Als je tussen de 400 en 500 blijft zal dat wel meevallen. Hoop dat iemand 2000 of zo pakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als BB straks iedereen even de afzonderlijke bedragen vermeld gaat dit een hoop wrijving geven ...
Me2quote:Op zondag 12 januari 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je tussen de 400 en 500 blijft zal dat wel meevallen. Hoop dat iemand 2000 of zo pakt.
Ze zei dat ze zichzelf moed insprak .. 'Shanice, je kunt het'quote:Op zondag 12 januari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe kan Nele nou der eigen naam verspreken?
En wie ging nou als eerste net weg? want Jordy gaat die persoon even aanspreken! haha
maar dat weten ze niet....quote:Op zondag 12 januari 2025 14:41 schreef spapaars het volgende:
Het is wel een leuk tactisch ding, pak je teveel, dan weet je dat je zal worden genomineerd.
Ik wil dit ookquote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat er iemand met rekenen de mist ingaat en verkeerd verdeeld ....
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
Jeffrey voelt of heeft gehoord over het feit dat hij als eerste ging, gesprek met elsa nu op stream 2
Heb ik ook gemist, maar net verwees ze naar dat Lennie als eerste wilde. Terwijl Elsa zelf boos werd, dat ze niet als eerste kon gaan :/quote:Op zondag 12 januari 2025 14:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.
Want Elsa wilde ook als 1e maar heeft 'verloren ' van jef.
Dat weet ik dus ook niet. Ik zag ze ineens samen en dacht ff luisteren.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heb t 1e deel gemist van dat gesprek, is jef naar elsa gekomen? Of heeft elsa hem erop aangesproken dat anderen het zo voelen.
Want Elsa wilde ook als 1e maar heeft 'verloren ' van jef.
nee want ze mogen er niet over pratenquote:Op zondag 12 januari 2025 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de vraag is, gaat iedereen straks eerlijk vertellen wat er gepakt is ....
Ik denk als iedereen geweest is dat ze er dan wel over mogen praten, althans, ik hoop dat.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee want ze mogen er niet over praten
Krijgen ze te zien geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk als iedereen geweest is dat ze er dan wel over mogen praten, althans, ik hoop dat.
Nee dat zien ze niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zien ze niet van elkaar hoeveel ze hebben?
En daarna wordt er gepraat, en kan het uitkomen.
BB is lekker aan het lullen en manipuleren en dat soort toestanden, helemaal geinig, goedmakertje voor de lange SL deze dag.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB praat mattheus 457 aan als mooi rond saldo![]()
Maar hij houdt het op 450
Ah ja zo inderdaad en dan gaan ze erover lullen, was een andere keer ook dacht ik. We gaan het zien iig.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijgen ze te zien geloof ik
De stand van iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |