K sluit niet uit dat Tesla model 3 nog dit jaar richting de 11k, en vast nog wel wat andere modellen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat ik een elektrische auto kan betalen (duurste auto die ik ooit kocht was 11.000 euro) zijn de kinderen hier toch te groot voor.
Een Tesla model 3 kost 40.000. Jij verwacht dat die dit jaar nog driekwart in prijs daalt?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
K sluit niet uit dat Tesla model 3 nog dit jaar richting de 11k, en vast nog wel wat andere modellen.
De premium auto´s blijven wel hardnekkig duur.
Een occasion…quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een Tesla model 3 kost 40.000. Jij verwacht dat die dit jaar nog driekwart in prijs daalt?
https://www.marktplaats.n(...)736/#postcode:7701VE|f:10882|constructionYearFrom:2019|PriceCentsFrom:111100|PriceCentsTo:1800000|mileageTo:150000quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een Tesla model 3 kost 40.000. Jij verwacht dat die dit jaar nog driekwart in prijs daalt?
Rechtse mensen hebben vrijwel altijd een alles is voor Bassie inhalige attitude. Altijd bezig met what's in it for me.quote:
Geheel mee eens, krijg er steeds meer een hekel aan, kijk hier ook maar naar die Musk pijpersquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Rechtse mensen hebben vrijwel altijd een alles is voor Bassie inhalige attitude. Altijd bezig met what's in it for me.
Egoïstisch. Dit is in principe asociaal omdat je bij de verdeling van de koek meer wilt voor jezelf dan anderen krijgen. Dit vaak onder het motto dat zij behoren tot de "hardwerkende" klasse en daarom sowieso meer rechten hebben.
Teringhekel hier aan rechts. Altijd maar op zoek naar oneerlijke voordeeltjes. Ellebogenwerkers en voordringers.
Deugt gewoon niet rechts. Geen moraliteit in combinatie met een niet ontwikkeld empathisch vermogen. Kutlui.
Tesla model 3 is te klein voor mijn gezin om mee te kamperen. Moet toch minsten het formaat Ford Focus station of C-Max hebben, die zijn er verrekte weinig elektrisch. Ze maken vooral van die stadsautootjes voor max 4 personen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
K sluit niet uit dat Tesla model 3 nog dit jaar richting de 11k, en vast nog wel wat andere modellen.
De premium auto´s blijven wel hardnekkig duur.
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt. Wat per definitie verwezenlijkt moet worden door anderen die niet tot die mieterse club horen te benadelen. Een sneaky volkje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geheel mee eens, krijg er steeds meer een hekel aan, kijk hier ook maar naar die Musk pijpers
ik zou meer kiezen voor Realistisch Rechts of Woke Linksquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt.
Elektrolyseurs zijn behoorlijk kapitaalintensief er moeten wel behoorlijk vaak een overschot zijn mag dit een geloofwaardige businesscase zijn. De manier waarop dit vaak voorgedaan wordt komt overéén met het verhaal dat de biomassacentrales draaien op snoeiafval.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:07 schreef Hanca het volgende:
En misschien hadden we zonder Tesla inderdaad nu niet op batterijen maar net als de bussen en vrachtwagens op waterstof gereden, maar wie zegt eigenlijk dat we dan slechter af waren? Qua tanken bij tankstations was het iig praktischer geweest, dat vind ik toch echt wel een enorm nadeel aan elektrisch rijden. Hadden we ook het elektriciteitsnet niet hoeven overbelasten met het opladen van auto's.
Geef het geen aandacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou meer kiezen voor Realistisch Rechts of Woke Links
Rechts met kerncentrales en Links met LHTBQ gemeenschappen
Je mag toch wel gewoon zeggen hoe je het ziet? Of zullen we het maar weer over auto's hebben?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Rechtse mensen hebben vrijwel altijd een alles is voor Bassie inhalige attitude. Altijd bezig met what's in it for me.
Egoïstisch. Dit is in principe asociaal omdat je bij de verdeling van de koek meer wilt voor jezelf dan anderen krijgen. Dit vaak onder het motto dat zij behoren tot de "hardwerkende" klasse en daarom sowieso meer rechten hebben.
Teringhekel hier aan rechts. Altijd maar op zoek naar oneerlijke voordeeltjes. Ellebogenwerkers en voordringers.
Deugt gewoon niet rechts. Geen moraliteit in combinatie met een niet ontwikkeld empathisch vermogen. Kutlui.
O, ja, dat lijkt me logisch. Er komen er ook een hoop aan.quote:
Ach het is moeilijk om aan van die Bassie en Adriaan achtige types een hekel te hebben. Het spat er gewoon vanaf dat zo'n persoon weinig tot geen persoonlijke ontwikkeling heeft doorgemaakt nog. Wat dat betreft snap je ook wel het agressieve belerende toontje, als je zo weinig hebt denk je misschien heel wat te moeten projecteren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt. Wat per definitie verwezenlijkt moet worden door anderen die niet tot die mieterse club horen te benadelen. Een sneaky volkje.
Dat was het toen Mongolië Poetin niet arresteerde al. Maar inderdaad, het was leuk geprobeerd, maar gewoon weer terug naar speciale rechtbanken/tribunalen NA een oorlog. Dit werkt niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaan we het ICC opheffen? Lijkt erop dat de legitimiteit volledig gesloopt wordt nu half Europa er ook schijt aan heeft.
Lijkt me terecht, dit heeft totaal geen zin zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaan we het ICC opheffen? Lijkt erop dat de legitimiteit volledig gesloopt wordt nu half Europa er ook schijt aan heeft.
Nouja Mongolië wat een halve satelietstaat van Rusland is vind ik nou niet de druppel. Amerika was er uiteraard altijd op tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat was het toen Mongolië Poetin niet arresteerde al. Maar inderdaad, het was leuk geprobeerd, maar gewoon weer terug naar speciale rechtbanken/tribunalen NA een oorlog. Dit werkt niet.
Ja, mijn ervaring is dus helaas het tegenovergestelde. Met name in de Duitse steden of winkelcentra, geklooi met pasjes, de helft van de palen die het niet doen met ale stress die daarbij komt kijken.. en er zijn al niet veel palen, noem maar op.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn met de elektrische auto al diverse malen op vakantie geweest (UK, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk) en het is bepaald geen drama. De route wordt netjes uitgestippeld met oplaadmomenten en we hadden niet meer pauzes dan met de brandstofauto. Wel iets langer (niet veel) en eigenlijk was dat wel zo prettig.
Maar waterstof is wel het meest voorkomende element in het universum. Electriciteit moet opgewekt worden (blijkbaar is het somber), ten koste van veel uitstoot en dergelijke. Op langere termijn met de te verwachten technische vooruitgang, was waterstof echt wel de betere keuze geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Elektrolyseurs zijn behoorlijk kapitaalintensief er moeten wel behoorlijk vaak een overschot zijn mag dit een geloofwaardige businesscase zijn. De manier waarop dit vaak voorgedaan wordt komt overéén met het verhaal dat de biomassacentrales draaien op snoeiafval.
Daarnaast is het rendement van een elektrische auto natuurlijk veel hoger dan van een waterstofauto (door verlies bij productie en verbruik), voor dezelfde kilometers had het energieverbruik 3 keer zo hoog geweest bij waterstof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |