quote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu pas het geluid.
De stagiaires zitten blijkbaar achter de knoppen![]()
![]()
Alleen uitstallen duurt al minutenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met al die producten ben je nooit in vijf minuten klaar met douchen, dunkt mij
Wie wordt er morgen ontslagenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ledn81 het volgende:
paniek bij de FEBO.. de boiler stond net aan en toen ging Elsa afwassen en merkte al dat het water warm was.
Nog voordat het alarm af ging
Volgens mij ging dat over Mattheusquote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt iemand boos op Milena, staat een rij voor de douche en ze staat er al een tijdje onder. Gister ook al te lang gedoucht hoor ik iemand zeggen
Gewoon niet zo sociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.
Terwijl er hele rij staat.
Snap het met lang haar, maargoed je woont niet alleen in de hut
Ze neemt gewoon alle tijd, echt asociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.
Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt mequote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Misschien kan Mattie helpen. Die hielp ook al met de balzak van Jeffquote:Op zondag 12 januari 2025 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt me
zou haar er aan haar haren uittrekken, vreselijk, 12 minuten heeft ze er onder gestaanquote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
En nu heel rustig spullen inpakken wat een muts is dat zeg
Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Linda er vrijdag uitvliegt ....
Prima toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hangt er vanaf tegen wie ze staatquote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie doet dat niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sneaky en praat slecht over anderen .....
Is teddy aan de binnenkant, geen badstofquote:Op zondag 12 januari 2025 22:21 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Waarom doen ze na het douchen niet gewoon de badjas aan en binnen afdrogen achter die klapdeurtjes. Duurt toch veel te lang zo
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Wisten we dit al? - De echte naam van Remi is Vikaash Lalbiharie -
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden een kleedhokje naast de douches moeten maken. Handdoek omslaan en daar afdrogen en verder aankleden
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ikquote:Op zondag 12 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vind het sowieso karig, want er is volgens mij geen plek voor een 'echte' badkamer in het huis, dus dit blijft het hele seizoen de douche oplossing waarschijnlijk
ja kan idd, maar is ook karig en geen beeld op enz.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Douche en toilet in de voorraadkamer denk ik
Hunter in BB / 'Remi' 30 jaar uit Hoofddorp (Nederland)quote:Op zondag 12 januari 2025 22:23 schreef Hznootje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |