Zeldzaam.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat vind ik stom. Nu geef je de trollen hun zin. Doe eens iets aan die Russische trollen.
Nou. Niet te beroerd voor. Omdat het zaterdag is en eindelijk zonnig.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Red_85 het volgende:
Nou. Niet te beroerd voor. Omdat het zaterdag is en eindelijk zonnig.
Dat je een keer als mod gaat optreden en gebruik maakt van de mogelijkheden die je hebt in die rol.
En voordat dat nog eens duidelijker gemaakt moet worden aan je: dat je de russische roebelpeurende trollen een keer een rotschop geeft van dit forum af. Maar als dat buiten je mogelijkheden ligt, je in ieder geval hun posts verwijdert/aanpast zodat de discussie niet ontspoort, het topic gesloten moet worden en je het kind met het badwater wegflikkerd. Ofwel gaat doen waarvoor je 'blauw' bent, de discussie en het nws forum modereert.
Het is zo'n beetje het belangrijkste wat er gaande is in Europa op het moment en mensen hebben behoefte hun ei kwijt te kunnen.
Is dit duidelijk genoeg voor je zo, deze uitleg?
Die zijn het probleem helemaal niet hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat vind ik stom. Nu geef je de trollen hun zin. Doe eens iets aan die Russische trollen.
Alsof dit het enige is wat we doen of hebben gedaan om dat topic leesbaar te houden. Elke fucking dag staan er TR's en echt niet alleen maar over de trolls, ook over de vaste klanten die bij gebrek aan prikkels elkaar maar in de haren vliegen of het alsnog over de trolls gaan hebben terwijl ze niet eens - op dat moment- meeposten. Het is het equalevent van je hond op de stoep laten schijten omdat anderen het dan ook doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou. Niet te beroerd voor. Omdat het zaterdag is en eindelijk zonnig.
Dat je een keer als mod gaat optreden en gebruik maakt van de mogelijkheden die je hebt in die rol.
Ik ga zeker elke keer posts aanpassen? Het beleid is nu eenmaal dat vrijwel elke mening mag en dat heb ik niet verzonnen en ik kan er ook niets aan doen. Ga maar naar de A's.quote:En voordat dat nog eens duidelijker gemaakt moet worden aan je: dat je de russische roebelpeurende trollen een keer een rotschop geeft van dit forum af. Maar als dat buiten je mogelijkheden ligt, je in ieder geval hun posts verwijdert/aanpast zodat de discussie niet ontspoort, het topic gesloten moet worden en je het kind met het badwater wegflikkerd. Ofwel gaat doen waarvoor je 'blauw' bent, de discussie en het nws forum modereert.
Het is zo'n beetje het belangrijkste wat er gaande is in Europa op het moment en mensen hebben behoefte hun ei kwijt te kunnen.
Nee want geen enkele keer hier in FB steekt iemand de hand in eigen boezem. Hoe vaak heb ik gevraagd een beetje op het taalgebruik te letten, elkaar niet in de haren te vliegen. Complete schijt hadden jij en de rest er aan. Mijn oproepen werden stelselmatig genegeerd en dan nu janken dat ''de trollen'' hun zin hebben.quote:Is dit duidelijk genoeg voor je zo, deze uitleg?
En ik ben het met jou eens, dan wordt het echt engquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeldzaam.
Ben het gewoon een keer eens met je.
Moet je nagaan wat voor een stomme beslissing het is.
Dan kunnen we weer verder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:33 schreef JohannesDeksen het volgende:
Trump xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
donequote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan iemand dit topic even op slot gooien en de TS weggooien?
[..]
Dan kunnen we weer verder.
NWS / Trump wil na Panamakanaal ook Groenland inlijven: Voor veiligheid #4
man man man.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef recursief het volgende:
NWS / Musk speecht bij start campagne AfD.............
Gaat over van alles, maar nauwelijks nog over Musk en Afd. Wel veel persoonlijk geneuzel. Misschien kan er geveegd worden, als dat nog zin heeft?
Dat is er al. En de bnw reeks is wat langzamer, maar de users die daar posten posten doorgaans niet in nws en andersom. Wat hun goed recht is en ook is te begrijpen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef havanagila het volgende:
Niet een beter idee om dat Oekraïne topic op te splitsen in een in Nieuws en eentje in BNW?
Anders heb je maandag natuurlijk binnen 5 seconden hetzelfde gezeik....
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
dan zelf vigilante te spelen,
Je snapt prima wat ik bedoelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want gebruikers nemen het recht in eigen hand, en bannen zelf gebruikers...?
Om heel eerlijk te zijn, nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt prima wat ik bedoel
Als voorbeeld, niet naar jou gerichtquote:
Oh oöoowquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En ik ben het met jou eens, dan wordt het echt eng.
Pinksteren en Pasen zijn samengevallen. Dit wordt serieus nog steeds uhhhhh niksquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En ik ben het met jou eens, dan wordt het echt eng.
Als ik zou zeggen dat een mede-user graag nazi's in bescherming neemt is de wereld te klein (en terecht). Dit is precies hetzelfde.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je pro-Hamas bent, dan ben je pro Joden uitroeien, want dat is een van de doelen van Hamas.
Daar zit dus het probleem: je ziet wel de fout bij rechts extremisten, maar bij links extremisten ren je direct naar zolder om de mantel der liefde te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |