordi is die heeft wel invloed op Niels. Jeffrey denkt te veel met zijn piemel op dit moment daar heb je niets aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:51 schreef ben34567 het volgende:
Keanu is helemaal fresh voor de live. Hopelijk kan ie straks nog douchen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:13 schreef Hznootje het volgende:
Zijn ze allemaal aan het wassen en scheren enzo voor de liveshow die er niet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |