abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2025 @ 20:43:54 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216313228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ach, tegen de tijd dat ik een elektrische auto kan betalen (duurste auto die ik ooit kocht was 11.000 euro) zijn de kinderen hier toch te groot voor. :D
K sluit niet uit dat Tesla model 3 nog dit jaar richting de 11k, en vast nog wel wat andere modellen.
De premium auto´s blijven wel hardnekkig duur.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 20:47:33 #252
5428 crew  miss_sly
pi_216313275
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
K sluit niet uit dat Tesla model 3 nog dit jaar richting de 11k, en vast nog wel wat andere modellen.
Een Tesla model 3 kost 40.000. Jij verwacht dat die dit jaar nog driekwart in prijs daalt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216313293
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een Tesla model 3 kost 40.000. Jij verwacht dat die dit jaar nog driekwart in prijs daalt?
Een occasion…
  woensdag 15 januari 2025 @ 20:50:55 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216313332
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
https://www.marktplaats.n(...)736/#postcode:7701VE|f:10882|constructionYearFrom:2019|PriceCentsFrom:111100|PriceCentsTo:1800000|mileageTo:150000

De prijzen kelderen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216313336
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:32 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk rechts bestaat niet
Rechtse mensen hebben vrijwel altijd een alles is voor Bassie inhalige attitude. Altijd bezig met what's in it for me.
Egoïstisch. Dit is in principe asociaal omdat je bij de verdeling van de koek meer wilt voor jezelf dan anderen krijgen. Dit vaak onder het motto dat zij behoren tot de "hardwerkende" klasse en daarom sowieso meer rechten hebben.

Teringhekel hier aan rechts. Altijd maar op zoek naar oneerlijke voordeeltjes. Ellebogenwerkers en voordringers.
Deugt gewoon niet rechts. Geen moraliteit in combinatie met een niet ontwikkeld empathisch vermogen. Kutlui. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216313363
Blijk je opeens in een auto topic te zitten... :)
  woensdag 15 januari 2025 @ 20:53:02 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216313376
:X
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216313388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Rechtse mensen hebben vrijwel altijd een alles is voor Bassie inhalige attitude. Altijd bezig met what's in it for me.
Egoïstisch. Dit is in principe asociaal omdat je bij de verdeling van de koek meer wilt voor jezelf dan anderen krijgen. Dit vaak onder het motto dat zij behoren tot de "hardwerkende" klasse en daarom sowieso meer rechten hebben.

Teringhekel hier aan rechts. Altijd maar op zoek naar oneerlijke voordeeltjes. Ellebogenwerkers en voordringers.
Deugt gewoon niet rechts. Geen moraliteit in combinatie met een niet ontwikkeld empathisch vermogen. Kutlui. :)
Geheel mee eens, krijg er steeds meer een hekel aan, kijk hier ook maar naar die Musk pijpers
pi_216313401
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tesla model 3 is te klein voor mijn gezin om mee te kamperen. Moet toch minsten het formaat Ford Focus station of C-Max hebben, die zijn er verrekte weinig elektrisch. Ze maken vooral van die stadsautootjes voor max 4 personen.

Maar idd, dit is meer voor een ander forumdeel denk ik.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216313504
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geheel mee eens, krijg er steeds meer een hekel aan, kijk hier ook maar naar die Musk pijpers
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt. Wat per definitie verwezenlijkt moet worden door anderen die niet tot die mieterse club horen te benadelen. Een sneaky volkje.
  woensdag 15 januari 2025 @ 21:02:09 #261
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216313539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt.
ik zou meer kiezen voor Realistisch Rechts of Woke Links
Rechts met kerncentrales en selectieve immigratie en Links met LHTBQ gemeenschappen en zielepieten immigratie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216313552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:07 schreef Hanca het volgende:
En misschien hadden we zonder Tesla inderdaad nu niet op batterijen maar net als de bussen en vrachtwagens op waterstof gereden, maar wie zegt eigenlijk dat we dan slechter af waren? Qua tanken bij tankstations was het iig praktischer geweest, dat vind ik toch echt wel een enorm nadeel aan elektrisch rijden. Hadden we ook het elektriciteitsnet niet hoeven overbelasten met het opladen van auto's.
Elektrolyseurs zijn behoorlijk kapitaalintensief er moeten wel behoorlijk vaak een overschot zijn mag dit een geloofwaardige businesscase zijn. De manier waarop dit vaak voorgedaan wordt komt overéén met het verhaal dat de biomassacentrales draaien op snoeiafval.

Daarnaast is het rendement van een elektrische auto natuurlijk veel hoger dan van een waterstofauto (door verlies bij productie en verbruik), voor dezelfde kilometers had het energieverbruik 3 keer zo hoog geweest bij waterstof.
  woensdag 15 januari 2025 @ 21:03:56 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216313572
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik zou meer kiezen voor Realistisch Rechts of Woke Links
Rechts met kerncentrales en Links met LHTBQ gemeenschappen
Geef het geen aandacht.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216313587
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geef het geen aandacht.
Je mag toch wel gewoon zeggen hoe je het ziet? Of zullen we het maar weer over auto's hebben?
pi_216313750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

_O_
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 21:16:57 #266
5428 crew  miss_sly
pi_216313793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Een occasion…
O, ja, dat lijkt me logisch. Er komen er ook een hoop aan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216314495
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Daarom is "eerlijk rechts" net zoiets als "eerlijke leugenaar". Het is een onmogelijke combinatie omdat eigenbelang en die voor vrinden eigenlijk de enige agenda bepaalt. Wat per definitie verwezenlijkt moet worden door anderen die niet tot die mieterse club horen te benadelen. Een sneaky volkje.
Ach het is moeilijk om aan van die Bassie en Adriaan achtige types een hekel te hebben. Het spat er gewoon vanaf dat zo'n persoon weinig tot geen persoonlijke ontwikkeling heeft doorgemaakt nog. Wat dat betreft snap je ook wel het agressieve belerende toontje, als je zo weinig hebt denk je misschien heel wat te moeten projecteren.
Je merkt vooral de totale leegte in de bovenkamer.

Het is wel een probleem met democratie. Dat je geregeerd wordt door van die types. Ik denk dan laat het liever aan mensen die wel over een IQ van boven de 100 beschikken over. Maak je allemaal niet zo druk over de zaken in het leven, je bewindvoerders regelen het echt zo goed als mogelijk voor je.
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 22:30:46 #268
375570 crew  Cyan9
pi_216314728
We gaan maar weer terug naar de Nederlandse politiek, lijkt me zo.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_216314913
Gaan we het ICC opheffen? Lijkt erop dat de legitimiteit volledig gesloopt wordt nu half Europa er ook schijt aan heeft.
pi_216315094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaan we het ICC opheffen? Lijkt erop dat de legitimiteit volledig gesloopt wordt nu half Europa er ook schijt aan heeft.
Dat was het toen Mongolië Poetin niet arresteerde al. Maar inderdaad, het was leuk geprobeerd, maar gewoon weer terug naar speciale rechtbanken/tribunalen NA een oorlog. Dit werkt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2025 23:15:04 ]
  woensdag 15 januari 2025 @ 23:15:21 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216315101
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt me terecht, dit heeft totaal geen zin zo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216315291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat was het toen Mongolië Poetin niet arresteerde al. Maar inderdaad, het was leuk geprobeerd, maar gewoon weer terug naar speciale rechtbanken/tribunalen NA een oorlog. Dit werkt niet.
Nouja Mongolië wat een halve satelietstaat van Rusland is vind ik nou niet de druppel. Amerika was er uiteraard altijd op tegen.
Maar als Europese landen links en rechts er schijt aan hebben, ik geloof Polen, Frankrijk, Italië misschien vergeet ik er nog een paar. Dan heeft het geen zin nee. Wat mij betreft een groot gemis, ik geloof eigenlijk wel in internationaal recht. Dat het dan uitgerekend gesloopt wordt door van die zogenaamd zo verlichte Westerse landen is weer typisch. Maarja kritiek op het Westen mag uiteraard eigenlijk ook niet meer, iedereen voor zich is de toekomst!
pi_216316258
Wiersma heeft weer een probleem: honderden, misschien wel meer dan duizend bedrijven zijn sinds de RvS uitspraak 18 december illegaal ivm stikstof. https://www.agriholland.nl/nieuws/261881/

Dat gaat om deze uitspraak over intern salderen: https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/@147425/202201311-1-r2/

Als dit genoeg andere bedrijven dan boerderijen raakt wordt de VVD boos en gaan ze echt harde maatregelen treffen om stikstof in te perken, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanca op 16-01-2025 08:41:13 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216316325
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wij zijn met de elektrische auto al diverse malen op vakantie geweest (UK, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk) en het is bepaald geen drama. De route wordt netjes uitgestippeld met oplaadmomenten en we hadden niet meer pauzes dan met de brandstofauto. Wel iets langer (niet veel) en eigenlijk was dat wel zo prettig.
Ja, mijn ervaring is dus helaas het tegenovergestelde. Met name in de Duitse steden of winkelcentra, geklooi met pasjes, de helft van de palen die het niet doen met ale stress die daarbij komt kijken.. en er zijn al niet veel palen, noem maar op.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 16 januari 2025 @ 09:39:34 #275
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216316839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 21:02 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Elektrolyseurs zijn behoorlijk kapitaalintensief er moeten wel behoorlijk vaak een overschot zijn mag dit een geloofwaardige businesscase zijn. De manier waarop dit vaak voorgedaan wordt komt overéén met het verhaal dat de biomassacentrales draaien op snoeiafval.

Daarnaast is het rendement van een elektrische auto natuurlijk veel hoger dan van een waterstofauto (door verlies bij productie en verbruik), voor dezelfde kilometers had het energieverbruik 3 keer zo hoog geweest bij waterstof.
Maar waterstof is wel het meest voorkomende element in het universum. Electriciteit moet opgewekt worden (blijkbaar is het somber), ten koste van veel uitstoot en dergelijke. Op langere termijn met de te verwachten technische vooruitgang, was waterstof echt wel de betere keuze geweest.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')