Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar want dat weet ik niet).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De rest van je reactie klopte trouwens ook niet helemaal
Objectief ,subjectief komt een beetje raar over
quote:
Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar).
Maar dat klopt dus al niet bedoel ik te zeggenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Milena en Jolien objectief (als in door de meeste mensen) mooi zullen bevonden worden en dus een grotere bedreiging voor Lennie (indien het klopt dat ze graag aandacht wil van de mannen daar).
Zag in hem een potentiele winnaar maar hij is the low energy en meer sjaggo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeffrey zijn niet van de spelletjes. Te vermoeiend als Jeff.
[ afbeelding ]
jordy?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
De overgebleven camjock moest ook even naar de WC
Misschien. Moeilijk om te weten wanneer iets een vooroordeel is wanneer dat onbewust gebeurd maar puur kijkend op de stream heb ik de indruk dat Lennie leuk wil bevonden worden door de mannen daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus al niet bedoel ik te zeggen
En dit zijn vooroordelen van mensen die ergens wss toch erge moeite hebben met mensen zoals Lennie
nee de zitten alle zu tischquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Febo camera operator (maar is erge aanname van mij)
Ik denk dan eerder dat ze leuk gevonden zou willen worden door de meiden , daar heeft ze ook wel iets over gezegd ,maar in een andere context en vanuit langer geleden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien. Moeilijk om te weten wanneer iets een vooroordeel is wanneer dat onbewust gebeurd maar puur kijkend op de stream heb ik de indruk dat Lennie leuk wil bevonden worden door de mannen daar.
ja, brasil is ook en endemol produktie, maar daar zijn alle ruimen 24 uren de gaan ook eten maar de hebben veel meer werkersquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet allemaal, anders hadden we geen beeld
een freeze spel met haar kinderen zou brutaal zijn van feboquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:42 schreef Jockari het volgende:
Die zie je met het uur verslensen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |