Ze heeft aan meerdere verkiezingen meegedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij deze miss verkiezing lag de nadruk niet op het uiterlijk, maar op milieu en klimaat.
Ze voelde zich wel het prettigst bij de bikinironde.
ik had binnensmonds gekotstquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe Jeffrey haar aankijktAls ik Jolien was geweest was ik allang gesmolten
Daar ging het dan ook mis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoe Jeffrey haar aankijktAls ik Jolien was geweest was ik allang gesmolten
doet zij helemal nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef Lillfex het volgende:
Jolien doet net alsof ze al een koppel zijn pppfff
Ze wil gewoon gezien worden op de juiste manier ,maar ja dat is wat lastigquote:
BENEN SPREIDENquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Elsa: houden, houden, houden, houden, houden, houden, houden, houden,
Vannacht heeft ze bijna een uur met Jeff gelegen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
HALLLOOO DAT WAS NIET JEFF VANNACHT ,DAAR LIGT REMI
hou opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
Mod Edit, niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef mario390 het volgende:
ja ik bedoelte naast haar slapt remi, en ik ben gisteren alom 23 00 geslapenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vannacht heeft ze bijna een uur met Jeff gelegen hoor.
Nou ja, hij hing naast het bed
sinds dinsdagmiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
Zeg hoe lang kennen die elkaar. Alsof ze al een paar maanden bij elkaar zijn.
nee maar jemand zei wat foutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mod edit, niet persoonlijk worden
ja jijzelfquote:
Dat gebeurt nou eenmaal sneller als je dag en nacht met elkaar in één huis woont.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef marky het volgende:
Zeg hoe lang kennen die elkaar. Alsof ze al een paar maanden bij elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |