Zo, zo, zo... BB was ingedommeld, anders had dit een dikke zendercheck geweest.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
~9:46 - Stream 2 - Jolien, Lennie en Niels aan de afwas..
Niels: "Of mensen zijn het zat jullie verhaal, met Jeffrey, of mensen zeggen dat je het verkeerde programma gekozen hebt"
Jolien: "Hehehe, programma wou dat het zo liep, dat denk ik 100%, dat weten wij allebei maar al te goed dat ze dat wouden."
Niels: "Beetje zelfde leeftijd, niet zo ver van elkaar"
Jolien: "Die hebben letterlijk mij bijna elke week opgebeld om te vragen hoe is uw liefdesleven, ben je nog single, wat is uw type.
Lennie: "Hahahaha!"
Jolien: "Nou ja, bij Jeff ook."
Niels: "Bij mij niet"
Jolien: "Ha ja, daarom"
Niels: "Sloebers"
Jolien: "Dus ik had op voorhand al wel verwacht dat dat zou kunnen gebeuren, maar ik zei tegen mij vriendinnen van nee nee nee dat ga ik niet doen."
Niels: "Is jeff's uiterlijk uw type of niet?"
Jolien: "Jawel, ja, maar het is wel zijn karakter dat het heeft gedaan, want puur op uiterlijk ging het niet, ging het niet eh....."
getipt door Ace90ace
Inderdaad, kort erop begonnen ze over het aantal DBK bezoeken en gooide ze 'm er wel meteen inquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo, zo, zo... BB was ingedommeld, anders had dit een dikke zendercheck geweest.
En d'r wordt niks gestuurd...oooh neeej echt niet..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, kort erop begonnen ze over het aantal DBK bezoeken en gooide ze 'm er wel meteen in
Dat is mooi , nu hopen dat hij er ook echt op staat volgende weekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:17 schreef engine het volgende:
Niels zou het niet erg vinden om er volgende week op te staan.
Dat mag zeker!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef Ace90ace het volgende:
Hier kan je de video waar vinden waar Jolien zegt dat de productie dit wou. Weet niet als ik links mag plaatsten. Anders doe ik het wel weg.
https://limewire.com/d/b1(...)c1uQo1Pqc8K4G8uwSkhs
Mag je zeker. Geeft meer duiding. Dit was duidelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:19 schreef Ace90ace het volgende:
Hier kan je de video waar vinden waar Jolien zegt dat de productie dit wou. Weet niet als ik links mag plaatsten. Anders doe ik het wel weg.
https://limewire.com/d/b1(...)c1uQo1Pqc8K4G8uwSkhs
Ook leuk voor die oma en kinderen om te wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef engine het volgende:
De ex van Niels vond het leuk om de dag voor een tripje naar disneyland te vertellen dat ze met een ander was geweest.
Ja vond beetje raar verhaalquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook leuk voor die oma en kinderen om te weten
We kunnen die vrouw natuurlijk heel goed begrijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef engine het volgende:
De ex van Niels vond het leuk om de dag voor een tripje naar disneyland te vertellen dat ze met een ander was geweest.
En dan straks weer constant zaniken over spierpijn zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |