quote:Op zondag 12 januari 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu pas het geluid.
De stagiaires zitten blijkbaar achter de knoppen![]()
![]()

Alleen uitstallen duurt al minutenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met al die producten ben je nooit in vijf minuten klaar met douchen, dunkt mij

Wie wordt er morgen ontslagenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:03 schreef ledn81 het volgende:
paniek bij de FEBO.. de boiler stond net aan en toen ging Elsa afwassen en merkte al dat het water warm was.
Nog voordat het alarm af ging

Volgens mij ging dat over Mattheusquote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt iemand boos op Milena, staat een rij voor de douche en ze staat er al een tijdje onder. Gister ook al te lang gedoucht hoor ik iemand zeggen

Gewoon niet zo sociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.
Terwijl er hele rij staat.
Snap het met lang haar, maargoed je woont niet alleen in de hut

Ze neemt gewoon alle tijd, echt asociaalquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Lekker dan.. Milena mag de tijd van Jolien ook gebruiken en staat er dus langer onder.

Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt mequote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef ledn81 het volgende:

Misschien kan Mattie helpen. Die hielp ook al met de balzak van Jeffquote:Op zondag 12 januari 2025 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Staat zich nu te scheren, kan je ook op toilet doen lijkt me

zou haar er aan haar haren uittrekken, vreselijk, 12 minuten heeft ze er onder gestaanquote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
En nu heel rustig spullen inpakken wat een muts is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |