Ik weet dat ze bestaan, maar daar houd het wat mij betreft ook wel mee op hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niels vraagt of ze de Heideroosjes kennen. Is toch een Nederlandse band! Hij noemt 2 nummers...
Maar niemand kent het
Hebben die niet het kleine café aan de haven gecovered ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niels vraagt of ze de Heideroosjes kennen. Is toch een Nederlandse band! Hij noemt 2 nummers...
Maar niemand kent het
Das al heel watquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet dat ze bestaan, maar daar houd het wat mij betreft ook wel mee op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena aan het oefenen voor de exit ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Milena en de badjassenbrigade
en Elsa
Geen idee, viel op dat moment daar binnen, misschien gewoon vervelingquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Milena aan het oefenen voor de exit ?
Zwaarmoedige uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
psychiatrische verpleegkundige als ik het goed had gehoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
~11:38 - Stream 2 - Over een of andere celebrity en gender fluidity
Mattheus: "Nu is ze terug 'she'. Maar nu is de hele LGBTQI community tegen haar omdat zij zomaar switcht van oh, vandaag ben ik dit morgen ben ik dat".
Milena: "Ja maar dat kan tegenwoordig je kunt van alles zijn, je kunt ook een dolfijn zijn, een Eiffeltoren zijn. Alles kan"
Mattheus: 'Ja, en ik ben een lesbische pinguïn"
Keanu: "Ik begrijp het allemaal niet meer"
Milena: "Ja maar dat is tegenwoordig kan dan allemaal he? En je mag niet discrimineren, want als iemand zich voelt als een dolfijn mag ie een dolfijn wezen"
Mattheus: "Ah ok, ik voel mij als een hond, dus ik krijg dan korting voor de trein"
Ik heb nog geen favoriet. Ik vind ze allemaal heel geestdodend.quote:
Axel o.a.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Linda en Elsa over dat het opvallend was dat…..vanmorgen ineens aan het stofzuigen was. Wie was aan het stofzuigen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Viel me beetje tegen van Elsa en Linda.quote:
hij kan het gewoon niet meer goed doen bij dit stel sjagrijnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Dan blijven er wel heel weinig overquote:
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lenniequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hadden nele en elsa het,hoorde de naam jordy maar niet hoe of wat.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lennie
Nee ik volg het ook niet helemaal over wie het gaat. Vermoed over Axel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hadden nele en elsa het,hoorde de naam jordy maar niet hoe of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |