Aan Putin's nieuwe lange tafelquote:
Omhelzenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij voor beiden lastig om elkaar de hadn te schudden en evt omhelzen.
Zou het telefonisch doen
Die gaan elkaar nooit meer tegenkomen in het echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ben ook al heel lang benieuwd of Poetin mans genoeg is om Zelensky irl te ontmoeten. Ik vermoed van niet.
Enfin, Trump wint aanzienlijk meer vertrouwen in het Kremlin. Biden daarentegen heeft volgens de russen z'n eigen manier om alle problemen tegemoet te treden, wat volgens hen zoveel inhoudt als 'het vuurtje in Oost-Europa brandend te houden' tegen wil en dank voor velen.quote:Regering-Biden
Peskov was positief over Trump en kritisch over de vertrekkende president Joe Biden. Hij zei dat de regering-Biden in de laatste tien dagen van het presidentschap 'van plan is alles blijven doen om de oorlog voort te zetten', inclusief mogelijke nieuwe sancties tegen Rusland.
© https://www.msn.com/nl-nl(...)f3611fff25e673&ei=41
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ben ook al heel lang benieuwd of Poetin mans genoeg is om Zelensky irl te ontmoeten. Ik vermoed van niet.
We wachten het gewoon af oke? Al dat gespeculeer is echt zinloosquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:12 schreef Scjvb het volgende:
Op dit moment geen slechte vooruitzichten. Alleen nu maar zien nog wat hiervan terechtkomt, maar er bestaat goede hoop!
Want:
[..]
Enfin, Trump wint aanzienlijk meer vertrouwen in het Kremlin. Biden daarentegen heeft volgens de russen z'n eigen manier om alle problemen tegemoet te treden, wat volgens hen zoveel inhoudt als 'het vuurtje in Oost-Europa brandend te houden' tegen wil en dank voor velen.
Doen we zeker!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
We wachten het gewoon af oke? Al dat gespeculeer is echt zinloos
Ik denk het wel hoor. Izetbegovic, Tudjman en Milosevic zaten ook met elkaar aan tafel bij Dayton.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die gaan elkaar nooit meer tegenkomen in het echt.
Leuk voor ze.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. Izetbegovic, Tudjman en Milosevic zaten ook met elkaar aan tafel bij Dayton.
kan, jan soldaat verzint wel vaker domme dingen om niet te hoeven lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat in de zomer en herfst toen de ondergrond nog genoeg verhard was, dat sommige Russen op elektrische steps van boomwal naar boomwal oprukten.
Dat krijg je in het russische leger ook wel, zonder voertuigen te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijg je toch vrij vlot blauwe billetjes
Het is wel zo dat sommige landen veroordeelde criminelen de toegang weigeren. Daar moet Trump ook rekening mee houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. Izetbegovic, Tudjman en Milosevic zaten ook met elkaar aan tafel bij Dayton.
Ja natuurlijk wint hij vertrouwen, die vent heeft al zijn kaarten al op tafel gelegd en is zo manipuleerbaar als de pest. Art of the deal my ass.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:12 schreef Scjvb het volgende:
Op dit moment geen slechte vooruitzichten. Alleen nu maar zien nog wat hiervan terechtkomt, maar er bestaat goede hoop!
Want:
[..]
Enfin, Trump wint aanzienlijk meer vertrouwen in het Kremlin. Biden daarentegen heeft volgens de russen z'n eigen manier om alle problemen tegemoet te treden, wat volgens hen zoveel inhoudt als 'het vuurtje in Oost-Europa brandend te houden' tegen wil en dank voor velen.
Nee, de VS heeft het ICC niet erkend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Poetin liever niet naar USA gaat (sowieso arrestatie risico), en denk dat USA ivm de grote spanningen liever niet naar Moskou gaan.
Trump heeft geen plan om de oorlog te beëindigen, Putin ook niet. Wat valt er eigenlijk te bespreken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, het zal wel. We gaan weer vier jaar zwalkend non-beleid tegemoet. Vandaag is het dit, morgen weer dat. Nou, als de VS de leidende positie opgeeft dan pakt Europa die wel op werd gisteren op Ramstein aangegeven. Het grote risico is denk ik dat Trump de kant van Poetin kiest en de sancties stopt.
De verdeling. De een Oekraïne en Oost-Europa. De ander Canada en Groenland.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:33 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Trump heeft geen plan om de oorlog te beëindigen, Putin ook niet. Wat valt er eigenlijk te bespreken?
Als dienstplichtige tijdens nachtdropping ooit nog eens een fiets gejatquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan, jan soldaat verzint wel vaker domme dingen om niet te hoeven lopen
maar er werd gedaan alsof het een goed alternatief is voor high end pantservoertuigen
Nederland gebruikt ook ATV's maar eigenlijk zijn ze vooral goed om 3 kwartier te crossen @ de playa
als je er een meerdaagse gevechtspatrouille mee gaat doen krijg je toch vrij vlot blauwe billetjes
Ouch.quote:❗️Major sanctions update from the US and UK, targeting Russian oil revenues.
The U.S. Department of the Treasury imposed sanctions on Gazprom Neft, Surgutneftegas, Ingosstrakh, Alfastrakhovanie, and Sovcomflot.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lffmpca4j22u
Aardig lijstje.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lffid4xbns2y
🇩🇪🇺🇦 Germany to provide Ukraine with new weapons packages in the first half of 2025 — n-tv
▪️22 Leopard 1 tanks;
▪️25 Marder IFVs;
▪️Iris-T SLM/SLS air defense system;
▪️16 howitzers;
▪️2 Patriot launchers;
▪️7 Gepard with 120,000 rounds of ammunition;
▪️3,500 Helsing UAVs;
▪️six Sea King helicopters;
▪️250,000 artillery ammunition;
▪️a number of other weapons and equipment.
Dat verwacht ik ook. Beide mannen denken in temen van invloedssferen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
De verdeling. De een Oekraïne en Oost-Europa. De ander Canada en Groenland.
Nee hoor. Waarom zouden de landen die de hele wereld veroverden zin hebben een vazal van een voormalige kolonie te worden?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:23 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Beide mannen denken in temen van invloedssferen.
Ik verwacht dat de EU de steven went naar het Oosten en het Zuiden. Ze worden een vazalstaat van China in ruil voor bescherming en worden lid van de BRICS.
Omdat we anders worden weggevaagd door China en Rusland. Militair stellen we niks voor. Als de vliegdekschepen van die landen voor de kusten van Europa komen te liggen, de oosterse handjes zich bewegen naar de knoppen van de lanceerinrichtingen van de ballistische kernkopraketten ..... dan gaan alle handjes hier omhoog want zoals ik al zei wij Europeanen zijn "dom, dik en blij" ..... en vooral decadent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom zouden de landen die de hele wereld veroverden zin hebben een vazal van een voormalige kolonie te worden?
Ah, jij bent dus een dikke domme blije lafbek?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:42 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Omdat we anders worden weggevaagd door China en Rusland. Militair stellen we niks voor. Als de vliegdekschepen van die landen voor de kusten van Europa komen te liggen, de oosterse handjes zich bewegen naar de knoppen van de lanceerinrichtingen van de ballistische kernkopraketten ..... dan gaan alle handjes hier omhoog want zoals ik al zei wij Europeanen zijn "dom, dik en blij" ..... en vooral decadent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |