Er is iemand zwanger?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Vanavond pas echt actie vermoed ik. Een extra 'onthulling' zegt BB op X
[ x ]
Ariana is de papegaai?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Fleur is toch stiekem Georgina Verbaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Gewoon dat er 2 een geheime missie hadden of zo. Verwacht maar niet teveel ervan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
vermoedelijk gewoon de panic room.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ken die wereldschokkende onthullingen van BB.
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft meer van dat soort uitspraken gedaan gister. Daarom sinds gister is Lenni bij mij gekeldert.
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lenny flirt zelf heel wat met de mannen en vertoont "kijk mij sexy en mooi zijn" gedrag.
Misschien ziet ze haar als concurrent.
Geeft niks, beetje bakken en het is prima. Zolang er geen schimmel of rot in zit.quote:
Ja dat ken ik wel ondertussenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:22 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien. Lennie lijkt extra hard voor Jolien en Milena (de 'objectieve mooie' vrouwen)
De rest van je reactie klopte trouwens ook niet helemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nog niet zoveel maar hier en daar wel een steekje/sneer richting hen.
Het sikje mag er wel af bij Jeffquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:29 schreef Jockari het volgende:
Milena en Jeffrey zijn niet van de spelletjes. Te vermoeiend als Jeff.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |