Gedaanquote:Op maandag 13 januari 2025 18:26 schreef ledn81 het volgende:
oh @:dotteke wil je mijn tikfouten nog even verbeteren
Wie denkt ze dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:26 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie: ik zie aan zijn smoel dat hij het heeft gepakt he
Ah dat is mooi want die kijk ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een lokkertje naar de tv uitzending
Die is niet te vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Weer smoezen en fluisteren die jeffrey
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Is onderhand iedereen al naar DR geweest?
Jeff smoes dusquote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt tegen Lennie dat degene die het kistje heeft verstopt wil voorkomen dat het naar de verkeerde mensen gaat.
Oke dankjewel!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.
Ja Jeffrey was de laatstequote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Is onderhand iedereen al naar DR geweest?
Jeffrey test graag de bewoners uit. Zelfde met zelf maar 400 euro van het prijzengeld pakken. Hij vindt het vooral leuk om te zien hoe de bewoners handelen en reageren. Slim van hem, belangrijke info voor het spel! En ook nog eens leuke tv.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef engine het volgende:
Jeff is ook zo eentje die het pakt omdat hij het vooral niet aan iemand anders gunt.
Precies wat ik net zei. Gewoon er niet tegen kunnen als iemand anders mogelijk iets krijgt.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt tegen Lennie dat degene die het kistje heeft verstopt wil voorkomen dat het naar de verkeerde mensen gaat.
Dat kan je niet zeggen van iemand die de eerste dagen aan iedereen dacht behalve aan zichzelf.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef engine het volgende:
Jeff is ook zo eentje die het pakt omdat hij het vooral niet aan iemand anders gunt.
2 x van hetzelfde.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben weer 2 streams dus denk het wel.
Jeffrey waarschijnlijkquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft niemand meegekregen wie het kistje heeft gepakt?
Zeker leukquote:Op maandag 13 januari 2025 18:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey test graag de bewoners uit. Zelfde met zelf maar 400 euro van het prijzengeld pakken. Hij vindt het vooral leuk om te zien hoe de bewoners handelen en reageren. Slim van hem, belangrijke info voor het spel! En ook nog eens leuke tv.
Volgens de poll is het Jeffreyquote:Op maandag 13 januari 2025 18:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk..maar niemand heeft het gezien
Ja jeffrey en Linda weet hetquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef b_engeltje het volgende:
Heeft niemand meegekregen wie het kistje heeft gepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |