quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb helemaal gemist dat Nele haar eigen naam
had uitgesproken
Over dat stukje dat ze bang is voor geesten.quote:
Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat stukje dat ze bang is voor geesten.
Ik was ook weg.quote:
Nogmaals, wie interesseert zich daar in dat huis en hier ervoor.. al zou ze Marie Droogkloot heten, ik snap het nut van die rare mislukte Identiteit hoax nog steeds nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
had uitgesproken
Ik weet inmiddels wel dat jij het niet snaptquote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nogmaals, wie interesseert zich daar in dat huis en hier ervoor.. al zou ze Marie Droogkloot heten, ik snap het nut van die rare mislukte Identiteit hoax nog steeds niet
Ze zitten mooi in positie voor een complimenten rondjequote:
Mooi, het is maar dat U op de hoogte bentquote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel dat jij het niet snapt
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, het is maar dat U op de hoogte bent
Dat geloof ik graag hoor, weet je nog vroeger als je met je moeder naar de supermarkt moest en je mocht niets hebben.quote:
Hier is ie !quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
had uitgesproken
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
dat zei matt hoor, ik haal er alleen bierquote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag hoor, weet je nog vroeger als je met je moeder naar de supermarkt moest en je mocht niets hebben.
Nu mag je alles hebben
Ik ken Nick en de Bondgenoten niet. Alleen Nick uit BB, maar dat is al een Nick teveel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
Ah er zijn nog podcasts over BBquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben het over Nick, die in De Bondgenoten zat en met RLS 'sterren' die McDate doet. Keanu wil wel door 'm uitgenodigd worden. Misschien dat Fleur al wel bij 'm in de auto zit zegt ie.
edit: Fleur zat vandaag bij Michealangelo en Lindsay in de podcast
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geledenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
Was toch corona-seizoen toen toch he ?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
blablabla elsavlaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zitquote:
Is er een follow the money topic ?quote:
Echt naar.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zit
Dit ging over een andere Nick.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
Ging over Nick Eshuis.quote:
rinardo in BB / updates gewonnen geldquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is er een follow the money topic ?
Oeps sorryquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / updates gewonnen geld
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over Nick Eshuis.
Keanu noemde De Bondgenoten specifiek en de beschrijving van die McDates kan niet missen..
Op de bingokaart ermeequote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
In elk reality-tv programma gaat het altijd over McDonalds
Kom er nooit, laatste keer was toen mijn kinderen klein waren (nu 30 en 33)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Met een overstap naar verschillende sportscholen om die fastfood er weer af te trainen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik kom er alleen als mijn dochter blijft zeuren en we in de buurt zijn en honger hebben. (10)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kom er nooit, laatste keer was toen mijn kinderen klein waren (nu 30 en 33)
Eindelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Lennie en Remi zijn de verhalen van Elsa zat en trekken zich met zijn tweeën terug
Allebei, Elsa is heel veel, echt heel veelquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Lennie en Remi zijn de verhalen van Elsa zat en trekken zich met zijn tweeën terug
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi was vanmiddag nog zo into Elsaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
"Ja ze is heel veel" hoor ik Lennie tegen 'Remi' zeggen
Hij heeft ook z’n grenzen denk ik. En een stukje fatsoen ivm een ouder persoon?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Remi was vanmiddag nog zo into Elsa
Hij zei ook dat hij haar heel lief vindt, maar... veel, heel veelquote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee vertrouwde Elsa volkomenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft ook z’n grenzen denk ik. En een stukje fatsoen ivm een ouder persoon?
dat 2 ? waar is milena?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Over Jeff ... heel positief wel
[ afbeelding ]
Pas maar op dan voor het mes in je rug Lennie
Knap dat je remi verstaat dat is ook al zo prater met een zachte stemquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Begrijpelijk, Els dendert overal overheenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij haar heel lief vindt, maar... veel, heel veel
Jordy en Nielsquote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Er twee mensen in het huis die Remi niet kan lezen
Nog steeds, maar ze is ... 'nogal veel' zoals Lennie zegtquote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kussens eruit slopen, water erheen dragen en ze hebben een tubquote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een legbatterij zo als iedereen door elkaar zit te praten.
[ afbeelding ]
Ze weten net pas dat ze ook water kunnen koken. Tegen de tijd dat ze zoiets zouden bedenken is het 2030quote:Op zondag 12 januari 2025 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kussens eruit slopen, water erheen dragen en ze hebben een tub
Nee, want ik weet alleen maar dat Mattheus 400 heeft betaald , en wie die andere 200 heeft betaald weet ik niet, dus dit is nog niet meegerekendquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het boodschappen mingeld al verwerkt?
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan
Op flesjes aanwijzen mag niet
Maar fluisteren wel
Zou leuk zijn jaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*
Maar ook way too muchquote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Lennie en Remi vinden Elsa fantastisch.
Jeffrey, dit ging een half uur geleden in en jouw pot is inmiddels al leegquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*
Dat is iig een stuk rustiger dan dat gekakel van een groep.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Die jolien gaat ook altijd naar mensen die apart zitten
Oquote:Op zondag 12 januari 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee vertrouwde Elsa volkomen
Etc etc
Was een lofzang
Doe ik ook vaak. Liever 1 op 1 (of 2) dan in een grote groepquote:Op zondag 12 januari 2025 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Die jolien gaat ook altijd naar mensen die apart zitten
Dat jaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Liever 1 op 1 (of 2) dan in een grote groep
Lekker laatquote:
Ik moet ook niets meer weten van grote groepen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Liever 1 op 1 (of 2) dan in een grote groep
Dat is het ookquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Hznootje het volgende:
Op twitter kwam ik dit tegen: Mensen, de irritaties gingen over Linda. Ze nam in de ochtend een blikje tonijn + appel terwijl er maar 2 blikjes tonijn waren.
Elsa vroeg toen: neem je appel of tonijn? Ze zei toen meerdere keren: Ja ik neem gewoon beide.
Dat vonden sommige egoīstisch.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is toen ze twee was in haar gezicht gebeten door een hond
Eerder onkunde van de regie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn we hier nu getuige van een harde ingreep van de regie?
Ik gok van wel, ging over Keanu, snap het wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor watquote:Op zondag 12 januari 2025 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Mwah dit gebeurde al eerder ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gok van wel, ging over Keanu, snap het wel.
Gaat hij nu het gesprek met jordy doorpraten. Want daar is niets verkeerds in gezegd. Oh beeld terugquote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef rinardo het volgende:
Keanu zei ''en blijkbaar heb ik toen gezegd'' en toen zwart
@LionHeart kan vaak ook terug kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
@:DGK_Tegengas heb jij rond 21:35 stream 1 opgenomen?
Ik heb ze beide en wat ie wilde gaan vertellen vertelde ie daarvoor gewoon via stream 2quote:Op zondag 12 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
@:DGK_Tegengas heb jij rond 21:35 stream 1 opgenomen?
Axel van Wingerden: https://www.instagram.com/Axelv.wquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef rinardo het volgende:
Vraag me wel af waarom er nog niets over Axel bekend is, terwijl de rest allemaal al gevonden is, geen achternaam , instagram, facebook.
Axel had iets positiefs gezegd tegen keanu , waar hij wel van moest janken en had te maken met het feit dat hij gezegd dat hij Bi was en toen zwart beeld.quote:
Dan niet toch? Mij maakt het niet , ik zeg gewoon wat er gebeurdequote:Op zondag 12 januari 2025 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mwah dit gebeurde al eerder ook.
En ik ben dat stukje nu terug aan het kijken via stream 2. Daar was het gewoon in beeld wat hij nu wilde gaan vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://streamable.com/5jtvnbquote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lionheart kan vaak ook terug kijken
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:41 schreef ledn81 het volgende:
Geluid is hard. Ging hier overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Volgens mij ging het om Lenniquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Hznootje het volgende:
Op twitter kwam ik dit tegen: Mensen, de irritaties gingen over Linda. Ze nam in de ochtend een blikje tonijn + appel terwijl er maar 2 blikjes tonijn waren.
Elsa vroeg toen: neem je appel of tonijn? Ze zei toen meerdere keren: Ja ik neem gewoon beide.
Dat vonden sommige egoīstisch.
Na 50 keer weten we het inderdaad wel, Niels is een langspeelplaat.quote:
Niks en dat is het probleemquote:
Zeuren over dat Remi zei dat hij bekend wilde worden door BB. Laat lekker iedereen z’n reden hebbenquote:
Ik kan het wonder boven wonder volgen!quote:Op zondag 12 januari 2025 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Pfff die 2 zijn nu stuk minder te verstaan. West-Vlaamse dialect is echt moeilijk
Op S1 ging het daar niet over.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden ze teveel reclame maken voor de mcdo?
Jawel Niels zei mc Donaldsquote:
Johnny's burger heeft geklaagdquote:Op zondag 12 januari 2025 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden ze teveel reclame maken voor de mcdo?
Of de Quickquote:
Ik zit op 2quote:Op zondag 12 januari 2025 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze zijn wakker geworden bij de febo en nu worden de loop-clipjes ook op stream 1 opgestart i.p.v zwart beeld.
Preciesquote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef Hznootje het volgende:
Nu over hoe ze er uit zagen tijdens de liveshow..Ik verbaas me daar iedere keer weer over. Je bent toch de hele dag met je kop op de streams?
Dan had de laatste meer geld gehad en nu had Els minder.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:50 schreef Fylax het volgende:
Wat ik me even afvraag;
Ik las hier dat Jeffrey nogal boos is dat mensen meer geld hebben gepakt ofzo?
Maar... wat had hij verwacht dan? Als hij minder dan zijn deel pakt, dan is het toch logisch dat anderen meer pakken? Anders hou je geld over en dat kan niet?
Ik snap dat niet. Is het daar nog over gegaan?
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu pas het geluid.
De stagiaires zitten blijkbaar achter de knoppen![]()
![]()
Alleen uitstallen duurt al minutenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met al die producten ben je nooit in vijf minuten klaar met douchen, dunkt mij
Wie wordt er morgen ontslagenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ledn81 het volgende:
paniek bij de FEBO.. de boiler stond net aan en toen ging Elsa afwassen en merkte al dat het water warm was.
Nog voordat het alarm af ging
Volgens mij ging dat over Mattheusquote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt iemand boos op Milena, staat een rij voor de douche en ze staat er al een tijdje onder. Gister ook al te lang gedoucht hoor ik iemand zeggen
Gewoon niet zo sociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.
Terwijl er hele rij staat.
Snap het met lang haar, maargoed je woont niet alleen in de hut
Ze neemt gewoon alle tijd, echt asociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.
Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt mequote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Misschien kan Mattie helpen. Die hielp ook al met de balzak van Jeffquote:Op zondag 12 januari 2025 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt me
zou haar er aan haar haren uittrekken, vreselijk, 12 minuten heeft ze er onder gestaanquote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
En nu heel rustig spullen inpakken wat een muts is dat zeg
Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Linda er vrijdag uitvliegt ....
Prima toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hangt er vanaf tegen wie ze staatquote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie doet dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sneaky en praat slecht over anderen .....
Is teddy aan de binnenkant, geen badstofquote:Op zondag 12 januari 2025 22:21 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Waarom doen ze na het douchen niet gewoon de badjas aan en binnen afdrogen achter die klapdeurtjes. Duurt toch veel te lang zo
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Wisten we dit al? - De echte naam van Remi is Vikaash Lalbiharie -
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden een kleedhokje naast de douches moeten maken. Handdoek omslaan en daar afdrogen en verder aankleden
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijk
ja kan idd, maar is ook karig en geen beeld op enz.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ik
Hunter in BB / 'Remi' 30 jaar uit Hoofddorp (Nederland)quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Milena gaat zich nog even opmaken voordat ze naar bed gaat.![]()
Logisch ookquote:
Dat is het water waar Elsa de afwas mee gedaan heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Douche wordt koud maar de lampjes waren nog aan
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ligt ze wel mooi in bed voor de streams![]()
![]()
Ja wie weet misschien zo live showquote:Op zondag 12 januari 2025 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Na het douchen in de avond?
Nawel 3.0quote:Op zondag 12 januari 2025 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena controleer je zender
Al de 3e x
de heren moeten even strijden voor wie het grootste echo heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schakel naar de andere stream
Dat gebrul....
Laat ze lekker vrolijk zijn. Ik vind het wel leukquote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
de heren moeten even strijden voor wie het grootste echo heeft
Oh ja gun ze zeker hun plezier! Alleen had even behoefte aan een ander soort geluidquote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat ze lekker vrolijk zijn. Ik vind het wel leuk
Eensquote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef engine het volgende:
Ik hoor haar wel veel klagen laatste dagen
Het is toch al aardig wat seizoenen geklooi met eten in BBquote:Op zondag 12 januari 2025 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie heeft zich er niet op voorbereid, dat geen eten zouden krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |