Eens, hoop daarom ook dat er nog leuke nieuwe bewoners komen 🤞🏻quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ook geen Madame Tussaud (Linda) of Sesamstraat (Elsa die constant uit Dikkie Dik voorleest).
Het is allemaal niet wat
hoeft van mij niet, genoeg drama te vinden in deze groepquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, hoop daarom ook dat er nog leuke nieuwe bewoners komen 🤞🏻
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
Elsa verteld weer eens een of ander verhaal wat ook in 5 minuten kan
Ze maakt er een hoorspel van. Alle geluiden benoemt ze ook. Zelfs denken en bewegingen geeft ze aan als geluid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
Elsa verteld weer eens een of ander verhaal wat ook in 5 minuten kan
En als het nou een hele mooie dame isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:32 schreef Paul het volgende:
[..]
hoeft van mij niet, genoeg drama te vinden in deze groep
Je zal er elke dag mee op kantoor moeten zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze maakt er een hoorspel van. Alle geluiden benoemt ze ook. Zelfs denken en bewegingen geeft ze aan als geluid.
Dan word je niet moe van het werken, maar van dat getetter de hele dagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zal er elke dag mee op kantoor moeten zitten
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En als het nou een hele mooie dame is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag ook wel een mooie man binnenkomen
Niet te doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:49 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij is dit de traagst lopende cos ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |