abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216425271
- lama -
pi_216425554
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat vind ik stom. Nu geef je de trollen hun zin. Doe eens iets aan die Russische trollen.
Zeldzaam.
Ben het gewoon een keer eens met je.

Moet je nagaan wat voor een stomme beslissing het is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216425611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 14:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Altijd
Nou. Niet te beroerd voor. Omdat het zaterdag is en eindelijk zonnig.

Dat je een keer als mod gaat optreden en gebruik maakt van de mogelijkheden die je hebt in die rol.

En voordat dat nog eens duidelijker gemaakt moet worden aan je: dat je de russische roebelpeurende trollen een keer een rotschop geeft van dit forum af. Maar als dat buiten je mogelijkheden ligt, je in ieder geval hun posts verwijdert/aanpast zodat de discussie niet ontspoort, het topic gesloten moet worden en je het kind met het badwater wegflikkerd. Ofwel gaat doen waarvoor je 'blauw' bent, de discussie en het nws forum modereert.
Het is zo'n beetje het belangrijkste wat er gaande is in Europa op het moment en mensen hebben behoefte hun ei kwijt te kunnen.

Is dit duidelijk genoeg voor je zo, deze uitleg?
1947-2016
  zaterdag 25 januari 2025 @ 15:22:35 #154
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 25 januari 2025 @ 15:24:46 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_216425825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Red_85 het volgende:

Dat je een keer als mod gaat optreden en gebruik maakt van de mogelijkheden die je hebt in die rol.

En voordat dat nog eens duidelijker gemaakt moet worden aan je: dat je de russische roebelpeurende trollen een keer een rotschop geeft van dit forum af. Maar als dat buiten je mogelijkheden ligt, je in ieder geval hun posts verwijdert/aanpast zodat de discussie niet ontspoort, het topic gesloten moet worden en je het kind met het badwater wegflikkerd. Ofwel gaat doen waarvoor je 'blauw' bent, de discussie en het nws forum modereert.
Het is zo'n beetje het belangrijkste wat er gaande is in Europa op het moment en mensen hebben behoefte hun ei kwijt te kunnen.

Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 15:59:06 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216426153
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat vind ik stom. Nu geef je de trollen hun zin. Doe eens iets aan die Russische trollen.
Die zijn het probleem helemaal niet hier

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 25-01-2025 16:22:18 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 17:27:09 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216427074
Gebrek aan zelfreflectie is wel aanwezig zeg maar
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 17:43:49 #158
pi_216427290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alsof dit het enige is wat we doen of hebben gedaan om dat topic leesbaar te houden. Elke fucking dag staan er TR's en echt niet alleen maar over de trolls, ook over de vaste klanten die bij gebrek aan prikkels elkaar maar in de haren vliegen of het alsnog over de trolls gaan hebben terwijl ze niet eens - op dat moment- meeposten. Het is het equalevent van je hond op de stoep laten schijten omdat anderen het dan ook doen.

quote:
Ik ga zeker elke keer posts aanpassen? Het beleid is nu eenmaal dat vrijwel elke mening mag en dat heb ik niet verzonnen en ik kan er ook niets aan doen. Ga maar naar de A's.
quote:
Nee want geen enkele keer hier in FB steekt iemand de hand in eigen boezem. Hoe vaak heb ik gevraagd een beetje op het taalgebruik te letten, elkaar niet in de haren te vliegen. Complete schijt hadden jij en de rest er aan. Mijn oproepen werden stelselmatig genegeerd en dan nu janken dat ''de trollen'' hun zin hebben.

Nope. Gaat er bij mij niet in.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216427642
Het valt inderdaad wel op dat het incasseringsvermogen in het topic over de oorlog in Oekraïne behoorlijk laag ligt bij sommige users. Elke afwijkende mening wordt als 'trollen' gezien. Als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met de reeks over de oorlog in Israël, daar heb je echt sterk uiteenlopende meningen en dat gaat over het algemeen prima.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216427657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 14:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zeldzaam.
Ben het gewoon een keer eens met je.

Moet je nagaan wat voor een stomme beslissing het is.
En ik ben het met jou eens, dan wordt het echt eng :+.
pi_216427903
Kan iemand dit topic even op slot gooien en de TS weggooien? :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 18:33 schreef JohannesDeksen het volgende:
Trump xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dan kunnen we weer verder.

NWS / Trump wil na Panamakanaal ook Groenland inlijven: Voor veiligheid #4
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 18:46:49 #162
pi_216427990
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan iemand dit topic even op slot gooien en de TS weggooien? :P
[..]
Dan kunnen we weer verder.

NWS / Trump wil na Panamakanaal ook Groenland inlijven: Voor veiligheid #4
done
pi_216429884
NWS / Musk speecht bij start campagne AfD.............

Gaat over van alles, maar nauwelijks nog over Musk en Afd. Wel veel persoonlijk geneuzel. Misschien kan er geveegd worden, als dat nog zin heeft?
  zaterdag 25 januari 2025 @ 21:04:32 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216430058
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef recursief het volgende:

Gaat over van alles, maar nauwelijks nog over Musk en Afd. Wel veel persoonlijk geneuzel. Misschien kan er geveegd worden, als dat nog zin heeft?
man man man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216430238
Niet een beter idee om dat Oekraïne topic op te splitsen in een in Nieuws en eentje in BNW?

Anders heb je maandag natuurlijk binnen 5 seconden hetzelfde gezeik....
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 21:58:18 #166
pi_216430929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 21:17 schreef havanagila het volgende:
Niet een beter idee om dat Oekraïne topic op te splitsen in een in Nieuws en eentje in BNW?

Anders heb je maandag natuurlijk binnen 5 seconden hetzelfde gezeik....
Dat is er al. En de bnw reeks is wat langzamer, maar de users die daar posten posten doorgaans niet in nws en andersom. Wat hun goed recht is en ook is te begrijpen.

Verder gooien we de notoire verpesters er echt wel af. Alleen gaat dat sommige niet snel genoeg (ook dit snap ik) maar om dan zelf vigilante te spelen, na herhaaldelijke oproepen dat niet te doen.. onwerkbaar.
pi_216431114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
dan zelf vigilante te spelen,
:?

Want gebruikers nemen het recht in eigen hand, en bannen zelf gebruikers...?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 22:15:50 #168
pi_216431192
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 22:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
:?

Want gebruikers nemen het recht in eigen hand, en bannen zelf gebruikers...?
Je snapt prima wat ik bedoel
pi_216431227
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je snapt prima wat ik bedoel
Om heel eerlijk te zijn, niet ;(
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2025 @ 22:21:09 #170
pi_216431307
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Om heel eerlijk te zijn, niet ;(
Als voorbeeld, niet naar jou gericht

"We moeten zelf naar tegengas geven"
"Als de mods niets doen doen wij het wel"
"Als we ze niet van repliek dienen denken ze dat ze vrij spel hebben"

Etc. En ik snap dat sentiment wel, ik erger me ook enorm aan een aantal users maar zoiets kan en mag ik niet meenemen in mijn oordeel over of iets al dan niet verwijderbaar of zelfs banbaar is.

Dit is echt iets wat je hogerop moet bespreken. Ik voer enkel uit wat de bedoeling is en dat is dat vrijwel iedereen vrijwel alles moet kunnen zeggen. En ik geef ook toe, dat begint in 2025 wel een probleem te worden.
pi_216432382
Ik had recent een topic gemaakt over fatsoen, hoopte dat daar een discussie opgang zou komen maar het liep even anders.

Misschien een idee om een NWS+ forum te maken. Scherpe meningen met respect naar de andere toe.

Iedereen mag daar in beginsel posten, ga je 3x de grens van fatsoen over dan mag je naar het normale NWS forum.

Zodra je discussie moet voeren met users wat fatsoen is, is de kans groot dat je daar niet hoort ;)
Hell To The Liars
  zondag 26 januari 2025 @ 01:57:32 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216433629
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 18:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oh oöoow
1947-2016
pi_216433872
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 18:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Pinksteren en Pasen zijn samengevallen. Dit wordt serieus nog steeds uhhhhh niks :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2025 06:16:28 ]
pi_216436256

Graag weer vegen. Of pleur 'm op slot of zoiets? Het wordt allemaal weer erg persoonlijk met een mede-user volstrekt feitenvrij beschuldigen van "het met de mantel der liefde bedekken van links-extremisme" en dan niet willen inzien dat dat op de persoon is. Ik ben er wel klaar mee. Het is iedere keer hetzelfde liedje.
pi_216436570
Het gaat hier dus over.
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je pro-Hamas bent, dan ben je pro Joden uitroeien, want dat is een van de doelen van Hamas.

Daar zit dus het probleem: je ziet wel de fout bij rechts extremisten, maar bij links extremisten ren je direct naar zolder om de mantel der liefde te halen.
Als ik zou zeggen dat een mede-user graag nazi's in bescherming neemt is de wereld te klein (en terecht). Dit is precies hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')