quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb helemaal gemist dat Nele haar eigen naam
had uitgesproken
Over dat stukje dat ze bang is voor geesten.quote:
Dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat stukje dat ze bang is voor geesten.
Ik was ook weg.quote:
Nogmaals, wie interesseert zich daar in dat huis en hier ervoor.. al zou ze Marie Droogkloot heten, ik snap het nut van die rare mislukte Identiteit hoax nog steeds nietquote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
had uitgesproken
Ik weet inmiddels wel dat jij het niet snaptquote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nogmaals, wie interesseert zich daar in dat huis en hier ervoor.. al zou ze Marie Droogkloot heten, ik snap het nut van die rare mislukte Identiteit hoax nog steeds niet
Ze zitten mooi in positie voor een complimenten rondjequote:
Mooi, het is maar dat U op de hoogte bentquote:Op zondag 12 januari 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel dat jij het niet snapt
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, het is maar dat U op de hoogte bent
Dat geloof ik graag hoor, weet je nog vroeger als je met je moeder naar de supermarkt moest en je mocht niets hebben.quote:
Hier is ie !quote:Op zondag 12 januari 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
had uitgesproken
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
dat zei matt hoor, ik haal er alleen bierquote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag hoor, weet je nog vroeger als je met je moeder naar de supermarkt moest en je mocht niets hebben.
Nu mag je alles hebben
Ik ken Nick en de Bondgenoten niet. Alleen Nick uit BB, maar dat is al een Nick teveel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
Ah er zijn nog podcasts over BBquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben het over Nick, die in De Bondgenoten zat en met RLS 'sterren' die McDate doet. Keanu wil wel door 'm uitgenodigd worden. Misschien dat Fleur al wel bij 'm in de auto zit zegt ie.
edit: Fleur zat vandaag bij Michealangelo en Lindsay in de podcast
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geledenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
Was toch corona-seizoen toen toch he ?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
blablabla elsavlaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zitquote:
Is er een follow the money topic ?quote:
Echt naar.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zit
Dit ging over een andere Nick.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
Ging over Nick Eshuis.quote:
rinardo in BB / updates gewonnen geldquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is er een follow the money topic ?
Oeps sorryquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / updates gewonnen geld
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over Nick Eshuis.
Keanu noemde De Bondgenoten specifiek en de beschrijving van die McDates kan niet missen..
Op de bingokaart ermeequote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
In elk reality-tv programma gaat het altijd over McDonalds
Kom er nooit, laatste keer was toen mijn kinderen klein waren (nu 30 en 33)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Met een overstap naar verschillende sportscholen om die fastfood er weer af te trainen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik kom er alleen als mijn dochter blijft zeuren en we in de buurt zijn en honger hebben. (10)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kom er nooit, laatste keer was toen mijn kinderen klein waren (nu 30 en 33)
Eindelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Lennie en Remi zijn de verhalen van Elsa zat en trekken zich met zijn tweeën terug
Allebei, Elsa is heel veel, echt heel veelquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Lennie en Remi zijn de verhalen van Elsa zat en trekken zich met zijn tweeën terug
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi was vanmiddag nog zo into Elsaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
"Ja ze is heel veel" hoor ik Lennie tegen 'Remi' zeggen
Hij heeft ook z’n grenzen denk ik. En een stukje fatsoen ivm een ouder persoon?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Remi was vanmiddag nog zo into Elsa
Hij zei ook dat hij haar heel lief vindt, maar... veel, heel veelquote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee vertrouwde Elsa volkomenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft ook z’n grenzen denk ik. En een stukje fatsoen ivm een ouder persoon?
dat 2 ? waar is milena?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Over Jeff ... heel positief wel
[ afbeelding ]
Pas maar op dan voor het mes in je rug Lennie
Knap dat je remi verstaat dat is ook al zo prater met een zachte stemquote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef DGK-Eric het volgende:
Begrijpelijk, Els dendert overal overheenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij haar heel lief vindt, maar... veel, heel veel
Jordy en Nielsquote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
Er twee mensen in het huis die Remi niet kan lezen
Nog steeds, maar ze is ... 'nogal veel' zoals Lennie zegtquote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kussens eruit slopen, water erheen dragen en ze hebben een tubquote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een legbatterij zo als iedereen door elkaar zit te praten.
[ afbeelding ]
Ze weten net pas dat ze ook water kunnen koken. Tegen de tijd dat ze zoiets zouden bedenken is het 2030quote:Op zondag 12 januari 2025 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kussens eruit slopen, water erheen dragen en ze hebben een tub
Nee, want ik weet alleen maar dat Mattheus 400 heeft betaald , en wie die andere 200 heeft betaald weet ik niet, dus dit is nog niet meegerekendquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het boodschappen mingeld al verwerkt?
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*quote:Op zondag 12 januari 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan
Op flesjes aanwijzen mag niet
Maar fluisteren wel
Zou leuk zijn jaquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*
Maar ook way too muchquote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Lennie en Remi vinden Elsa fantastisch.
Jeffrey, dit ging een half uur geleden in en jouw pot is inmiddels al leegquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop op de papegaai: *Let op! Let op! Fluisteren kost 100,- uit je pot!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |