Gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
oh @:dotteke wil je mijn tikfouten nog even verbeteren
Wie denkt ze dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie: ik zie aan zijn smoel dat hij het heeft gepakt he
Ah dat is mooi want die kijk ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een lokkertje naar de tv uitzending
Die is niet te vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Weer smoezen en fluisteren die jeffrey
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Is onderhand iedereen al naar DR geweest?
Jeff smoes dusquote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt tegen Lennie dat degene die het kistje heeft verstopt wil voorkomen dat het naar de verkeerde mensen gaat.
Oke dankjewel!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.
Ja Jeffrey was de laatstequote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Is onderhand iedereen al naar DR geweest?
Jeffrey test graag de bewoners uit. Zelfde met zelf maar 400 euro van het prijzengeld pakken. Hij vindt het vooral leuk om te zien hoe de bewoners handelen en reageren. Slim van hem, belangrijke info voor het spel! En ook nog eens leuke tv.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef engine het volgende:
Jeff is ook zo eentje die het pakt omdat hij het vooral niet aan iemand anders gunt.
Precies wat ik net zei. Gewoon er niet tegen kunnen als iemand anders mogelijk iets krijgt.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt tegen Lennie dat degene die het kistje heeft verstopt wil voorkomen dat het naar de verkeerde mensen gaat.
Dat kan je niet zeggen van iemand die de eerste dagen aan iedereen dacht behalve aan zichzelf.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef engine het volgende:
Jeff is ook zo eentje die het pakt omdat hij het vooral niet aan iemand anders gunt.
2 x van hetzelfde.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.
Jeffrey waarschijnlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft niemand meegekregen wie het kistje heeft gepakt?
Zeker leukquote:Op maandag 13 januari 2025 18:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey test graag de bewoners uit. Zelfde met zelf maar 400 euro van het prijzengeld pakken. Hij vindt het vooral leuk om te zien hoe de bewoners handelen en reageren. Slim van hem, belangrijke info voor het spel! En ook nog eens leuke tv.
Volgens de poll is het Jeffreyquote:Op maandag 13 januari 2025 18:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk..maar niemand heeft het gezien
Ja jeffrey en Linda weet hetquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft niemand meegekregen wie het kistje heeft gepakt?
Tussen de 4 genomineerde, niet de mijne , als hoeft ze er van mij niet uitquote:Op maandag 13 januari 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, die krijgt veel stemmen.
Remi moet blijvenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tussen de 4 genomineerde, niet de mijne , als hoeft ze er van mij niet uit
Ik vind nl "remi" grappig
En ik wil zien hoe dat tussen jolien en Jeffrey verder verloopt
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef ledn81 het volgende:
nominatie omwisselen is gekocht (iemand eraf halen en iemand anders erop zetten)
Weten we nietquote:Op maandag 13 januari 2025 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?
Volgens mij zijn dan de prijzen van sommige tokens aangepastquote:
Tijdens heel het spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dan de prijzen van sommige tokens aangepast
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)
Tis een beetje als de winkel van vorig jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)
Ik verwacht nog een spelquote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef Adat231 het volgende:
Wat denken jullie over de nominaties? Denken jullie niet dat mensen in het huis 3 van de 4 genomineerden moeten nomineren en daarvan er 3 uiteindelijk genomineerd zijn? (hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
Dat is mooi voordoen maar is echt puur uit eigenbelangquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen van iemand die de eerste dagen aan iedereen dacht behalve aan zichzelf.
Denk dat hij de dader die geld heeft afgepakt niet gunt. Maar zal denk ik nooit zomaar iemand erin wiillen luizen.
Alleen willen veel nu wel hun geld meer kwijt door het bloedgeld verhaal. Slim bedacht dat bloedgeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje als de winkel van vorig jaar
Ik snap je maar ze hebben geen targets maar echte nominaties (dacht ik) en hebben met het spel (Jordy en Niels) zich vrij kunnen spelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef Adat231 het volgende:
Wat denken jullie over de nominaties? Denken jullie niet dat mensen in het huis 3 van de 4 genomineerden moeten nomineren en daarvan er 3 uiteindelijk genomineerd zijn? (hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
Ik hoop het want deze 4 hoeven van mij nog niet wegquote:Op maandag 13 januari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een spel
En dan via iets nog een nominatie
Ook omdat ze geen idee hebben hoe het spel looptquote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Allen willen veel nu wel hun geld meer kwijt door het bloedgeld verhaal. Slim bedacht dat bloedgeld.
Nee tussen de middag ook alquote:
Jeffreyquote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ik dacht aan jordy omdat hij zo boos was op de manier van spelers aanwijzen
niet zeker, maar ik weet bijna zeker Mattie. Die had meeste geld en werd net ondervraagd in het boudoir.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
ben even het sv aan het bijwerken
had Matthie of Linda nu 2 dingen gekocht?
Zou allebei kunnen. Maar Mattheus is de enige die de token van ¤1000 kon betalen. Maar hij had ook geld om er nog eentje te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
ben even het sv aan het bijwerken
had Matthie of Linda nu 2 dingen gekocht?
ja en Lindaquote:Op maandag 13 januari 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie heeft sowieso iets gekocht,
Ja dat hoor ik hierquote:
Ik denk van wel maar hier wordt gezegd dat Linda niets heeft gekochtquote:Op maandag 13 januari 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en Linda
maar meen dat ze dachten Linda 2 en Matthie 1 ?
Denk je dat hij dat durft? (Vind hem een beetje een scheitert met grootspraak, maar dat is natuurlijk subjectief)quote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik hier
Maar toen ik de streams aan had zonder hier mee te lezen en hoorde over de verdwijning van het kistje
Dacht ik gelijk dat is jordy geweest
Ja maarwww die lopen achter op onsquote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
We zullen de afleveringen moeten kijken.
Ze hebben al zoveelquote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef engine het volgende:
Elsa flikkert maar even wat aardappel over de vloer
Het zijn allemaal hongerige bewoners dus een keer of vier per dag eten ze welquote:Op maandag 13 januari 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee tussen de middag ook al
En kip
Eten ze 4 x per dag ofzo
En toch klagen er veel dat het weinig isquote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hongerige bewoners dus een keer of vier per dag eten ze wel
Dat is ook de gedachtegang van RTL.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
We zullen de afleveringen moeten kijken.
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 18:47 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie Linda Rupsje-Nooit-Genoeg er wel voor aan dat zij er twee heeft gekocht
Ergens snap ik het wel, ik zou ook denken...oh nee niet weer he. Maar je doet mee aan een spel waar mensen af moeten vallen zodat er een winnaar over blijft.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In die woede die hij vanmiddag over zich had...JA..Normaal nee
Hoop niet dat dit een stel gaat worden, dan hebben we weer 24 uur streams op hen tot ze gezoend hebbenquote:
Oh oke lekker, hoor je ook de fap en schijtgeluiden eigenlijk?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Axel is kwijt
oh toilet doorspoel geluiden
Bananen zijn toch al bijna op??quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Ik denk dat ze wel een stel gaan wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een stel gaat worden, dan hebben we weer 24 uur streams op hen tot ze gezoend hebben
Waar is Lennie?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Axel is kwijt
oh toilet doorspoel geluiden
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een stel gaan worden
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Als ze aan dit tempo blijven eten is de werkvoorraad in no time op. Mogen ze weer aan de slob
Maar ze krijgen morgen toch weer nieuw? Alleen is onduidelijk of ze nieuwe olie krijgen?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
Nu al? Krijgen ze die niet gewoon bijgevuld?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bananen zijn toch al bijna op??
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen morgen toch weer nieuw? Alleen is onduidelijk of ze nieuwe olie krijgen?
Nu geld als je geld hebt,, heb je etenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Andere jaren keken ze wat ze kregen en deelde het zo zodat ze aan het einde ook eten hadden. Maar toen wa er oneindig brood pindakaas olie en fruit.
Nopequote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Nu al? Krijgen ze die niet gewoon bijgevuld?
Monetaire?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nu geld als je monetaire heb, heb je eten
Weet ook niet voor hoeveel dagen dit is.....de tonijn en parika was dacht ik ook voor een week.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Is er een grote pot zalf dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
Dat kistje heeft iemand in een grote pot zalf verstopt?
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat dit na een hele week karton met paprika en tonijn heerlijk smaakt...quote:Op maandag 13 januari 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
zonder zout smeken de bontjes nach niks
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
Elsa gaat ze straks waterboarden?? Op jacht naar de kist??
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, veel gemist vandaag, ga zo uploaden ....
karton yepquote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat dit na een hele week karton met paprika en tonijn heerlijk smaakt...
Ik vind geld stelen veel erger.....vooral als je net erin zit ook al is het een spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft een knalrood hoofd. Die voelt zich niet prettig denk ik op dit moment. Maar als Jeffrey dat kistje heeft verstopt en mensen weten ervan vind ik te ver gaan
Kanjer! Valt veel terug te kijken vandaag!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, veel gemist vandaag, ga zo uploaden ....
Axel heeft geen last van "vrienden".quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft een knalrood hoofd. Die voelt zich niet prettig denk ik op dit moment. Maar als Jeffrey dat kistje heeft verstopt en mensen weten ervan vind ik te ver gaan
Hij heeft het niet gestolen. Hij mocht zelf bepalen wat hij wilde innen, net als de rest van wie het geld ook niet is.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind geld stelen veel erger.....vooral als je net erin zit ook al is het een spel.
Dat is juist onderdeel van het spel. BB wilt juist dat dit gebeurd. Dit jaar is het ook ieder voor zich en nog proberen ze het spel samen te spelen door alle info te delen. Iedereen had de kans om het kistje te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hahahaha leuke herinneringquote:Op maandag 13 januari 2025 18:57 schreef BB-King het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:59 schreef Ireth het volgende:
Elsa gaat ze straks waterboarden?? Op jacht naar de kist??
Het kistje verstoppen is dan toch ook het spel.....je mocht er mee lopen ergens neer leggen e.d.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gestolen. Hij mocht zelf bepalen wat hij wilde innen, net als de rest van wie het geld ook niet is.
Daar heeft ze ook lang mee gewacht....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahahaha leuke herinnering
[ link | afbeelding ]
klopt. Juist leuk dat dit allemaal gedaan wordtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kistje verstoppen is dan toch ook het spel.....je mocht er mee lopen ergens neer leggen e.d.
Dit was voor twee dagenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:50 schreef Krambo het volgende:
Ze weten voor hoeveel dagen dit isquote:Op maandag 13 januari 2025 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
deze levering is voor 2 dagen. Maar ze krijgen deze week wel hetzelfde steedsquote:Op maandag 13 januari 2025 19:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist.
Ik dacht net als vorig jaar dat het voor de hele week was
Mottig heeft bij ons 2 betekenissen. Mottig voelen = algemeen niet goed voelen. Of iemand ziet er mottig uit = er lelijk uit zien.quote:
Yep, dat hebben we dan ook weer gezienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef -river- het volgende:
Omg het gouden kistje staat in de suite!
ja.. las in de Cos dat Jeffrey vanmorgen al had gezegd tegen ? om het kistje te verstoppen.quote:
Matt slaapt er ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Kan Jeffrey dus behoorlijk liegen tegen elsa vanavond
Aah slimquote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
Kistje staat in de suiteMatthie had het vast
Hij keek wie er aan kwamquote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie ik ben alleen maar strijdvaardig gemaakt tegen Jeffrey en zegt ben helemaal fucked op. Hij houd gewoon zijn mond
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komenquote:
Dan weet je meteen wie ze niet vertrouwen. Al kwam hij wel meteen binnen, dat hij er voor het spel was.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey heeft het gepakt en heel veel weten het al hoor maar goed dat is dan were niet leuk voor Alex die de schuld kreeg in eerste instantie
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
Het is een beetje als die knikker tig jaar geleden met Danielle
Die had hem in een crème pot verstopt
tja, iedereen is daar voor het spel. Vind ik altijd zo'n dooddoener van die bewonersquote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wie ze niet vertrouwen. Al kwam hij wel meteen binnen, dat hij er voor het spel was.
Iedereen heeft ruimschoots de gelegenheid gehad om het kistje zelf eerder te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komen
Dus gewoon Slob in een glazen bokaal.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:20 schreef rinardo het volgende:
Dit is dus het potje tandpasta die ze delen met zn allen
[ link | afbeelding ]
Jeffrey is denk ik degene die het weten aan het testen of ze te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie ik ben alleen maar strijdvaardig gemaakt tegen Jeffrey en zegt ben helemaal fucked op. Hij houd gewoon zijn mond
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen heeft ruimschoots de gelegenheid gehad om het kistje zelf eerder te pakken.
Hadden het zelf moeten verstoppen of bijhouden, als ze het zelf heel graag wildequote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar goed dat is niet eerlijk om het zo te verstoppen want de andere bew3oners mogen daar niet komen
Ergens logisch, dit is de plek ervoor. De andere mogen daar niet komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Yep, dat hebben we dan ook weer gezien
Hij staat nu gewoon te zeggen hebben jullie al gezocht naar het kistje in de tuinquote:Op maandag 13 januari 2025 19:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey is denk ik degene die het weten aan het testen of ze te vertrouwen zijn.
Denk ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef -river- het volgende:
Matt is een hele goede speler die kans maakt te winnen.
Als je A zegt moet je ook B zeggen.....quote:Op maandag 13 januari 2025 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Over Axel!quote:Op maandag 13 januari 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: zo iemand hoort hier niet thuis
BB / [Slowchat BB 25] De gezellige kletshoek #6 ☕quote:Op maandag 13 januari 2025 19:22 schreef mario390 het volgende:
vandaag was erste keer de trailer van jolien te zien
wat zij maar met borst vor en poep heruit weet ik niet
ze hadden het ook over beslissingenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Was-beer het volgende:
Gaat dit nou nog over die nominaties? Of heeft Axel nog iets anders gedaan?
Klopt welquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
jeffrey : die liegt en bedriegt vanaf de eerste seconde dat hij hier zit.
Op zich een onderdeel wat wel handig kan zijn in dit spelquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Das niet erg. Die ging zelf ook met gestrekt been het spel in.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:17 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey heeft het gepakt en heel veel weten het al hoor maar goed dat is dan were niet leuk voor Alex die de schuld kreeg in eerste instantie
wat bedoelt dat?quote:
Hij wordt verdacht van het kistje maar het gaat ook over het nomineren en iets van geld. Verschillende mensen met een reden om boos te zijn op Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Was-beer het volgende:
Gaat dit nou nog over die nominaties? Of heeft Axel nog iets anders gedaan?
Borst vooruitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt dat?
vandaag was erste keer de trailer van jolien te zien
wat zij maar met borst vor en poep heruit weet ik niet
Remi zou zeggen, borst vooruit en lipjes getuitquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borst vooruit
En kont naar achter
Hou je hoofd hoog en je schouders recht , dat betekent het
oke en hoezo poep?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Borst vooruit
En kont naar achter
Hou je hoofd hoog en je schouders recht , dat betekent het
Tis ook omdat Nele tegen iedereen die het maar wil horen zegtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef -river- het volgende:
Axel en Nele moeten nu eenmaal deze week beslissingen maken ent als Jeff vorige week dat moest, Jeff moet zich niet zo aanstellen.
zo noemen ze de kontquote:
Als Jef zegt dat hij dat gedaan heeft zodat Axel m niet kan pakken vindt Lennie t geen probleem hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Als uitkomt dat Jeff dit gedaan heeft neemt lennie het hem niet in dank af
Die is in een week 3 jaar ouder geworden ( qua uiterlijk danquote:
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke dat grappig om dat in nederland bedoelt het wat anderes
meer een kleuter gewordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is in een week 3 jaar ouder geworden ( qua uiterlijk dan)
Doet hij zelf dus ookquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
Joh. Je meent het.quote:
Handig tochquote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef odie22 het volgende:
ik kan het slecht verstaan , ik lees hier pas later wat jeff zei
Ja, en we missen weer de Linda....maar misschien op de andere stream druk bezig.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien piept dat haar handen koud zijn van't water
Dat dus.. over vies spelen gesprokenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
will je ook dat hji verlaat?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:32 schreef odie22 het volgende:
ik kan het slecht verstaan , ik lees hier pas later wat jeff zei
Alsjeblieft niet zeg. Vorige seizoenen waren de dames rustig twee uur bezig met hun 'natuurlijke look'.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:34 schreef Jockari het volgende:
Geef al die vrouwen hun kleding, kunnen ze elkaar de loef afsteken bij het plamuren. Geeft ook wat reuring
Tis jammer dat Jolien hem zo graag wilt......quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hehe, en hij moet met zijn poten van jolien afblijven
ja en dat was nog voor het ontbijtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Vorige seizoenen waren de dames rustig twee uur bezig met hun 'natuurlijke look'.
ik snap dat ook niet,hij is toch jongerquote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Boeien! Is maar een paar jaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet,hij is toch jonger
op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf. Zoals Louis van Gaal het zou zeggen: "Wis hur siet diemanding aaais"quote:Op maandag 13 januari 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis jammer dat Jolien hem zo graag wilt......
ja en dat is nog het ergste, ze is helemaal hotel de botel volgens mijquote:Op maandag 13 januari 2025 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf. Zoals Louis van Gaal het zou zeggen: "Wis hur siet diemanding aaais"
Hij ook van haarquote:Op maandag 13 januari 2025 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
ja en dat is nog het ergste, ze is helemaal hotel de botel volgens mij
En dan Jeffrey met van die zaadvragende ogen de hele tijd aankijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien is weer op dat kreunerige stemmetje bezig
doe jij het streamverslag aanvullen ?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De lakens van het bed zijn nog in de droogkast
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
Even vragen wanneer ze voor het laatst geneukt heeft
Als openingszin kan dat tellen.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef odie22 het volgende:
hij kan toch vragen hoeveel pandapunten ze heeft , of doen we dat niet meer tegenwoordig ?
Mwahhh ik zie hem toch al wel de botel wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij is hotel, nog niet de botel, althans zo zie ik het
dit gedoe moet ik al met anziehn bij laatste span.editie de in dez.vorbij was ,dat meisje zend ik je in dmquote:Op maandag 13 januari 2025 19:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
op een ouwe fiets moet je het leren
dat heeft hij niet gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
Hij is gekquote:Op maandag 13 januari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens jeffrey was het 4 uur snachts
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zoquote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwahhh ik zie hem toch al wel de botel worden
4 jaar op die leeftijd is niets hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:
Nee hij gebruikte dat woord dan wel niet maar daar kwam het wel op neer met een omwegquote:
vanavond zoenuuuuuuhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het leuk dat ze samen een beetje speels waren vandaag
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindtquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vertrouw hem nog niet zo
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
jeff denkt dat er niemand live kijkt snachts
BB moet ze maar eens een paar dagen in de suite zetten met wat hout, spijkers en gereedschapquote:
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is hij ook niet maar ik zie wel dat hij haar meer dan leuk vindt
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zei toch gisteren dat hij bang was dat dit zou gebeuren, dat er zo'n type zoals zij in het huis zou zijn en dat hij dan verlief zou worden
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
Heb je ook wat om je popcorn naar te gooienquote:Op maandag 13 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stelletjes blijven er langer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |