Olie is op.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Ze hebben olie toch roerbak het gewoon dan krijg je er ook een beetje smaak in het zout en de suikers komen dan vrij.
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef marky het volgende:
Ze hebben olie toch roerbak het gewoon dan krijg je er ook een beetje smaak in het zout en de suikers komen dan vrij.
Wat een arremoe. Ik heb daardoor de streams niet zo vaak meer aan. Geen zin om naar de armoede te kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten haha
Ik snap je Verida, maar ik bedoelde een functie in het leger, niet in een TV-programma.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet als je een van de deelnemers bent, dan heb je maar te doen wat ze zeggen.
Het is altijd een vast team wat daar de commando's uitdeelt, en daar hoort zij niet bij.
Jolien ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen olie.meer de laatste dagen, wat een volle borden hebben ze. Zou ik 3x van kunnen eten haha
Is de olie op? 🤣quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand al gezegd dat de olie op is?![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:17 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah mooi, dat is een makkelijkere keuze dan wie is jouw favoriet
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, maar voegt voor mij niets toe en is eigelijk dat geschreeuw van elsa. Ze had beter naar dat andere programma kunnen gaan iets van bootcamp of zo
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:20 schreef Paul het volgende:
wat hebben jullie tegen Jolienze is best een knappie anders
Ik moest kiezen tussen de 2 waar de naam begint met een N.quote:
Ultra dominant.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is echt veel te nadrukkelijk aanwezig. Je hoort haar overal bovenuit.
ik kijk altijd naar wie is het knapstequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶
Milena is nog een optie 😇quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar wie is het knapste![]()
Kan hij weer een week op teren op deze 'heldendaad'....de kneus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef cat123 het volgende:
Nou wat spannend jongens axel haalt een pan water, bel de krant. Word stap voor stap op de voet gevolgd.
Maar ook geen Madame Tussaud (Linda) of Sesamstraat (Elsa die constant uit Dikkie Dik voorleest).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar BB is toch geen miss verkiezing, of love island of BB vol liefde? 🫶
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |