Volgende keer niet meer zo schreeuwen dan hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik bedoelte naast haar slapt remi, en ik ben gisteren alom 23 00 geslapen
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal sneller als je dag en nacht met elkaar in één huis woont.
Milena is sexier dan Jolienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:36 schreef Paul het volgende:
[..]
mario en ik hebben al bepaald dat Jolien de babe van BB deze editie is
Ja maar die was echt knettergek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef zodeju het volgende:
Dit lijkt een beetje op vorige jaar. Met ariane en ....... die aardig bleef doen in begin en zij er vol inging.
Mogen Jolijt en Remi al genomineerd worden dan? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef -river- het volgende:
Milena en Jolie een target nominatie, dan kunnen we lachen![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.
Ja die welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mogen Jolijt en Remi al genomineerd worden dan? Kan ik me niet voorstellen
ja alleen Nele en Axel nu nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, enkel die twee van vandaag niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan jij ze verstaan dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Rhosyn het volgende:
De hele tijd die Jolien en Jeffrey aanhoren is doodsaai
Ik snap de hype rond de looks van Jolien niet. Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.quote:
'ns Kijken hoelang Jeffrey dat volhoudtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeffrey zei toch dat hij een ex(vriendin) heeft die hij terug wil en niets wil daar.
Je snapt de strekking van het verhaal toch wel?quote:
Juist jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
'ns Kijken hoelang Jeffrey dat volhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |