Mij viel op dat milena heel veel nam. Jordy alleen een heel klein beetje appel. En zag bij nog iemand een volle wrap.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
Niels heeft vanmorgen iets gezien bij het eten en op basis daarvan gaat hij degene nomineren.
Keanu en Niels zien dat mensen soms meer pakken dan andere mensen.
Iemand heeft hier in de cos wat over het eten geschreven vanmorgen. aso gedragquote:Op zondag 12 januari 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mij viel op dat milena heel veel nam. Jordy alleen een heel klein beetje appel. En zag bij nog iemand een volle wrap.
Viel me op dat Remi eten weg gooidequote:Op zondag 12 januari 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iemand heeft hier in de cos wat over het eten geschreven vanmorgen. aso gedrag
maar weet niet over wie het ging.. stond geloof ik geen naam bij.
Streamlock van 6 uurquote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
Het slaat ook nergens opquote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom er geen goeie weekopdrachten komen. dat luie gedoe is vervelend voor iedereen, niet alleen voor de bewoners maar ook voor ons. Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
EN hij gaat naar huis als hij 70kg of minder weegtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lust geen slob en geen tonijn, dus hij gaat sws niet eten. Er moet eten komen van hem. En vandaag niet, dan zeker morgen wel.
Wij mogen live alleen zien hoe ze zich vervelen, de rest is bedoeld voor de tv uitzending.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom er geen goeie weekopdrachten komen. dat luie gedoe is vervelend voor iedereen, niet alleen voor de bewoners maar ook voor ons. Gooi een container lego naar binnen en laat ze een gebouw van 3 meter hoog en 3 meter doorsnee bouwen of zoiets.
De weegschaal is wegquote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
EN hij gaat naar huis als hij 70kg of minder weegt
merkt hij ook wel aan zijn kleding of hij nog meer afvalt.quote:
Ik vind een aantal er ook niet echt fris en fruitig uit zienquote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
merkt hij ook wel aan zijn kleding of hij nog meer afvalt.
ja.. bleekjes ,spits in het gezichtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een aantal er ook niet echt fris en fruitig uit zien
wat hebben we te klagenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
Jordy klaagt over de klagers
Heeft hij het zelf door
Rode koolquote:Op zondag 12 januari 2025 14:23 schreef spapaars het volgende:
Er zal wel een nieuwe eenzijdige weekmenu komen deze dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |