ik vind dat er nul chemie is bij henquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey en Jolien hebben wel een chemie samen. Zijn hun echt niet in het echt een koppel ??? Hahaha
Nooit zeggen :'mooie bril'quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Complimenten geven is één, maar complimenten ontvangen is ook een kunst.
Ik zag het wel , maar het is weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat er nul chemie is bij hen
Ja, toen ze samen in de zon zaten, gisterochtend/middag.quote:
Het is zo'n schatje en zij maakt daar dankbaar gebruik an......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Puzzie het volgende:
Jeff zegt nu met heel veel woorden sorry dus klaar
Eergisteren zag ik het , maar na gisteren is dat wel wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, toen ze samen in de zon zaten, gisterochtend/middag.
Het ligt natuurlijk aan beide partijen , alles afschuiven op een persoon zou niet eerlijk zijn imoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zo'n schatje en zij maakt daar dankbaar gebruik an......
ze is meer dan alleen mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is van slag omdat ze meer is dan alleen mooi. Jezus kind doet mee aan miss belgie daar wordt je toch beoordeeld op je uiterlijk. Waarom dan zo moeilijk doen.
Bij deze miss verkiezing lag de nadruk niet op het uiterlijk, maar op milieu en klimaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze is van slag omdat ze meer is dan alleen mooi. Jezus kind doet mee aan miss belgie daar wordt je toch beoordeeld op je uiterlijk. Waarom dan zo moeilijk doen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef mario390 het volgende:
hij is toch niet bij haar gelegen , dat is remi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |