same.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Heel zacht geluid bij Jeff en Jolien, ben bang dat de stream straks plots overschakelt naar de luidruchtige sportsessie terwijl mijn volume hoog staat en vervolgens een gehoorbeschadiging oploop.
Nou ze jankt alweer. Niet normaal hoeveel die al gejankt heeft. En weer over uiterlijk heeft ze hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik mag wel hopen dat niet nog dagen zo doorgaat
ik zie geen tranenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ze jankt alweer. Niet normaal hoeveel die al gejankt heeft. En weer over uiterlijk heeft ze het
quote:
ik vind dat er nul chemie is bij henquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey en Jolien hebben wel een chemie samen. Zijn hun echt niet in het echt een koppel ??? Hahaha
Nooit zeggen :'mooie bril'quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Complimenten geven is één, maar complimenten ontvangen is ook een kunst.
Ik zag het wel , maar het is weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat er nul chemie is bij hen
Ja, toen ze samen in de zon zaten, gisterochtend/middag.quote:
Het is zo'n schatje en zij maakt daar dankbaar gebruik an......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Puzzie het volgende:
Jeff zegt nu met heel veel woorden sorry dus klaar
Eergisteren zag ik het , maar na gisteren is dat wel wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, toen ze samen in de zon zaten, gisterochtend/middag.
Het ligt natuurlijk aan beide partijen , alles afschuiven op een persoon zou niet eerlijk zijn imoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zo'n schatje en zij maakt daar dankbaar gebruik an......
ze is meer dan alleen mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is van slag omdat ze meer is dan alleen mooi. Jezus kind doet mee aan miss belgie daar wordt je toch beoordeeld op je uiterlijk. Waarom dan zo moeilijk doen.
Bij deze miss verkiezing lag de nadruk niet op het uiterlijk, maar op milieu en klimaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is van slag omdat ze meer is dan alleen mooi. Jezus kind doet mee aan miss belgie daar wordt je toch beoordeeld op je uiterlijk. Waarom dan zo moeilijk doen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef mario390 het volgende:
hij is toch niet bij haar gelegen , dat is remi
Ze heeft aan meerdere verkiezingen meegedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij deze miss verkiezing lag de nadruk niet op het uiterlijk, maar op milieu en klimaat.
Ze voelde zich wel het prettigst bij de bikinironde.
ik had binnensmonds gekotstquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe Jeffrey haar aankijktAls ik Jolien was geweest was ik allang gesmolten
Daar ging het dan ook mis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe Jeffrey haar aankijktAls ik Jolien was geweest was ik allang gesmolten
doet zij helemal nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef Lillfex het volgende:
Jolien doet net alsof ze al een koppel zijn pppfff
Ze wil gewoon gezien worden op de juiste manier ,maar ja dat is wat lastigquote:
BENEN SPREIDENquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Elsa: houden, houden, houden, houden, houden, houden, houden, houden,
Vannacht heeft ze bijna een uur met Jeff gelegen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
HALLLOOO DAT WAS NIET JEFF VANNACHT ,DAAR LIGT REMI
hou opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
Mod Edit, niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
ja ik bedoelte naast haar slapt remi, en ik ben gisteren alom 23 00 geslapenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vannacht heeft ze bijna een uur met Jeff gelegen hoor.
Nou ja, hij hing naast het bed
sinds dinsdagmiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
Zeg hoe lang kennen die elkaar. Alsof ze al een paar maanden bij elkaar zijn.
nee maar jemand zei wat foutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mod edit, niet persoonlijk worden
ja jijzelfquote:
Dat gebeurt nou eenmaal sneller als je dag en nacht met elkaar in één huis woont.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
Zeg hoe lang kennen die elkaar. Alsof ze al een paar maanden bij elkaar zijn.
Dan lekker niet.quote:
Volgende keer niet meer zo schreeuwen dan hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik bedoelte naast haar slapt remi, en ik ben gisteren alom 23 00 geslapen
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal sneller als je dag en nacht met elkaar in één huis woont.
Milena is sexier dan Jolienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:36 schreef Paul het volgende:
[..]
mario en ik hebben al bepaald dat Jolien de babe van BB deze editie is
Ja maar die was echt knettergek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef zodeju het volgende:
Dit lijkt een beetje op vorige jaar. Met ariane en ....... die aardig bleef doen in begin en zij er vol inging.
Mogen Jolijt en Remi al genomineerd worden dan? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef -river- het volgende:
Milena en Jolie een target nominatie, dan kunnen we lachen![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.
Ja die welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mogen Jolijt en Remi al genomineerd worden dan? Kan ik me niet voorstellen
ja alleen Nele en Axel nu nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, enkel die twee van vandaag niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan jij ze verstaan dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Rhosyn het volgende:
De hele tijd die Jolien en Jeffrey aanhoren is doodsaai
Ik snap de hype rond de looks van Jolien niet. Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.quote:
'ns Kijken hoelang Jeffrey dat volhoudtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.
Je snapt de strekking van het verhaal toch wel?quote:
Juist jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
'ns Kijken hoelang Jeffrey dat volhoudt
Nah..ik heb gejokt ik heb het geluid uitquote:
Hahahaha😂😂😂quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond de looks van Jolien niet. Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.
Niet iedereen is gezegend met zo'n straat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.
Hij is smoorverliefd maar speelt hard to get want dat heeft hij vast op internet gelezen en het werkt want Jolien is nu in de war.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef Clasientje het volgende:
Ik weet niet hoor ik heb het idee dat Jeffrey en Jolien elkaar al goed kennen ze hebben misschien al wat samen in het echt zo lijkt dat hoe hij haar aan kijkt enzo en hoe ze met elkaar praten.
Naar wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik snap milena wel, je ogen worden ernaar toe getrokken
voorgevelquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik snap milena wel, je ogen worden ernaar toe getrokken
welke kann verkeerd zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik it vast op de verkeerde stream te kijken
als je ze zelf hebt gekweekt ook hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh die heeft ze zelf betaald dus mag ze mee pronken.
Ik denk dat dat komt omdat er best wat meiden van ongeveer dezelfde leeftijd in zitten en ze daarom een beetje om aandacht vragen.quote:
Ook zeker, doe ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je ze zelf hebt gekweekt ook hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, met sporten kan je met de juiste oefeningen je voorgevel upgraden.
Nee die twee liggen elkaar nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft dus een opmerking gemaakt over de boobies van Lennie en nu heeft Lennie een shirtje aangetrokken?
Gaat niet zo goed tussen Milena en Lennie...
nee hoor, daarom niet. Ze is gewoon klaar met sporten nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft dus een opmerking gemaakt over de boobies van Lennie en nu heeft Lennie een shirtje aangetrokken?
Milena moet niet zo zeiken, ze zei iets over Niels zonder shirt en hoe Mattie zijn sportbroek draagt en erna iets over Lennie haar voorgevel. Die mag er echt uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we voor ¤2,50 in de maand vier streams...
Nu ineens wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Milena was positief over lennie, jongens.
Goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja ze zei dat ze het heel mooi vond maar dat ze misschien wel een beetje zou staren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens wel?![]()
Ik heb haar ook helemaal niet zulke aardige dingen horen van de week.
Ze is er niet om fake vrienden te makenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens wel?![]()
Ik heb haar ook helemaal niet zulke aardige dingen horen zeggen van de week.
zelfs kort een 360 camera streamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom vind ik Lennie ook zo leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is er niet om fake vrienden te maken
Vroeger betaalde ik een keer 10k borg en mocht ik gewoon live naar binnen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij blijft altijd herhalen tot iemand antwoord geeft. Maar hij had het inderdaad fout maar wil dat niet geloven. Ik laat hem gewoon nu, want heb geen zin in een onnodige discussiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja hoor dat best. Het ging mij er meer om dat hij wat bozig postte omdat hij kennelijk niet snel genoeg een reactie kreeg. Dan ging het om iets wat iemand fout zou hebben(wat niet zo is).
Jaaa die vond ik geweldig..utopia1quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zelfs kort een 360 camera stream
vroeger waren er nog ritsels voor op brood.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vroeger betaalde ik een keer 10k borg en mocht ik gewoon live naar binnen!
"laat het gaaaaan, laat het loooossss" - Elsaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij blijft altijd herhalen tot iemand antwoord geeft. Maar hij had het inderdaad fout maar wil dat niet geloven. Ik laat hem gewoon nu, want heb geen zin in een onnodige discussie
Wij zijn maar zolderkamer autisten die alles beter wetenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien kunnen ze streamers de volgende keer meer bij het programma betrekken, door ze in een aangrenzende ruimte met glazen muur te plaatsen achter een computer en dat het commentaar dan live in het Big Brother huis op het scherm voorbij komt.
Het mag wel ondertussen jaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij zijn maar zolderkamer autisten die alles beter weten![]()
![]()
Dit zou wel heeel direct zijn
Je moet wel blijven ademen!!quote:
Ik ben ook dol op haar, Lennie staat op 1, Elsa op 2 en Kaneu op 3.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben weer eens a typisch wat betreft mensen die ik leuk vind.
Ik vind Elsa leuk!!!
Dit doet ze geweldig hoor.
Inademen uitademen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:15 schreef Folies het volgende:
Lennie heeft haar stem aangepast, heel anders dan de eerste dagen.
Huh? Bedoel je niet iemand andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:15 schreef Folies het volgende:
Lennie heeft haar stem aangepast, heel anders dan de eerste dagen.
Nee manquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:17 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij was eerst zwaarder! Denk doordat ze veel contact heeft met Kenau.
Of jij luistert gewoon selectief, kan ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:19 schreef Folies het volgende:
Jullie zijn er langzaam in mee getrokken.
Dan wil ik graag een gesprek tussen Remi, Kenau en Lenniequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of jij luistert gewoon selectief, kan ook
Regel jij dat maar dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een gesprek tussen Remi, Kenau en Lennie
wie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er eigenlijk een sanctie zijn als de rest er achter komen dat Remi en Shanice een rol spelen ... Anders zou ik het lekker vertellen.. screw BB.
Ik denk dat ze Nele aka Sharice al doorhebben , althans een paar .quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er eigenlijk een sanctie zijn als de rest er achter komen dat Remi en Sharice een rol spelen ... Anders zou ik het lekker vertellen.. screw BB.
Maar is er iets gezegd over dat ze iets kunnen winnen/verliezen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Nele aka Sharice al doorhebben , althans een paar .
Dat weet ik niet , is ook niet duidelijk omdat de bewoners niet eens weten dat er twee fakers in zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar is er iets gezegd over dat ze iets kunnen winnen/verliezen?
Geen ideequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
Hey luitjes, dat hele 'fake bewoner' gedoe, wat houdt dat precies in?
Dat zegt vrij weinigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanmorgen stonden ze elkaar te knuffelen.
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nele heet Sharice, wen er maar vast aan
Is erg onduidelijk. Ze spelen een rol, maar wat het doel is???quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef Kinga het volgende:
Hey luitjes, dat hele 'fake bewoner' gedoe, wat houdt dat precies in?
Ik neem aan dat de faker geld wint als niemand hm/haar betrapt. En als iemand een faker betrapt dat diegene geld wint.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is erg onduidelijk. Ze spelen een rol, maar wat het doel is???
Wie is Sharice?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er eigenlijk een sanctie zijn als de rest er achter komen dat Remi en Sharice een rol spelen ... Anders zou ik het lekker vertellen.. screw BB.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vroeger betaalde ik een keer 10k borg en mocht ik gewoon live naar binnen!
O heeft ze zich al verluld?quote:
Ja maar niet iedereen heeft dat door , Jeff wel en die vertelde het aan Matthiequote:
De bewoners zullen wel door febo gevraagd worden om vol ongeloof te reageren wanneer het verklapt wordt;quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat boeit het hoe iemand in dat huis zich noemt, al heten ze Jezus& Maria na een week
Haar gezicht leverde wel resultaten op jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
via google afbeeldingen search gevonden dacht ik
Voor die DBK showtjes zullen we wel TV moeten kijken, daar zien we niets van op streamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De bewoners zullen wel door febo gevraagd worden om vol ongeloof te reageren wanneer het verklapt wordt
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De bewoners zullen wel door febo gevraagd worden om vol ongeloof te reageren wanneer het verklapt wordt;
"Jij bent 26 en niet 28 ?!!!![]()
"
Van Remi niet, zal wel een alien zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar gezicht leverde wel resultaten op ja
Je kan ook volgers kopen. Bots of echte mensen die ff een profiel aanmaken om je te volgen tegen betalingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:38 schreef odie22 het volgende:
dus met 1,1 miljoen volgers op tiktok heb je nog maar 237 euro op de bank
Illegaal ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Van Remi niet, zal wel een alien zijn.
ja 10k snap ik nog, maar 1 miljoen volgers kopen ??quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je kan ook volgers kopen. Bots of echte mensen die ff een profiel aanmaken om je te volgen tegen betaling
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef ben34567 het volgende:
Voor de Nederlanders : Blankenberge is onze marginale kustplaats
Daar is half Nederland al een keer geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef ben34567 het volgende:
Het zou mij niets verbazen als je hele grote bundels aan botvolgers kunt kopen, per 100.000 of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja 10k snap ik nog, maar 1 miljoen volgers kopen ??
mij trouwens ook niet meer , nu met AI wordt er wat aan geknoeidquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als je hele grote bundels aan botvolgers kunt kopen, per 100.000 of zo.
Marginaal dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar is half Nederland al een keer geweest.
ik dacht dat jij ook nederlander wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef ben34567 het volgende:
Brusselse randquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook nederlander was
Ja en ik heb wel vaker profielen voorbij zien komen met miljoenen volgers en die hebben dan maar gemiddeld minder dan 10k daadwekelijke views voor alle content. Dan zie je al dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
mij trouwens ook niet meer , nu met AI wordt er wat aan geknoeid
ja dat las ik straks ergens , jij typte dat dacht ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja en ik heb wel vaker profielen voorbij zien komen met miljoenen volgers en die hebben dan maar gemiddeld minder dan 10k daadwekelijke views voor alle content. Dan zie je al dat het niet klopt.
ja maar ik luister liever naar jolien dan naar nielsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Remi, Jolien en Jordy is ook geleuter.
Sorryquote:
Aaahhhhhquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat meisje heeft een k.u.t. gevoel hoor
Ik zie haar primaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef odie22 het volgende:
heeft maar 0.5 en 0.75 , zie je bijna niet dus
Heb je dus amper een bril nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef odie22 het volgende:
heeft maar 0.5 en 0.75 , zie je bijna niet dus
nee maar met challenges enzo , dan moet je wel goed kunnen zienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je dus amper een bril nodig
Dan is ze de bril halverwege kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee maar met challenges enzo , dan moet je wel goed kunnen zien
Ninja sterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk een soort guerrilla gerecht wat ze bij de commando's heeft geleerd
jeff : smeer er wat slob inquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy wil z'n wax ''ik heb al 9 dagen mijn haar niet gedaan''
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Lennie, wil je me naai.. wil je mijn sokken naaien?
Zei hij nou dat hij maar 3 paar bij heeft?quote:
Dat hoorde ik wel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zei hij nou dat hij maar 3 paar bij heeft?
denk van het kostschoolkostuumquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Zei hij nou dat hij maar 3 paar bij heeft?
Jezelf onmisbaar maken met sokken die al na een paar dagen uit elkaar vallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef odie22 het volgende:
logisch naald en garen mee het huis in nemen
quote:
Dan hadden ze paprika moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef Clasientje het volgende:
Tortila chips zonder zout en geen kruiden eigenlijk niet te vreten. Maarja ze moeten toch wat.
Tja, en in de slob dippen gaat het er niet beter op maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef Clasientje het volgende:
Tortila chips zonder zout en geen kruiden eigenlijk niet te vreten. Maarja ze moeten toch wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |