quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.
Met haar mond .. hoorde het haar net zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan jolien nu na 2 dagen al zeggen dat ze iemand vertrouwd
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel kotsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel kots
Fijn dat je dit even deelt onder etenstijd!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word er daar straks op 95 komen,om dat ik zoveel....
Ja hij praat soms binnensmonds maar niet zoals bv Tom vorig jaar die kon echt niet verstaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als Brabander heb ik het gevoel dat ik Vlaamse mensen sowieso wel prima kan verstaan. Maar ik heb dan ook wel jaren lang in België gewoond, i.v.m. meerdere relaties, studie en werk. Maar heb als ik eerlijk ben, nooit moeite gehad met de Vlaamse taal. Ik hoor wel heel vaak van Nederlanders dat zij hier wel moeite mee hebben. Kan natuurlijk
Niels vind ik het lastigste te verstaan.
Klopt, dat maakt het lastig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hij praat soms binnensmonds maar zoals bv Tom vorig jaar die kon echt niet verstaan
Ik kom wel uit Brabanders zeg maarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als Brabander heb ik het gevoel dat ik Vlaamse mensen sowieso wel prima kan verstaan. Maar ik heb dan ook wel jaren lang in België gewoond, i.v.m. meerdere relaties, studie en werk. Maar heb als ik eerlijk ben, nooit moeite gehad met de Vlaamse taal. Ik hoor wel heel vaak van Nederlanders dat zij hier wel moeite mee hebben. Kan natuurlijk
Niels vind ik het lastigste te verstaan.
Dit verbaasd me ergens helemaal niksquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom wel uit Brabanders zeg maarIk heb sowieso iets met Brabant, mijn mams woont er maar los daarvan had ik ook al iets met Vlaams .. ik heb zelfs een topic in MUZ over Vlaams & NL
de ene de eten werd ben ik in zo 25 minquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Fijn dat je dit even deelt onder etenstijd!
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit verbaasd me ergens helemaal niks
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien waardeert de eerlijkheid van Remi die bij binnenkomst meteen vertelde voor de fame mee te doen. Ze denkt dat er meer zijn die om dezelfde reden meedoen maar dat niet eerlijk zeggen.
Jeffrey denk het ook, maar vindt het niet slim. Eerlijkheid is goed, maar het is niet slim om jezelf ermee in de voet te schieten zegt ie.
Ik denk wel dat ze haar looks wil gebruiken om de mannen daar voor zich te winnen; althans ze benadrukt graag haar uiterlijk als ik haar IG profiel bekijk. Ofwel een vooroordeel van mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister zei lennie al over jolien dat ze teveel naar de mannen trekt en de meisje los laat. Snapte die opmerking niet want laat haar lekker bonden met wie ze wil.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.
Ze zit soms ook wel erg flirterig te kijken. Of zo staat haar gezicht gewoon, kan ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze haar looks wil gebruiken om de mannen daar voor zich te winnen; althans ze benadrukt graag haar uiterlijk als ik haar IG profiel bekijk.
Dat werkt vaak als een loop.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Gister zei lennie al over jolien dat ze teveel naar de mannen trekt en de meisje los laat. Snapte die opmerking niet want laat haar lekker bonden met wie ze wil.
Had de indruk dat Milena wel toenadering zocht maar Jolien haar telkens een beetje negeerde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
Knap meisje nieuw binnen groep wordt door andere vrouwen wantrouwig bekeken, nieuw meisjes voelt zich genegeerd en gaat dan bonden met degene die haar wel leuk vinden en dat zijn de mannen en de vrouwen zeggen dan: kijk ze gaat alleen met de mannen om.
Lenni heeft meer van dat soort uitspraken gedaan gister. Daarom sinds gister is Lenni bij mij gekeldert.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kan 'm ook niet goed inschatten. Ik vind z'n standaard reacties als 'Kjuuuuut!', 'Dat mee je!' of 'Ik ga stuuuhuuk!' -om er eens wat te noemen- wel storend worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet uit waarom maar het is gewoon een niet zo sympathiek persoon en ik geloof buiten zijn eerlijke reden bijster weinig van zijn verhalen.
Er is iemand zwanger?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Vanavond pas echt actie vermoed ik. Een extra 'onthulling' zegt BB op X
[ x ]
Ariana is de papegaai?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Fleur is toch stiekem Georgina Verbaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Gewoon dat er 2 een geheime missie hadden of zo. Verwacht maar niet teveel ervan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
vermoedelijk gewoon de panic room.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer van dat soort uitspraken gedaan gister. Daarom sinds gister is Lenni bij mij gekeldert.
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.
Misschien ziet ze haar als concurrent.
Geeft niks, beetje bakken en het is prima. Zolang er geen schimmel of rot in zit.quote:
Ja dat ken ik wel ondertussenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)
De rest van je reactie klopte trouwens ook niet helemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nog niet zoveel maar hier en daar wel een steekje/sneer richting hen.
Het sikje mag er wel af bij Jeffquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeffrey zijn niet van de spelletjes. Te vermoeiend als Jeff.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |