De deur is altijd openquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: Ik denk, is dit het waard om al die tijd met de kinderen te missen voor dit.
En dan 3 weken zonder namen maar alleen met rugnummerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik moet zeggen die gevangenis outfitjes hadden ze wel eerder mogen introduceren
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: Ik denk, is dit het waard om al die tijd met de kinderen te missen voor dit.
Jordy en Fleur zijn niet vlaamsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er in godsnaam in? De enigen die ik goed kan verstaan zijn jordi en Fleur en beide zeggen 90% van de tijd niets zinnigs
Net een kapotte langspeelplaat, ze blijft maar overslaan..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Je hebt na 4 jaar BB nog steeds geen Vlaams opgepikt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er in godsnaam in? De enigen die ik goed kan verstaan zijn jordi en Fleur en beide zeggen 90% van de tijd niets zinnigs
Galmt ook zo lekker in dat kale hokquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die stem van fleur is wel heel heftig om naar te luisteren
Linda is ook NLquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, maar volgens mij alle anderen wel
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan 3 weken zonder namen maar alleen met rugnummer
Probeer het ook even een weekjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet, hoe kann je 5 kilo afvallen?,wanneer je toch eet paprika,appel,de slob
Stress. Sommige mensen vallen daarvan af.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet, hoe kann je 5 kilo afvallen?,wanneer je toch eet paprika,appel,de slob
Dat weet ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Linda is ook NL
Keanu ook
Remi ook
Elsa ook
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er gelukkig godsnaam in?
als er zonnepanelen in die bril zouden zitten zouden ze de wasmachine erop kunnen laten draaienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de zon gevonden
Ze herhaalt alles voor de mensen die de stream van de dag ervoor zouden gemist hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net een kapotte langspeelplaat, ze blijft maar overslaan..
Linda bijvoorbeeld, komt idd weinig in beeld. Klopt wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar ik hoor gewoon contineu Belgs en jordy en Fleur, ongeacht wanneer ik de streams aan zet
met haar schijnt wel de sonnequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de zon gevonden
Die dacht paar weekjes vakantie en nog geld krijgen ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
Jolien zelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Jolien weet zeker dat er meer zijn die daar voor de fame zitten maar die dat niet zeggen.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik versta ze dit seizoen stukken beter als vorig jaar
Lijkt me van niet. Anders krijg je dat degene die eruitgaat, maandag nog in de uitzending een spel moet winnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Moeten er na Lennie nog veel die DBK in?
Denk niet dat er nog wat staat te gebeuren tot de exit
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.
Met haar mond .. hoorde het haar net zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan jolien nu na 2 dagen al zeggen dat ze iemand vertrouwd
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel kotsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel kots
Fijn dat je dit even deelt onder etenstijd!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel....
Ja hij praat soms binnensmonds maar niet zoals bv Tom vorig jaar die kon echt niet verstaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als Brabander heb ik het gevoel dat ik Vlaamse mensen sowieso wel prima kan verstaan. Maar ik heb dan ook wel jaren lang in België gewoond, i.v.m. meerdere relaties, studie en werk. Maar heb als ik eerlijk ben, nooit moeite gehad met de Vlaamse taal. Ik hoor wel heel vaak van Nederlanders dat zij hier wel moeite mee hebben. Kan natuurlijk
Niels vind ik het lastigste te verstaan.
Klopt, dat maakt het lastig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hij praat soms binnensmonds maar zoals bv Tom vorig jaar die kon echt niet verstaan
Ik kom wel uit Brabanders zeg maarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als Brabander heb ik het gevoel dat ik Vlaamse mensen sowieso wel prima kan verstaan. Maar ik heb dan ook wel jaren lang in België gewoond, i.v.m. meerdere relaties, studie en werk. Maar heb als ik eerlijk ben, nooit moeite gehad met de Vlaamse taal. Ik hoor wel heel vaak van Nederlanders dat zij hier wel moeite mee hebben. Kan natuurlijk
Niels vind ik het lastigste te verstaan.
Dit verbaasd me ergens helemaal niksquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom wel uit Brabanders zeg maarIk heb sowieso iets met Brabant, mijn mams woont er maar los daarvan had ik ook al iets met Vlaams .. ik heb zelfs een topic in MUZ over Vlaams & NL
de ene de eten werd ben ik in zo 25 minquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Fijn dat je dit even deelt onder etenstijd!
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit verbaasd me ergens helemaal niks
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien waardeert de eerlijkheid van Remi die bij binnenkomst meteen vertelde voor de fame mee te doen. Ze denkt dat er meer zijn die om dezelfde reden meedoen maar dat niet eerlijk zeggen.
Jeffrey denk het ook, maar vindt het niet slim. Eerlijkheid is goed, maar het is niet slim om jezelf ermee in de voet te schieten zegt ie.
Ik denk wel dat ze haar looks wil gebruiken om de mannen daar voor zich te winnen; althans ze benadrukt graag haar uiterlijk als ik haar IG profiel bekijk. Ofwel een vooroordeel van mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister zei lennie al over jolien dat ze teveel naar de mannen trekt en de meisje los laat. Snapte die opmerking niet want laat haar lekker bonden met wie ze wil.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.
Ze zit soms ook wel erg flirterig te kijken. Of zo staat haar gezicht gewoon, kan ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze haar looks wil gebruiken om de mannen daar voor zich te winnen; althans ze benadrukt graag haar uiterlijk als ik haar IG profiel bekijk.
Dat werkt vaak als een loop.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister zei lennie al over jolien dat ze teveel naar de mannen trekt en de meisje los laat. Snapte die opmerking niet want laat haar lekker bonden met wie ze wil.
Had de indruk dat Milena wel toenadering zocht maar Jolien haar telkens een beetje negeerde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
Knap meisje nieuw binnen groep wordt door andere vrouwen wantrouwig bekeken, nieuw meisjes voelt zich genegeerd en gaat dan bonden met degene die haar wel leuk vinden en dat zijn de mannen en de vrouwen zeggen dan: kijk ze gaat alleen met de mannen om.
Lenni heeft meer van dat soort uitspraken gedaan gister. Daarom sinds gister is Lenni bij mij gekeldert.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kan 'm ook niet goed inschatten. Ik vind z'n standaard reacties als 'Kjuuuuut!', 'Dat mee je!' of 'Ik ga stuuuhuuk!' -om er eens wat te noemen- wel storend worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.
Er is iemand zwanger?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Vanavond pas echt actie vermoed ik. Een extra 'onthulling' zegt BB op X
[ x ]
Ariana is de papegaai?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Fleur is toch stiekem Georgina Verbaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Gewoon dat er 2 een geheime missie hadden of zo. Verwacht maar niet teveel ervan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
vermoedelijk gewoon de panic room.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer van dat soort uitspraken gedaan gister. Daarom sinds gister is Lenni bij mij gekeldert.
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.
Misschien ziet ze haar als concurrent.
Geeft niks, beetje bakken en het is prima. Zolang er geen schimmel of rot in zit.quote:
Ja dat ken ik wel ondertussenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)
De rest van je reactie klopte trouwens ook niet helemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nog niet zoveel maar hier en daar wel een steekje/sneer richting hen.
Het sikje mag er wel af bij Jeffquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeffrey zijn niet van de spelletjes. Te vermoeiend als Jeff.
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar want dat weet ik niet).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De rest van je reactie klopte trouwens ook niet helemaal
Objectief ,subjectief komt een beetje raar over
quote:
Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar).
Maar dat klopt dus al niet bedoel ik te zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar).
Zag in hem een potentiele winnaar maar hij is the low energy en meer sjaggo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeffrey zijn niet van de spelletjes. Te vermoeiend als Jeff.
[ afbeelding ]
jordy?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
De overgebleven camjock moest ook even naar de WC
Misschien. Moeilijk om te weten wanneer iets een vooroordeel is wanneer dat onbewust gebeurd maar puur kijkend op de stream heb ik de indruk dat Lennie leuk wil bevonden worden door de mannen daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus al niet bedoel ik te zeggen
En dit zijn vooroordelen van mensen die ergens wss toch erge moeite hebben met mensen zoals Lennie
nee de zitten alle zu tischquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo camera operator (maar is erge aanname van mij)
Ik denk dan eerder dat ze leuk gevonden zou willen worden door de meiden , daar heeft ze ook wel iets over gezegd ,maar in een andere context en vanuit langer geleden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien. Moeilijk om te weten wanneer iets een vooroordeel is wanneer dat onbewust gebeurd maar puur kijkend op de stream heb ik de indruk dat Lennie leuk wil bevonden worden door de mannen daar.
ja, brasil is ook en endemol produktie, maar daar zijn alle ruimen 24 uren de gaan ook eten maar de hebben veel meer werkersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet allemaal, anders hadden we geen beeld
een freeze spel met haar kinderen zou brutaal zijn van feboquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:42 schreef Jockari het volgende:
Die zie je met het uur verslensen
[ afbeelding ]
Maken kabaal voor 20quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn er dus maar 6 een spelletje aan het doen.....
Kunnen bijna door gaan voor perkament..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef greysbones het volgende:
Die wraps zien er ook uit of ze al maanden in die pot zitten
Gewoon nog het laatste restje pannenkoeken van Randy en Alicequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:49 schreef greysbones het volgende:
Die wraps zien er ook uit of ze al maanden in die pot zitten
Ik vind dit eten wel een beetje te ver gaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen bijna door gaan voor perkament..
Het is nu meer een pannenkoekenhuis dan BB huis.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon nog het laatste restje pannenkoeken van Randy en Alice
En vanavond weerquote:
Wel weer geleerd dat je er op kunt overlevenquote:
En afwisseling niet elke dag ditquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vanavond weer![]()
3 maaltijden per dag is prima maar dan wel 3 verschillende
Zonder die vitamine pillen vielen ze hartstikke omquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel weer geleerd dat je er op kunt overleven
denk ik ook jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder die vitamine pillen vielen ze hartstikke om
In de Slob zit ook extra vitamine, eiwit poeder etcquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder die vitamine pillen vielen ze hartstikke om
Ik zou het er sowieso tussen grillenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:55 schreef Ireth het volgende:
Als ze nog iets van kaas hadden hadden ze ter afwisseling nog een soort pizza kunnen maken met de tonijn en paprika..
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de Slob zit ook extra vitamine, eiwit poeder etc
Als er niet zo'n scherp randje aan dat blikje had gezeten had ze hem ook nog uitgelikt...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Staat linda nou het blikje tonijn leeg te lepelen?
denk dat je in de war bent met 2 jaar terug volgens mijn, want kan me herinneren dat er vrij geklaagd werd hier ook dat ze er zo vroeg in lagen steeds,( voor 00.00 uur)quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en in de slaapkamer ging het nog lang door.
Ik ben toch wel verbaasd dat Milena zoveel stemmen krijgt.quote:
+1quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben toch wel verbaasd dat Milena zoveel stemmen krijgt.
Het principe vind eigenlijk wel prima hoor. Geef ze dan alleen ook een andere soort ranzige hap.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit eten wel een beetje te ver gaan
Geef ze gewoon basic eten
Wat ze zelf kunnen aanvullen
Of een winkel
Mensen moeten hier toch ook echt klaar mee zijn
Qua meubels wachten ze denk ik ook op de levering van Ali/Temu..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het principe vind eigenlijk wel prima hoor. Geef ze dan alleen ook een andere soort ranzige hap.
Dit is ook niet gezond.
Ik vind het eigenlijk best wel de discount variant van Big Brother.
Beetje influencers casten, om 23.00 naar bed en om 08.30 eruit.
Weinig tot geen spellen.
Geen liveshow.
Zakelijk gezien is het een heel goedkoop programma en dr zit weinig ziel en aandacht in.
wordt door jonge meiden alweer heilig verklaard net als bij Nawel destijds.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
precies laat ze gewoon elke dag strijden voor etenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef spapaars het volgende:
Ik vind dat eenzijdige eten niet zo veel toevoegen.
Misschien juist leuker om te zien wat ze die dag als maaltijd bereiden.
Ik zie inderdaad ook liever dat er voldoende te eten is en is te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef spapaars het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef spapaars het volgende:
Ah okay op die manier. Dat zal dan meer op Twitter zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wordt door jonge meiden alweer heilig verklaard net als bij Nawel destijds.
We hebben zo al 2 seizoenen gehad met eentonig eten. Dat wordt voor de kijkers ook eentonig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef spapaars het volgende:
Ik ook, mensen kijken blijkbaar niet verder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Linda heeft het over minimaal 3x per week.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda klaagt dat de Wc's vaker schoongemaakt moeten worden
Elsa denkt dat ze naar een corveeschema moeten
Ook door boomers volgens fb pollsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wordt door jonge meiden alweer heilig verklaard net als bij Nawel destijds.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Linda heeft het over minimaal 3x per week.
Met zo'n groep doe je dat toch iedere dag naar mijn mening.
Mijn ideequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
kroketjes bij de FEBO![]()
beide streams lopen gelijk
Nee hoor. Doriana en Ronahi waren vaak laat op. Echt nachten doorhalen niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met 2 jaar terug volgens mijn, want kan me herinneren dat er vrij geklaagd werd hier ook dat ze er zo vroeg in lagen steeds,( voor 00.00 uur)
Volgens mij is Elsa niet echt van het overleggen...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Daar hou ik dus niet van he de huishoudmiepen die even beslissen. Ze kunnen toch overleggen.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zou ook gewoon vanaf het begin een corvee moeten invoeren
Ja, bespreek het gewoon in de groep. Nu zal het straks zijn we gaan dit doen zonder dat de groep inspraak heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Elsa en Linda kunnen dit ook gewoon in de groep gooien
Ipv afgezonderd dit te bespreken
Wist ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weet blijkbaar niet dat vliegtuigen tegen de wind in moeten opstijgen en landen
1 f… Ieniminie wasbakje waar ze allemaal hun tanden poetsen ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou paprika? En zo ja, tussen wiens tanden kwam dat vandaag brrrr
En als het dan een keer anders gaat is het van 'ik dacht dat we afgesproken hadden....'quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, bespreek het gewoon in de groep. Nu zal het straks zijn we gaan dit doen zonder dat de groep inspraak heeft
Waarom is dat grappig? wist ik ook niet. Nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weet blijkbaar niet dat vliegtuigen tegen de wind in moeten opstijgen en landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |