Alle verloven zijn ingetrokken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De spanning is vast te snijden op de FEBO
Vingeren onder de klamme lappen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:47 schreef danilel het volgende:
en de sokken/fapdoekjes liggen klaar
was ook een leuke TT geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vingeren onder de klamme lappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:49 schreef odie22 het volgende:
er lezen kinderen mee hoor
kinderen horen in bed te liggen en te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja overdag tog niequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
kinderen horen in bed te liggen en te slapen
Het is gewoon fake, hij gebruikt haar gewoon voor de tactiek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man man Jeffrey schiet toch op en kus die vrouw
precies dat, en daarom heb ik zo'n hekel aan dat nep gedoequote:Op donderdag 16 januari 2025 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon fake, hij gebruikt haar gewoon voor de tactiek.
Of andersom hè. Vrouwen zijn geen willoze wezentjes. Maar het zit er niet in. Ze kennen allebei hun grenzen en zijn zich erg bewust van de camera's.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Man man man Jeffrey schiet toch op en kus die vrouw
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
BB heeft in ieder geval iets om over te praten tijden de "liveshow" morgenavond
Ah ze bewaren het shot van boven voor de uitzending gok ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:17 schreef Keane007 het volgende:
Geen enkele camera die goed kan vastleggen of ze nu wel of niet zoenen 😂😂 toch nog te weinig camera’s of verkeerd gepositioneerd lol!
wat ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:24 schreef mario390 het volgende:
hoezo plaats je nog de beelden? vind je het zo leuk?
keanu was net zo nog wakker, kreeg een ZCquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
en de rest van de bewoners in inmiddels in diepe ruste
ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jollien zegt tegen Jeffrey waarom maak je het jezelf zo moeilijk
schiet mij maar lek, deze versiertechniek kende ik ook nog nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten toch inmiddels op de FEBO ook slap van het lachen liggen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, deze versiertechniek kende ik ook nog niet
Nou ja op het knusse uurtje na heb je ook weinig gemist.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Klaar met werken
Streams aan: Milena is aan het wandelen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou ja op het knusse uurtje na heb je ook weinig gemist
Spanning opbouwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:58 schreef Keane007 het volgende:
We kijken de hele week al naar een bijzondere paringsdans. Is dit iets typisch Belgisch? Of durven ze gewoon niet voor de camera’s.
Idd, vanaf zaterdagochtend tot en met vrijdag een kampvuurtje aanhouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:11 schreef ben34567 het volgende:
Waar was de tijd met 24 uur opdrachten etc. Zo minimalistisch
Heeft ze inwendige stokslagen gehad?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik raad iedereen af terug te lezen.
De horror![]()
![]()
![]()
Jordy zat 2 dagen na binnenkomst al door zijn sokken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ook geen beste kwaliteit sokken
Door wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa is al volledig ingepakt geloof ik
Zelfde verhaal als vorig jaar dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:39 schreef Jockari het volgende:
Intussen zijn ze toch tot bewustzijn gekomen dat ze water kunnen opwarmen in een pot om te douchen ???
[ afbeelding ]
Hij is rustig, ontspannen en voor zover ik nu kan beoordelen ook eerlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef ledn81 het volgende:
Mattie is echt een leuke gast. Vanwege die andere programma's waar hij in zat beetje ander idee over hem, maar valt alles mee. oprecht geintresseerd in andere mensen
De afgelopen dagen werden we al doodgegooid met Jeff en Jol op dubbel stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
nu ook al dubbelstream op vrijdagochtend..![]()
Gezellig met alle stagiaires ontbijten
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als vorig jaar dus.
Snap niet dat ze zich niet gewoon iedere morgen even mogen douchen
Inderdaad, geef die mensen iedere ochtend een uur warm water en brood dan krijg je veel leukere beelden dan nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.
Precies. laat ze dat brood zelf bakken, en wat basis dingen erop en je hebt al meer om naar te kijken ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, geef die mensen iedere ochtend een uur warm water en brood dan krijg je veel leukere beelden dan nu.
Het zogenaamde lijden slaat werkelijk op niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.
Dan hebben ze ook meer energie en iets te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies. laat ze dat brood zelf bakken, en wat basis dingen erop en je hebt al meer om naar te kijken ook.
Dan werkt het dus blijkbaar niet,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel een verademing, niet meer die urenlange sessies in de badkamer.
inderdaad, gewoon 's morgens een uur warm water, en dan lekker vroeg, dan is de dag ook goed begonnen en iedereen in de kleren.
En zelf brood bakken zou ook wel mogen, maar nog geen luxe eten, laat maar lekker ruzies en ongemak ontstaan over het saaie eten.
Heel truttig burgerlijk mss, maar vond dat heerlijk om naar te kijken. Bakkie koffie erbij en zien welke vroege vogel weer aan de slag ging.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel een verademing, niet meer die urenlange sessies in de badkamer.
inderdaad, gewoon 's morgens een uur warm water, en dan lekker vroeg, dan is de dag ook goed begonnen en iedereen in de kleren.
En zelf brood bakken zou ook wel mogen, maar nog geen luxe eten, laat maar lekker ruzies en ongemak ontstaan over het saaie eten.
ja, is leuk, en ook daarna creatief zijn met dit brood, of met het meel, pannenkoeken, brood in olie bakken enz.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel truttig burgerlijk mss, maar vond dat heerlijk om naar te kijken. Bakkie koffie erbij en zien welke vroege vogel weer aan de slag ging.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, is leuk, en ook daarna creatief zijn met dit brood, of met het meel, pannenkoeken, brood in olie bakken enz.
Maar er zitten heel weinig creatieve mensen in dit jaar.
ze laten het allemaal gebeuren dat iemand die slob warm maakt en doen verder helemaal niets ermee.
Maar ook verder helemaal niets creatiefs, geen spellen zelf verzinnen, niet zichzelf bezighouden met, al was het maar stomme buikspieroefeningen ofzo
nog nooit zo'n gezapige, saaie groep gezien.
Dat is minder leuke kant van sturing van BB.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef Ace90ace het volgende:
Op stream 2 zegt Jolien net dat Big Brother nog voor ze in het huis zat er op aan stuurde voor een eventuele relatie in het huis. En dat dit ook bij Jeffrey is gebeurt. Die gaan er dus nog lang inzitten als het aan de productie ligt.
Het is leuk voor ze als ze iets krijgen, maar BB legt het er te dik op. Zowel op stream, als in de afleveringen ligt de focus veel te veel op Jeffrey en Jolien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef Ace90ace het volgende:
Op stream 2 zegt Jolien net dat Big Brother nog voor ze in het huis zat er op aan stuurde voor een eventuele relatie in het huis. En dat dit ook bij Jeffrey is gebeurt. Die gaan er dus nog lang inzitten als het aan de productie ligt.
Dit is gewoon óók "BB Vol Liefde!"quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is leuk voor ze als ze iets krijgen, maar BB legt het er te dik op. Zowel op stream, als in de afleveringen ligt de focus veel te veel op Jeffrey en Jolien.
We kijken naar een spel programma, niet naar een programma waar ze opzoek zijn naar liefde.
Zo, zo, zo... BB was ingedommeld, anders had dit een dikke zendercheck geweest.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
~9:46 - Stream 2 - Jolien, Lennie en Niels aan de afwas..
Niels: "Of mensen zijn het zat jullie verhaal, met Jeffrey, of mensen zeggen dat je het verkeerde programma gekozen hebt"
Jolien: "Hehehe, programma wou dat het zo liep, dat denk ik 100%, dat weten wij allebei maar al te goed dat ze dat wouden."
Niels: "Beetje zelfde leeftijd, niet zo ver van elkaar"
Jolien: "Die hebben letterlijk mij bijna elke week opgebeld om te vragen hoe is uw liefdesleven, ben je nog single, wat is uw type.
Lennie: "Hahahaha!"
Jolien: "Nou ja, bij Jeff ook."
Niels: "Bij mij niet"
Jolien: "Ha ja, daarom"
Niels: "Sloebers"
Jolien: "Dus ik had op voorhand al wel verwacht dat dat zou kunnen gebeuren, maar ik zei tegen mij vriendinnen van nee nee nee dat ga ik niet doen."
Niels: "Is jeff's uiterlijk uw type of niet?"
Jolien: "Jawel, ja, maar het is wel zijn karakter dat het heeft gedaan, want puur op uiterlijk ging het niet, ging het niet eh....."
getipt door Ace90ace
Inderdaad, kort erop begonnen ze over het aantal DBK bezoeken en gooide ze 'm er wel meteen inquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo, zo, zo... BB was ingedommeld, anders had dit een dikke zendercheck geweest.
En d'r wordt niks gestuurd...oooh neeej echt niet..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, kort erop begonnen ze over het aantal DBK bezoeken en gooide ze 'm er wel meteen in
Dat is mooi , nu hopen dat hij er ook echt op staat volgende weekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef engine het volgende:
Niels zou het niet erg vinden om er volgende week op te staan.
Dat mag zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef Ace90ace het volgende:
Hier kan je de video waar vinden waar Jolien zegt dat de productie dit wou. Weet niet als ik links mag plaatsten. Anders doe ik het wel weg.
https://limewire.com/d/b1(...)c1uQo1Pqc8K4G8uwSkhs
Mag je zeker. Geeft meer duiding. Dit was duidelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef Ace90ace het volgende:
Hier kan je de video waar vinden waar Jolien zegt dat de productie dit wou. Weet niet als ik links mag plaatsten. Anders doe ik het wel weg.
https://limewire.com/d/b1(...)c1uQo1Pqc8K4G8uwSkhs
Ook leuk voor die oma en kinderen om te wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef engine het volgende:
De ex van Niels vond het leuk om de dag voor een tripje naar disneyland te vertellen dat ze met een ander was geweest.
Ja vond beetje raar verhaalquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook leuk voor die oma en kinderen om te weten
We kunnen die vrouw natuurlijk heel goed begrijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef engine het volgende:
De ex van Niels vond het leuk om de dag voor een tripje naar disneyland te vertellen dat ze met een ander was geweest.
En dan straks weer constant zaniken over spierpijn zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat ze bestaan, maar daar houd het wat mij betreft ook wel mee op hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niels vraagt of ze de Heideroosjes kennen. Is toch een Nederlandse band! Hij noemt 2 nummers...
Maar niemand kent het
Hebben die niet het kleine café aan de haven gecovered ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niels vraagt of ze de Heideroosjes kennen. Is toch een Nederlandse band! Hij noemt 2 nummers...
Maar niemand kent het
Das al heel watquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet dat ze bestaan, maar daar houd het wat mij betreft ook wel mee op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena aan het oefenen voor de exit ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Milena en de badjassenbrigade
en Elsa
Geen idee, viel op dat moment daar binnen, misschien gewoon vervelingquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Milena aan het oefenen voor de exit ?
Zwaarmoedige uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
psychiatrische verpleegkundige als ik het goed had gehoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
~11:38 - Stream 2 - Over een of andere celebrity en gender fluidity
Mattheus: "Nu is ze terug 'she'. Maar nu is de hele LGBTQI community tegen haar omdat zij zomaar switcht van oh, vandaag ben ik dit morgen ben ik dat".
Milena: "Ja maar dat kan tegenwoordig je kunt van alles zijn, je kunt ook een dolfijn zijn, een Eiffeltoren zijn. Alles kan"
Mattheus: 'Ja, en ik ben een lesbische pinguïn"
Keanu: "Ik begrijp het allemaal niet meer"
Milena: "Ja maar dat is tegenwoordig kan dan allemaal he? En je mag niet discrimineren, want als iemand zich voelt als een dolfijn mag ie een dolfijn wezen"
Mattheus: "Ah ok, ik voel mij als een hond, dus ik krijg dan korting voor de trein"
Ik heb nog geen favoriet. Ik vind ze allemaal heel geestdodend.quote:
Axel o.a.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Linda en Elsa over dat het opvallend was dat…..vanmorgen ineens aan het stofzuigen was. Wie was aan het stofzuigen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Viel me beetje tegen van Elsa en Linda.quote:
hij kan het gewoon niet meer goed doen bij dit stel sjagrijnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Dan blijven er wel heel weinig overquote:
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lenniequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hadden nele en elsa het,hoorde de naam jordy maar niet hoe of wat.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lennie
Nee ik volg het ook niet helemaal over wie het gaat. Vermoed over Axel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Het was niet heel duidelijk. Jordy heeft iets gedaan, maar ze dachten dat het eerst Keanu was. Hadden ze het niet over dat er iets gescheurd was?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wordt tijd dat ze het andere keukendeel mogen vrij spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
De meest bedrijvige camera van de vorige seizoenen lijkt ook geen leven meer in te zitten.
[ afbeelding ]
Wat kan daar nog tevoorschijn komen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze het andere keukendeel mogen vrij spelen.
Gootsteen, magnetron, oven wellicht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat kan daar nog tevoorschijn komen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef cat123 het volgende:
Kijk deze dubbele streams vind ik ook helemaaaal niks..
Vond de andere kamer gezelliger.
Meen dat stofzuigen over keano ging, ze dachten dat jolien wat zou hebben gezegd, vanwege de podcast, en meteen beschuldigend, ja ik heb haar nog gezegd als je zegt dat je niks gaat zeggen erover moet je ook niks zeggen, alsof het niet anders kon zijn. Alsof iemand niet eens een stofzuiger kan zien staan en denken nou vandaag is mn dag.
Totaal niet. Als ze zo achterdochtig zijn hebben ze zelf waarschijnlijk al wat dingen gedeeld.quote:
er zit helemaal geen initiatief in deze groep,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:29 schreef Snensie het volgende:
Iedereen is afgevallen, niemand heeft fut om iets te doen. Leuk hoor BB. 💩
jouw verklaring voor wat Elsa en Linda bespraken klinkt aannemelijk bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:30 schreef cat123 het volgende:
[..]
Totaal niet. Als ze zo achterdochtig zijn hebben ze zelf wss al wat dingen gedeeld.
de waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is.
Maar maken wel TV.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:38 schreef cat123 het volgende:
Klopt maar dat is ook wel een soepzooitje
De enige bedoeling dit jaar is het 'anders zijn' te normaliseren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Het is gewoon een linkse woke cast dit jaar. Nobody give a fuck.
Daarom is het jammer dat die Elsa niet vertrekt vanavond.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:40 schreef cat123 het volgende:
Vind remi en elsa ook echt een irritante combi hier. Steeds dat overdreven gedoe... En dan lennie nog...
Dat. Deze editie is niet wat je kan maar wat je bent. Dat leeft alleen in de media en op TV dus, maar niet in de samenleving.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
De enige bedoeling dit jaar is het 'anders zijn' te normaliseren.
Ze hebben al jong - 'oud' - Nederlander en Belg gehad als winnaar.
Dit jaar moet het iemand zijn die 'de regenboog gemeenschap' een winnaar geeft.
Zwakste BB ooit.
Het is nooit saai met Elsaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is wel altijd aan he. Vind remi wel heel erg meevallen na zijn start.
Echt schandalig inderdaad. Lijkt wel op een promo voor Defensie af en toe daar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Het allergrootste dieptepunt tot nu voor mij was gisteravond met dat marcheren als usa soldiers en dan nog gaan klappen erna. Heb gelijk streams uitgedaan en vanmorgen bijna niet gekeken daardoor.
Dat zijn de lekkerstequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie zit elke keet aardappels uit die pan te vissen en op te eten.
joh, dat was gewoon een gebbetje, stelde verder niets voor hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Het allergrootste dieptepunt tot nu voor mij was gisteravond met dat marcheren als usa soldiers en dan nog gaan klappen erna. Heb gelijk streams uitgedaan en vanmorgen bijna niet gekeken daardoor.
Vond dat juist grappig. Beter dan bankhangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Daar kijk ik met een paar decennia Landmacht achter de kiezen heel anders naar. Dat zul je wel begrijpen Koosquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef Koos1958 het volgende:
Luie febo.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Werken alleen de camera's van de keuken want je ziet niets anders. Elsa en Remi kip proeven
Geeft ook niet, maar voegt voor mij niets toe en is eigelijk dat geschreeuw van elsa. Ze had beter naar dat andere programma kunnen gaan iets van bootcamp of zoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar kijk ik met een paar decennia Landmacht achter de kiezen heel anders naar. Dat zul je wel begrijpen Koos
Of Kamp van Koningsbruggequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar voegt voor mij niets toe en is eigelijk dat geschreeuw van elsa. Ze had beter naar dat andere programma kunnen gaan iets van bootcamp of zo
Special Forcesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar voegt voor mij niets toe en is eigelijk dat geschreeuw van elsa. Ze had beter naar dat andere programma kunnen gaan iets van bootcamp of zo
maar daar zou ze dan orders moeten opvolgen, dat is toch iets heel anders dan dit. Hier deelt zij zelf orders uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oja zo heet het, en speciale forces wat iemand schreef
Ze had de rang van sergeant als ik me niet vergis. Dan mag je commanderen tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
maar daar zou ze dan orders moeten opvolgen, dat is toch iets heel anders dan dit. Hier deelt zij zelf orders uit
Nou als ik niet normaal eet ben ik ook suf en heb ik nergens zin inquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit helemaal geen initiatief in deze groep,
en dat heeft niets te maken met het eten volgens mij, maar er mist gewoon iemand die de boel lekker aanspoort, nieuwe dingen verzint, lol maakt
het is allemaal zo gezapig, triest gewoon
Niet als je een van de deelnemers bent, dan heb je maar te doen wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze had de rang van sergeant als ik me niet vergis. Dan mag je commanderen tot op zekere hoogte.
olie is opquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Ze hebben olie toch roerbak het gewoon dan krijg je er ook een beetje smaak in het zout en de suikers komen dan vrij.
Olie is op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Ze hebben olie toch roerbak het gewoon dan krijg je er ook een beetje smaak in het zout en de suikers komen dan vrij.
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Wat een arremoe. Ik heb daardoor de streams niet zo vaak meer aan. Geen zin om naar de armoede te kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten haha
Ik snap je Verida, maar ik bedoelde een functie in het leger, niet in een TV-programma.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet als je een van de deelnemers bent, dan heb je maar te doen wat ze zeggen.
Het is altijd een vast team wat daar de commando's uitdeelt, en daar hoort zij niet bij.
Jolien ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten haha
Is de olie op? 🤣quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand al gezegd dat de olie op is?![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah mooi, dat is een makkelijkere keuze dan wie is jouw favoriet
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:20 schreef Paul het volgende:
wat hebben jullie tegen Jolienze is best een knappie anders
Ik moest kiezen tussen de 2 waar de naam begint met een N.quote:
Ultra dominant.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is echt veel te nadrukkelijk aanwezig. Je hoort haar overal bovenuit.
ik kijk altijd naar wie is het knapstequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶
Milena is nog een optie 😇quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar wie is het knapste![]()
Kan hij weer een week op teren op deze 'heldendaad'....de kneus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef cat123 het volgende:
Nou wat spannend jongens axel haalt een pan water, bel de krant. Word stap voor stap op de voet gevolgd.
Maar ook geen Madame Tussaud (Linda) of Sesamstraat (Elsa die constant uit Dikkie Dik voorleest).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶
Eens, hoop daarom ook dat er nog leuke nieuwe bewoners komen 🤞🏻quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ook geen Madame Tussaud (Linda) of Sesamstraat (Elsa die constant uit Dikkie Dik voorleest).
Het is allemaal niet wat
hoeft van mij niet, genoeg drama te vinden in deze groepquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, hoop daarom ook dat er nog leuke nieuwe bewoners komen 🤞🏻
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
Elsa verteld weer eens een of ander verhaal wat ook in 5 minuten kan
Ze maakt er een hoorspel van. Alle geluiden benoemt ze ook. Zelfs denken en bewegingen geeft ze aan als geluid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
Elsa verteld weer eens een of ander verhaal wat ook in 5 minuten kan
En als het nou een hele mooie dame isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:32 schreef Paul het volgende:
[..]
hoeft van mij niet, genoeg drama te vinden in deze groep
Je zal er elke dag mee op kantoor moeten zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze maakt er een hoorspel van. Alle geluiden benoemt ze ook. Zelfs denken en bewegingen geeft ze aan als geluid.
Dan word je niet moe van het werken, maar van dat getetter de hele dagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zal er elke dag mee op kantoor moeten zitten
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En als het nou een hele mooie dame is
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag ook wel een mooie man binnenkomen
Niet te doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:49 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij is dit de traagst lopende cos ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |