Zwaarmoedige uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
psychiatrische verpleegkundige als ik het goed had gehoord..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:32 schreef Jockari het volgende:
Sharice (Nele) is verpleegster ?
Als die naast je bed staat met zulk gezicht, ga je toch op zoek naar het nummer van de begrafenisondernemer, want dat kan toch geen goed nieuws betekenen ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
~11:38 - Stream 2 - Over een of andere celebrity en gender fluidity
Mattheus: "Nu is ze terug 'she'. Maar nu is de hele LGBTQI community tegen haar omdat zij zomaar switcht van oh, vandaag ben ik dit morgen ben ik dat".
Milena: "Ja maar dat kan tegenwoordig je kunt van alles zijn, je kunt ook een dolfijn zijn, een Eiffeltoren zijn. Alles kan"
Mattheus: 'Ja, en ik ben een lesbische pinguïn"
Keanu: "Ik begrijp het allemaal niet meer"
Milena: "Ja maar dat is tegenwoordig kan dan allemaal he? En je mag niet discrimineren, want als iemand zich voelt als een dolfijn mag ie een dolfijn wezen"
Mattheus: "Ah ok, ik voel mij als een hond, dus ik krijg dan korting voor de trein"
Ik heb nog geen favoriet. Ik vind ze allemaal heel geestdodend.quote:
Axel o.a.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:58 schreef Hznootje het volgende:
Linda en Elsa over dat het opvallend was dat…..vanmorgen ineens aan het stofzuigen was. Wie was aan het stofzuigen?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Viel me beetje tegen van Elsa en Linda.quote:
hij kan het gewoon niet meer goed doen bij dit stel sjagrijnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Axel o.a.
Heb het idee dat het over hem ging
Dan blijven er wel heel weinig overquote:
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lenniequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hadden nele en elsa het,hoorde de naam jordy maar niet hoe of wat.
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat mensen zich ineens anders gedragen o.a. Lennie
Nee ik volg het ook niet helemaal over wie het gaat. Vermoed over Axel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hadden nele en elsa het,hoorde de naam jordy maar niet hoe of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |