Tussen de 4 genomineerde, niet de mijne , als hoeft ze er van mij niet uitquote:Op maandag 13 januari 2025 18:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, die krijgt veel stemmen.
Remi moet blijvenquote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tussen de 4 genomineerde, niet de mijne , als hoeft ze er van mij niet uit
Ik vind nl "remi" grappig
En ik wil zien hoe dat tussen jolien en Jeffrey verder verloopt
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:37 schreef ledn81 het volgende:
nominatie omwisselen is gekocht (iemand eraf halen en iemand anders erop zetten)
Weten we nietquote:Op maandag 13 januari 2025 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?
Volgens mij zijn dan de prijzen van sommige tokens aangepastquote:
Tijdens heel het spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mag je dat bewaren tot volgende week bijv.?
Is dat al gezegd ?quote:
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dan de prijzen van sommige tokens aangepast
quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)
Tis een beetje als de winkel van vorig jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja die veranderen natuurlijk elke week op basis van saldo (en behoefte aan DRAMA)
Ik verwacht nog een spelquote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef Adat231 het volgende:
Wat denken jullie over de nominaties? Denken jullie niet dat mensen in het huis 3 van de 4 genomineerden moeten nomineren en daarvan er 3 uiteindelijk genomineerd zijn? (hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
Dat is mooi voordoen maar is echt puur uit eigenbelangquote:Op maandag 13 januari 2025 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen van iemand die de eerste dagen aan iedereen dacht behalve aan zichzelf.
Denk dat hij de dader die geld heeft afgepakt niet gunt. Maar zal denk ik nooit zomaar iemand erin wiillen luizen.
Alleen willen veel nu wel hun geld meer kwijt door het bloedgeld verhaal. Slim bedacht dat bloedgeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje als de winkel van vorig jaar
Ik snap je maar ze hebben geen targets maar echte nominaties (dacht ik) en hebben met het spel (Jordy en Niels) zich vrij kunnen spelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:40 schreef Adat231 het volgende:
Wat denken jullie over de nominaties? Denken jullie niet dat mensen in het huis 3 van de 4 genomineerden moeten nomineren en daarvan er 3 uiteindelijk genomineerd zijn? (hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
Ik hoop het want deze 4 hoeven van mij nog niet wegquote:Op maandag 13 januari 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een spel
En dan via iets nog een nominatie
Ook omdat ze geen idee hebben hoe het spel looptquote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Allen willen veel nu wel hun geld meer kwijt door het bloedgeld verhaal. Slim bedacht dat bloedgeld.
Nee tussen de middag ook alquote:
Jeffreyquote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ik dacht aan jordy omdat hij zo boos was op de manier van spelers aanwijzen
niet zeker, maar ik weet bijna zeker Mattie. Die had meeste geld en werd net ondervraagd in het boudoir.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
ben even het sv aan het bijwerken
had Matthie of Linda nu 2 dingen gekocht?
Zou allebei kunnen. Maar Mattheus is de enige die de token van ¤1000 kon betalen. Maar hij had ook geld om er nog eentje te kopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
ben even het sv aan het bijwerken
had Matthie of Linda nu 2 dingen gekocht?
ja en Lindaquote:Op maandag 13 januari 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie heeft sowieso iets gekocht,
Ja dat hoor ik hierquote:
Ik denk van wel maar hier wordt gezegd dat Linda niets heeft gekochtquote:Op maandag 13 januari 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en Linda
maar meen dat ze dachten Linda 2 en Matthie 1 ?
Denk je dat hij dat durft? (Vind hem een beetje een scheitert met grootspraak, maar dat is natuurlijk subjectief)quote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik hier
Maar toen ik de streams aan had zonder hier mee te lezen en hoorde over de verdwijning van het kistje
Dacht ik gelijk dat is jordy geweest
Ja maarwww die lopen achter op onsquote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
We zullen de afleveringen moeten kijken.
Ze hebben al zoveelquote:Op maandag 13 januari 2025 18:45 schreef engine het volgende:
Elsa flikkert maar even wat aardappel over de vloer
Het zijn allemaal hongerige bewoners dus een keer of vier per dag eten ze welquote:Op maandag 13 januari 2025 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee tussen de middag ook al
En kip
Eten ze 4 x per dag ofzo
En toch klagen er veel dat het weinig isquote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hongerige bewoners dus een keer of vier per dag eten ze wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |