ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jollien zegt tegen Jeffrey waarom maak je het jezelf zo moeilijk
schiet mij maar lek, deze versiertechniek kende ik ook nog nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten toch inmiddels op de FEBO ook slap van het lachen liggen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, deze versiertechniek kende ik ook nog niet
Nou ja op het knusse uurtje na heb je ook weinig gemist.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Klaar met werken
Streams aan: Milena is aan het wandelen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou ja op het knusse uurtje na heb je ook weinig gemist
Spanning opbouwenquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:58 schreef Keane007 het volgende:
We kijken de hele week al naar een bijzondere paringsdans. Is dit iets typisch Belgisch? Of durven ze gewoon niet voor de camera’s.
Idd, vanaf zaterdagochtend tot en met vrijdag een kampvuurtje aanhouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 00:11 schreef ben34567 het volgende:
Waar was de tijd met 24 uur opdrachten etc. Zo minimalistisch
Heeft ze inwendige stokslagen gehad?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik raad iedereen af terug te lezen.
De horror![]()
![]()
![]()
Jordy zat 2 dagen na binnenkomst al door zijn sokken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ook geen beste kwaliteit sokken
Door wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa is al volledig ingepakt geloof ik
Zelfde verhaal als vorig jaar dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:39 schreef Jockari het volgende:
Intussen zijn ze toch tot bewustzijn gekomen dat ze water kunnen opwarmen in een pot om te douchen ???
[ afbeelding ]
Hij is rustig, ontspannen en voor zover ik nu kan beoordelen ook eerlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef ledn81 het volgende:
Mattie is echt een leuke gast. Vanwege die andere programma's waar hij in zat beetje ander idee over hem, maar valt alles mee. oprecht geintresseerd in andere mensen
De afgelopen dagen werden we al doodgegooid met Jeff en Jol op dubbel stream.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
nu ook al dubbelstream op vrijdagochtend..![]()
Gezellig met alle stagiaires ontbijten
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als vorig jaar dus.
Snap niet dat ze zich niet gewoon iedere morgen even mogen douchen
Inderdaad, geef die mensen iedere ochtend een uur warm water en brood dan krijg je veel leukere beelden dan nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.
Precies. laat ze dat brood zelf bakken, en wat basis dingen erop en je hebt al meer om naar te kijken ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, geef die mensen iedere ochtend een uur warm water en brood dan krijg je veel leukere beelden dan nu.
Het zogenaamde lijden slaat werkelijk op niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De douches staan buiten daarom krijg je niet die urenlange rituelen in een luxe badkamer. Elke ochtend warm mogen douchen tussen bv 8 en 9 uur is echt geen luxe.
Dan hebben ze ook meer energie en iets te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies. laat ze dat brood zelf bakken, en wat basis dingen erop en je hebt al meer om naar te kijken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |