Dat is haar geluk denk ik jaquote:Op zondag 12 januari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien denken ze dat het iets West-Vlaams is?
Hahaha
Ik zie teleurstelling bij Niels en Jeffrey dat er zoveel geld is gewonnen ....quote:Op zondag 12 januari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Die mannen buiten hadden 'Remi' niet gekozen voor de Panic Room zeiden ze na het spel,
maar toch heeft ie daar goeie zaken gedaan blijkbaar
Denk ik ook eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 13:22 schreef Kodiak100 het volgende:
6000/13 =461.54 afgerond zal wel 462 worden
Dat gefluister mag wel eens iets van gezegd worden jaquote:Op zondag 12 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta Jeffrey moeilijk qua geluid. Die praat erg zacht elke keer.
Ik hoop ook echt dat hij het spel gaat spelen! Dat is juist leuk om naar te kijken. Vooral als er nog eens drama komtquote:Op zondag 12 januari 2025 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels wil het spel spelen, hoeft niet zijn kast, maar wil zich wel scheren
Sharicequote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef ledn81 het volgende:
Hoe spel je haar naam? Charise? Sharise?
Ik heb waarom fluisteren dan heb je dingen te verbergenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:26 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet echt wat aan dat fluisteren doen
Sharicequote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef ledn81 het volgende:
Hoe spel je haar naam? Charise? Sharise?
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Milena klaagt weer over honger, ze vind het geen grap meer, ze vergaat van de honger. Linda valt bij, zij vindt het ook niet grappig meer.
Linda: "Arme mensen hebben nog de keus om iets te pakken he, wij hebben helemaal niks!" ...
Linda kan gewoon slob eten net als de rest!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Milena klaagt weer over honger, ze vind het geen grap meer, ze vergaat van de honger. Linda valt bij, zij vindt het ook niet grappig meer.
Linda: "Arme mensen hebben nog de keus om iets te pakken he, wij hebben helemaal niks!" ...
Ja die is er, maar die is nep, hebben ze zelf ook al uitgevonden volgens mijquote:Op zondag 12 januari 2025 13:37 schreef Tascha071 het volgende:
Er was toch ook n soort van moestuin. Ik ving ergens op dat dat nep was?! Klopt dit? Of hebben ze het nog niet gezien?
Ja, is allemaal van plastic ....quote:Op zondag 12 januari 2025 13:37 schreef Tascha071 het volgende:
Er was toch ook n soort van moestuin. Ik ving ergens op dat dat nep was?! Klopt dit? Of hebben ze het nog niet gezien?
Hoe moeten ze nu in de winter die moestuin in leven houden? Dan hadden ze een kas neer moeten zettenquote:
Nele in de DBKquote:Op zondag 12 januari 2025 13:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nele wordt denk ik even gewaarschuwd door BB ....
Mooi moment voor BB om Peter in te zettenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Nele, kom naar de DBK"
Jeffrey: "Jij dacht een zendercheck?"
'Nele': "Ja, ik dacht wat heb ik gezegd!?"
Jeffrey: "Nee, je hebt niks verkeerd gezegd" .....
Alleen maar haar echte naam, verder niks |:
Wat ze nu eten is echt beneden het minimale vind ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Lennie hebben maagpijn van de honger
Lennie de hele dag al draaierig gisteren begonnen
BB 1 van de nieuwe reeksquote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er luxe was bij BB, die periode is toch ook al lang achter ons?
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er luxe was bij BB, die periode is toch ook al lang achter ons?
Ik zie ook de Febo-muur niet meer, waar de luxe spullen stonden, muntjes erin luikje openquote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.
Daar is de vendingmachine voor gekomen maar het doel is mij ook nog niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie ook de Febo-muur niet meer, waar de luxe spullen stonden, muntjes erin luikje open
tiktok kapselquote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
Axel heeft hetzelfde kapsel als Keanu
Eerste jaar kon je lekker in de tuin een peukie rokenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1e jaar konden ze boodschappen doen per dag voor een bepaald bedrag.
Al zien gebruiken? tot nu toe is het alleen maar ouwehoeren aanhoren 24/7quote:Op zondag 12 januari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar is de vendingmachine voor gekomen maar het doel is mij ook nog niet helemaal duidelijk
De pinnenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sleutel voor een kast uitgevallen en ? weet al niet meer wat.
Heel dat huis zal nog afbreken tijdens de eerste jaarstorm met hun low-budget gedoe.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Sleutel voor een kast uitgevallen en ? weet al niet meer wat.
Het is idd heel low budget verbouwd.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heel dat huis zal nog afbreken tijdens de eerste jaarstorm met hun low-budget gedoe.
Ja ik deed meteen het geluid uit want Milena. En Jeffrey vind ik ook niet heel prettig om naar te luisteren.quote:
Niels net op stream ook nietquote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik deed meteen het geluid uit want Milena. En Jeffrey vind ik ook niet heel prettig om naar te luisteren.
Linda want die eet geen slobquote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef ledn81 het volgende:
mensen pakken meer tonijn dan anderen
we willen namen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |