quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, met sporten kan je met de juiste oefeningen je voorgevel upgraden.
Nee die twee liggen elkaar nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft dus een opmerking gemaakt over de boobies van Lennie en nu heeft Lennie een shirtje aangetrokken?
Gaat niet zo goed tussen Milena en Lennie...
nee hoor, daarom niet. Ze is gewoon klaar met sporten nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena heeft dus een opmerking gemaakt over de boobies van Lennie en nu heeft Lennie een shirtje aangetrokken?
Milena moet niet zo zeiken, ze zei iets over Niels zonder shirt en hoe Mattie zijn sportbroek draagt en erna iets over Lennie haar voorgevel. Die mag er echt uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we voor ¤2,50 in de maand vier streams...
Nu ineens wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Milena was positief over lennie, jongens.
Goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja ze zei dat ze het heel mooi vond maar dat ze misschien wel een beetje zou staren.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens wel?![]()
Ik heb haar ook helemaal niet zulke aardige dingen horen van de week.
Ze is er niet om fake vrienden te makenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens wel?![]()
Ik heb haar ook helemaal niet zulke aardige dingen horen zeggen van de week.
zelfs kort een 360 camera streamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom vind ik Lennie ook zo leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is er niet om fake vrienden te maken
Vroeger betaalde ik een keer 10k borg en mocht ik gewoon live naar binnen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij blijft altijd herhalen tot iemand antwoord geeft. Maar hij had het inderdaad fout maar wil dat niet geloven. Ik laat hem gewoon nu, want heb geen zin in een onnodige discussiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja hoor dat best. Het ging mij er meer om dat hij wat bozig postte omdat hij kennelijk niet snel genoeg een reactie kreeg. Dan ging het om iets wat iemand fout zou hebben(wat niet zo is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |