Dat is haar geluk denk ik jaquote:Op zondag 12 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien denken ze dat het iets West-Vlaams is?
Hahaha
Ik zie teleurstelling bij Niels en Jeffrey dat er zoveel geld is gewonnen ....quote:Op zondag 12 januari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Die mannen buiten hadden 'Remi' niet gekozen voor de Panic Room zeiden ze na het spel,
maar toch heeft ie daar goeie zaken gedaan blijkbaar
Denk ik ook eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
6000/13 =461.54 afgerond zal wel 462 worden
Dat gefluister mag wel eens iets van gezegd worden jaquote:Op zondag 12 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta Jeffrey moeilijk qua geluid. Die praat erg zacht elke keer.
Ik hoop ook echt dat hij het spel gaat spelen! Dat is juist leuk om naar te kijken. Vooral als er nog eens drama komtquote:Op zondag 12 januari 2025 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels wil het spel spelen, hoeft niet zijn kast, maar wil zich wel scheren
Sharicequote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef ledn81 het volgende:
Hoe spel je haar naam? Charise? Sharise?
Ik heb waarom fluisteren dan heb je dingen te verbergenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:26 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet echt wat aan dat fluisteren doen
Sharicequote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef ledn81 het volgende:
Hoe spel je haar naam? Charise? Sharise?
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Milena klaagt weer over honger, ze vind het geen grap meer, ze vergaat van de honger. Linda valt bij, zij vindt het ook niet grappig meer.
Linda: "Arme mensen hebben nog de keus om iets te pakken he, wij hebben helemaal niks!" ...
Linda kan gewoon slob eten net als de rest!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Milena klaagt weer over honger, ze vind het geen grap meer, ze vergaat van de honger. Linda valt bij, zij vindt het ook niet grappig meer.
Linda: "Arme mensen hebben nog de keus om iets te pakken he, wij hebben helemaal niks!" ...
Ja die is er, maar die is nep, hebben ze zelf ook al uitgevonden volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2025 13:37 schreef Tascha071 het volgende:
Er was toch ook n soort van moestuin. Ik ving ergens op dat dat nep was?! Klopt dit? Of hebben ze het nog niet gezien?
Ja, is allemaal van plastic ....quote:Op zondag 12 januari 2025 13:37 schreef Tascha071 het volgende:
Er was toch ook n soort van moestuin. Ik ving ergens op dat dat nep was?! Klopt dit? Of hebben ze het nog niet gezien?
Hoe moeten ze nu in de winter die moestuin in leven houden? Dan hadden ze een kas neer moeten zettenquote:
Nele in de DBKquote:Op zondag 12 januari 2025 13:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nele wordt denk ik even gewaarschuwd door BB ....
Mooi moment voor BB om Peter in te zettenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Nele, kom naar de DBK"
Jeffrey: "Jij dacht een zendercheck?"
'Nele': "Ja, ik dacht wat heb ik gezegd!?"
Jeffrey: "Nee, je hebt niks verkeerd gezegd" .....
Alleen maar haar echte naam, verder niks |:
Wat ze nu eten is echt beneden het minimale vind ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Lennie hebben maagpijn van de honger
Lennie de hele dag al draaierig gisteren begonnen
BB 1 van de nieuwe reeksquote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er luxe was bij BB, die periode is toch ook al lang achter ons?
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er luxe was bij BB, die periode is toch ook al lang achter ons?
Ik zie ook de Febo-muur niet meer, waar de luxe spullen stonden, muntjes erin luikje openquote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.
Daar is de vendingmachine voor gekomen maar het doel is mij ook nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie ook de Febo-muur niet meer, waar de luxe spullen stonden, muntjes erin luikje open
tiktok kapselquote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
Axel heeft hetzelfde kapsel als Keanu
Eerste jaar kon je lekker in de tuin een peukie rokenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.
Al zien gebruiken? tot nu toe is het alleen maar ouwehoeren aanhoren 24/7quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar is de vendingmachine voor gekomen maar het doel is mij ook nog niet helemaal duidelijk
De pinnenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sleutel voor een kast uitgevallen en ? weet al niet meer wat.
Heel dat huis zal nog afbreken tijdens de eerste jaarstorm met hun low-budget gedoe.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sleutel voor een kast uitgevallen en ? weet al niet meer wat.
Het is idd heel low budget verbouwd.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heel dat huis zal nog afbreken tijdens de eerste jaarstorm met hun low-budget gedoe.
Ja ik deed meteen het geluid uit want Milena. En Jeffrey vind ik ook niet heel prettig om naar te luisteren.quote:
Niels net op stream ook nietquote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik deed meteen het geluid uit want Milena. En Jeffrey vind ik ook niet heel prettig om naar te luisteren.
Linda want die eet geen slobquote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef ledn81 het volgende:
mensen pakken meer tonijn dan anderen
we willen namen horen
Mij viel op dat milena heel veel nam. Jordy alleen een heel klein beetje appel. En zag bij nog iemand een volle wrap.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
Niels heeft vanmorgen iets gezien bij het eten en op basis daarvan gaat hij degene nomineren.
Keanu en Niels zien dat mensen soms meer pakken dan andere mensen.
Iemand heeft hier in de cos wat over het eten geschreven vanmorgen. aso gedragquote:Op zondag 12 januari 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mij viel op dat milena heel veel nam. Jordy alleen een heel klein beetje appel. En zag bij nog iemand een volle wrap.
Viel me op dat Remi eten weg gooidequote:Op zondag 12 januari 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft hier in de cos wat over het eten geschreven vanmorgen. aso gedrag
maar weet niet over wie het ging.. stond geloof ik geen naam bij.
Streamlock van 6 uurquote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
Het slaat ook nergens opquote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom er geen goeie weekopdrachten komen. dat luie gedoe is vervelend voor iedereen, niet alleen voor de bewoners maar ook voor ons. Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
EN hij gaat naar huis als hij 70kg of minder weegtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lust geen slob en geen tonijn, dus hij gaat sws niet eten. Er moet eten komen van hem. En vandaag niet, dan zeker morgen wel.
Wij mogen live alleen zien hoe ze zich vervelen, de rest is bedoeld voor de tv uitzending.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom er geen goeie weekopdrachten komen. dat luie gedoe is vervelend voor iedereen, niet alleen voor de bewoners maar ook voor ons. Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
De weegschaal is wegquote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
EN hij gaat naar huis als hij 70kg of minder weegt
Ik vind een aantal er ook niet echt fris en fruitig uit zienquote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
merkt hij ook wel aan zijn kleding of hij nog meer afvalt.
ja.. bleekjes ,spits in het gezichtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een aantal er ook niet echt fris en fruitig uit zien
wat hebben we te klagenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
Jordy klaagt over de klagers
Heeft hij het zelf door
Rode koolquote:Op zondag 12 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
Er zal wel een nieuwe eenzijdige weekmenu komen deze dagen.
Jeffrey gaat altijd als 1e met alles zegt zequote:Op zondag 12 januari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
Iemand mag naar de DR
Elsa wilde eerst dus is pissig
Ik geloof dat Elsa de grootste tetter isquote:Op zondag 12 januari 2025 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey gaat altijd als 1e met alles zegt ze
Vind het ook wel een beetje ego van hemquote:Op zondag 12 januari 2025 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey gaat altijd als 1e met alles zegt ze
Ach jee krijgt hij nog meer kapsonesquote:Op zondag 12 januari 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
Het geld moet verdeeld worden
Jeff mag bepalen hoeveel hij aanzichzelf uitkeert
Dat zegt BBquote:Op zondag 12 januari 2025 14:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ach jee krijgt hij nog meer kapsones
Hebben die vrijgespeeldquote:Op zondag 12 januari 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
bb: hallo Jeffrey
welkom in de decisionroom als eerste
jullie hebben samen gespeeld
en samen goed gespeeld
12 kokers weten te bevrijden en de 2 mensen in de panic room hebben ??
12 x 600 euro verdiend
de rijkste bewoner zie je onderaan staan
Matt ?
jou saldo 494 euro
jij mag bepalen hoeveel hij van die 6000 in zijn eigen pot mag stoppen
hoeveel van die 6000 is van jou?
Tactisch gedacht. Degene met het het meeste geld is een targetquote:Op zondag 12 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
Dus voor degene die zeiden ego
Dat is hij dus niet
Echt wel. Kijk dat koppie en wat hij zegt..quote:Op zondag 12 januari 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
Dus voor degene die zeiden ego
Dat is hij dus niet
Ik zie het nietquote:Op zondag 12 januari 2025 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt wel. Kijk dat koppie en wat hij zegt..
Ik zeg niet dat hij geen goeie jongen is maar vind het fijn om stoer over te komen.
Dat is niet humble hoorquote:Op zondag 12 januari 2025 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
Vertel me wat je strategie is , alles blijft onder ons
hij is humble, degenen die later kiezen zullen meer pakken zegt jeffrey
ja da fuck! nieuwsgierigequote:Op zondag 12 januari 2025 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien stond af te luisteren .....
jeff denk ook hij is daar op vakantiequote:Op zondag 12 januari 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey gaat als eerste naar de dc room
Milenaquote:Op zondag 12 januari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zal gewoon alles pakken wat er nog is?
1 van de trollen? (fake bewoner)quote:Op zondag 12 januari 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie zal gewoon alles pakken wat er nog is?
Als je tussen de 400 en 500 blijft zal dat wel meevallen. Hoop dat iemand 2000 of zo pakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als BB straks iedereen even de afzonderlijke bedragen vermeld gaat dit een hoop wrijving geven ...
Me2quote:Op zondag 12 januari 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je tussen de 400 en 500 blijft zal dat wel meevallen. Hoop dat iemand 2000 of zo pakt.
Ze zei dat ze zichzelf moed insprak .. 'Shanice, je kunt het'quote:Op zondag 12 januari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe kan Nele nou der eigen naam verspreken?
En wie ging nou als eerste net weg? want Jordy gaat die persoon even aanspreken! haha
maar dat weten ze niet....quote:Op zondag 12 januari 2025 14:41 schreef spapaars het volgende:
Het is wel een leuk tactisch ding, pak je teveel, dan weet je dat je zal worden genomineerd.
Ik wil dit ookquote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat er iemand met rekenen de mist ingaat en verkeerd verdeeld ....
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
Jeffrey voelt of heeft gehoord over het feit dat hij als eerste ging, gesprek met elsa nu op stream 2
Heb ik ook gemist, maar net verwees ze naar dat Lennie als eerste wilde. Terwijl Elsa zelf boos werd, dat ze niet als eerste kon gaan :/quote:Op zondag 12 januari 2025 14:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.
Want Elsa wilde ook als 1e maar heeft 'verloren ' van jef.
Dat weet ik dus ook niet. Ik zag ze ineens samen en dacht ff luisteren.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.
Want Elsa wilde ook als 1e maar heeft 'verloren ' van jef.
nee want ze mogen er niet over pratenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de vraag is, gaat iedereen straks eerlijk vertellen wat er gepakt is ....
Ik denk als iedereen geweest is dat ze er dan wel over mogen praten, althans, ik hoop dat.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee want ze mogen er niet over praten
Krijgen ze te zien geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk als iedereen geweest is dat ze er dan wel over mogen praten, althans, ik hoop dat.
Nee dat zien ze niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zien ze niet van elkaar hoeveel ze hebben?
En daarna wordt er gepraat, en kan het uitkomen.
BB is lekker aan het lullen en manipuleren en dat soort toestanden, helemaal geinig, goedmakertje voor de lange SL deze dag.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB praat mattheus 457 aan als mooi rond saldo![]()
Maar hij houdt het op 450
Ah ja zo inderdaad en dan gaan ze erover lullen, was een andere keer ook dacht ik. We gaan het zien iig.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijgen ze te zien geloof ik
De stand van iedereen
dat is opgedeeld onder de mensen die op haar gestemd hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Is eigenlijk al bekend wat er met het geld van Fleur is gebeurd?
Volgens mij verdeeld onder de mensen die haar hadden genomineerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Verdeeld over de mensen die op haar gestemd hadden. Het spel is dus veranderd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Als erfenis verdeeld tussen de 7 mensen die heer genomineerd hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
verdeeld onder de geen die haar genomineerd hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Verdeeld over de stemmersquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Dus dat.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat zien ze niet.
Ja kan altijd uitkomen
wat een geneuzel zegt op s2! omdat jeffrey als eerste ging
Gaat dat niet naar de uiteindelijke winnaar?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verdeeld over de mensen die op haar gestemd hadden. Het spel is dus veranderd.
Wel opletten Dotquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebt
ja zij is zelf haantje de voorste.. siert haar niet dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus dat.
Elsa blijft maar doordrammen.
Ze doet alsof het anderen zijn die het erg vonden, maar ze is gewoon pissed dat ze zelf niet als 1e kon.
Dat zou dus kunnen. We gaan het zien Dotteke, ik vind het wel een leuke twist iig.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebt
Ik vermoed van wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat dat niet naar de uiteindelijke winnaar?
Ik ben alweer even weg daar, Elsa vind ik niet leuk, oh ik zie een streamwissel daar naar boze Jordyquote:
Nee en jaquote:
Ja, ik ook wel. Ergens willen ze veel geld om te winnen. maar aan de nadere kant kan veel geld je ook de weg naar buiten dichter bij makenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou dus kunnen. We gaan het zien Dotteke, ik vind het wel een leuke twist iig.
Woest, zal hij ook tegen Jeffrey te keer gaan of alleen passief agressief gedrag vertonen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: op het scherm zie ik het toch en als iemand mijn geld heeft gepakt dan is het tijd!!!!!
Hij is boooos
Hopelijk pakken ze steeds iets meerquote:Op zondag 12 januari 2025 14:53 schreef spapaars het volgende:
Na afloop van dit is het bedrag niet langer rond met het geld wat ze van de andere krijgt.
Alles nu en dan naar huis naar haar kindjes, dat zou een plottwist zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef ben34567 het volgende:
aha zal Milena een grote hap van het restsaldo pakken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |