De deur is altijd openquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: Ik denk, is dit het waard om al die tijd met de kinderen te missen voor dit.
En dan 3 weken zonder namen maar alleen met rugnummerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik moet zeggen die gevangenis outfitjes hadden ze wel eerder mogen introduceren
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: Ik denk, is dit het waard om al die tijd met de kinderen te missen voor dit.
Jordy en Fleur zijn niet vlaamsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er in godsnaam in? De enigen die ik goed kan verstaan zijn jordi en Fleur en beide zeggen 90% van de tijd niets zinnigs
Net een kapotte langspeelplaat, ze blijft maar overslaan..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Je hebt na 4 jaar BB nog steeds geen Vlaams opgepikt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er in godsnaam in? De enigen die ik goed kan verstaan zijn jordi en Fleur en beide zeggen 90% van de tijd niets zinnigs
Galmt ook zo lekker in dat kale hokquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die stem van fleur is wel heel heftig om naar te luisteren
Linda is ook NLquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, maar volgens mij alle anderen wel
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan 3 weken zonder namen maar alleen met rugnummer
Probeer het ook even een weekjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet, hoe kann je 5 kilo afvallen?,wanneer je toch eet paprika,appel,de slob
Stress. Sommige mensen vallen daarvan af.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet, hoe kann je 5 kilo afvallen?,wanneer je toch eet paprika,appel,de slob
Dat weet ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Linda is ook NL
Keanu ook
Remi ook
Elsa ook
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er gelukkig godsnaam in?
als er zonnepanelen in die bril zouden zitten zouden ze de wasmachine erop kunnen laten draaienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de zon gevonden
Ze herhaalt alles voor de mensen die de stream van de dag ervoor zouden gemist hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net een kapotte langspeelplaat, ze blijft maar overslaan..
Linda bijvoorbeeld, komt idd weinig in beeld. Klopt wel jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar ik hoor gewoon contineu Belgs en jordy en Fleur, ongeacht wanneer ik de streams aan zet
met haar schijnt wel de sonnequote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de zon gevonden
Die dacht paar weekjes vakantie en nog geld krijgen ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien is het zakelijk een goed idee om slob op de markt te brengen als een afslankmiddel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
Jolien zelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Jolien weet zeker dat er meer zijn die daar voor de fame zitten maar die dat niet zeggen.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik versta ze dit seizoen stukken beter als vorig jaar
Lijkt me van niet. Anders krijg je dat degene die eruitgaat, maandag nog in de uitzending een spel moet winnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Moeten er na Lennie nog veel die DBK in?
Denk niet dat er nog wat staat te gebeuren tot de exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |