dat is opgedeeld onder de mensen die op haar gestemd hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Is eigenlijk al bekend wat er met het geld van Fleur is gebeurd?
Volgens mij verdeeld onder de mensen die haar hadden genomineerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Verdeeld over de mensen die op haar gestemd hadden. Het spel is dus veranderd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Als erfenis verdeeld tussen de 7 mensen die heer genomineerd hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
verdeeld onder de geen die haar genomineerd hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Verdeeld over de stemmersquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Dus dat.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat zien ze niet.
Ja kan altijd uitkomen
wat een geneuzel zegt op s2! omdat jeffrey als eerste ging
Gaat dat niet naar de uiteindelijke winnaar?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebtquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verdeeld over de mensen die op haar gestemd hadden. Het spel is dus veranderd.
Wel opletten Dotquote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebt
ja zij is zelf haantje de voorste.. siert haar niet dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus dat.
Elsa blijft maar doordrammen.
Ze doet alsof het anderen zijn die het erg vonden, maar ze is gewoon pissed dat ze zelf niet als 1e kon.
Dat zou dus kunnen. We gaan het zien Dotteke, ik vind het wel een leuke twist iig.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus gevaarlijk als je daar veel geld hebt
Ik vermoed van wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat dat niet naar de uiteindelijke winnaar?
Ik ben alweer even weg daar, Elsa vind ik niet leuk, oh ik zie een streamwissel daar naar boze Jordyquote:
Nee en jaquote:
Ja, ik ook wel. Ergens willen ze veel geld om te winnen. maar aan de nadere kant kan veel geld je ook de weg naar buiten dichter bij makenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou dus kunnen. We gaan het zien Dotteke, ik vind het wel een leuke twist iig.
Woest, zal hij ook tegen Jeffrey te keer gaan of alleen passief agressief gedrag vertonen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: op het scherm zie ik het toch en als iemand mijn geld heeft gepakt dan is het tijd!!!!!
Hij is boooos
Hopelijk pakken ze steeds iets meerquote:Op zondag 12 januari 2025 14:53 schreef spapaars het volgende:
Na afloop van dit is het bedrag niet langer rond met het geld wat ze van de andere krijgt.
Alles nu en dan naar huis naar haar kindjes, dat zou een plottwist zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef ben34567 het volgende:
aha zal Milena een grote hap van het restsaldo pakken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |