SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ach.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
voormalig Wk-finalist Dudbridge redt het niet in de UK
5-2 Bogaertquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:39 schreef The_Undertone het volgende:
Noa-Lynn vs. Luc Bogaert, wie verliest, gaat er vermoedelijk uit, al kan Noa het nog redden indien een close call.
Damian Mol met z'n beschimmelde armen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn Nostra. Straks Justin Hood en Damian Mol er ook uit.
Heeft zo langzamerhand toch wel een beetje progressie gemaakt en resultaatjes geboekt op het WDF-circuit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kan er nochtans helemaal niks van
withoofd liep vorig jaar nog te klagen dat ie net aan een toerkaart miste, dit jaar niet eens in de buurtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij UK aantal bekende namen qua slachtoffers.
Ryan Harrington, Andy Hamilton, Conan Whitehead, Devon Petersen, James Richardson, Scott Waites (alleen voor Challenge Tour zo te zien gekomen) en John Part!
Whitehead witheet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij UK aantal bekende namen qua slachtoffers.
Ryan Harrington, Andy Hamilton, Conan Whitehead, Devon Petersen, James Richardson, Scott Waites (alleen voor Challenge Tour zo te zien gekomen) en John Part!
Met legsaldo is Tibbe nu al veiligquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Tibbegod kan het ook nog halen als hij nu wint van Lap.
Ik had Ross geen 62 gegeven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jim Walker door, die zou vast oudste qualifier ooit worden. Niet dat dat gaat gebeuren. Denk dat dat nu Ross Montgomery de oudste qualifier is, maar dat kan ik niet goed vinden, en ik kan ook niet vinden wie de oudste tourcardhouder ooit was (maar ik denk John MaGowan met 68 of 69)
Geen Noa-Lyn op ons feestje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Leuven ligt eruit. Niet te geLeuven
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeëerd was het Tygo wel.quote:
Ingesneeuwdquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Devvun Pietersen er al uit? Ik heb in DRT gelezen dat die iedereen van het bord gooide onlangs. Ik EIS een verklaring! @:alaphilippe_ @:wimderon
Zijn ontdekker, trainer en coach Wayne Mardle heeft even andere dingen aan zijn hoofd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Devvun Pietersen er al uit? Ik heb in DRT gelezen dat die iedereen van het bord gooide onlangs. Ik EIS een verklaring! @:alaphilippe_ @:wimderon
Ik begreep dat zijn vrouw afgelopen maand is overleden?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ontdekker, trainer en coach Wayne Mardle heeft even andere dingen aan zijn hoofd.
Klopt, was daarom het WK ook niet op teevee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik begreep dat zijn vrouw afgelopen maand is overleden?
Die Club 501-afleveringen met hem op YouTube zijn wel lachen.
Geen idee, maar ook niet rouwig om.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Dat hij er zo eentje was, verbaast mij niet. Dat nu pas zoiets uitkomt, verbaast mij wel. Ik dacht oprecht dat het zo op zijn hoofd gestempeld stond dat het niet zo zou zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeëerd was het Tygo wel.
Meevaller dat hij dat soort rolletjes allemaal al eens in series vervulde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeëerd was het Tygo wel.
Pallett kon zijn pijlen zeker niet goed stapelen hihaho.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
David Pallett kapt er ook mee. Limpscombe is de vervanger.
Final Stage:quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen vandaag voor Javanico Jansen.
Hoeveel kaarten voor de EU in totaal, stuk of 10? Vier voor de dagwinnaars neem ik aan?
Flink teveel toerkaarten voor de kwaliteit die er over t algemeen in de EU aan de dag gelegd wordtquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Final Stage:
Datum: 9 t/m 12 januari 2025
Aantal deelnemers: 128
Te verdelen tourcards: 16
Format: Best of 11 legs
Starttijd: 13:00.
Wie winnen er een tourkaart?
-Dagwinnaars (4 in totaal over 4 speeldagen)
-Top 12 van de Order of Merit Final Stage
Puntentelling:
Laatste 32: 1 punt
Laatste 16: 2 punten
Kwartfinales: 3 punten
Halve finales: 4 punten
Finale: 5 punten
Hij mag beginnen tegen Van Trijp.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen vandaag voor Javanico Jansen.
Hoeveel kaarten voor de EU in totaal, stuk of 10? Vier voor de dagwinnaars neem ik aan?
Ach, Noa-Lynn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Het was de schuld van JULLIE en Noa gaat een stapje terugzetten.
Danny Jansen heb niks te zoeken op de tour.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jansen v Labanauskas in de eerste ronde.
Ach.
King en Whitlock op Q School voelt vreemd aan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:40 schreef Slobeend het volgende:
Witlok in de problemen.
King v Yozza is een flinke eerste ronde partij.
De dood en dood en doodsaaie Kuivenhoven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voetveeg Kuivenhoven gaan we ook nooit van afkomen, hé?
Sommige schimmels blijven terugkomen. Je moet gewoon hopen dat het niet zoals Edhouse echt vast blijft plakken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voetveeg Kuivenhoven gaan we ook nooit van afkomen, hé?
Schimmels die overal het leven uitzuigen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sommige schimmels blijven terugkomen. Je moet gewoon hopen dat het niet zoals Edhouse echt vast blijft plakken.
Bijna 100 gemiddeld. Niks mis mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Meisje Sherrock mietert Aron Monk eraf met 6-0. (lol)
V Schie godquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Schie is in zijn eerste wedstrijd nog niet uitgedaagd.
@:poepz0r
Soms zo oneerlijk. Terwijl een partij verder bij Long-Davies de 70 gemiddeld amper gehaald wordt.quote:
In zijn 2e wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Schie is in zijn eerste wedstrijd nog niet uitgedaagd.
@:poepz0r
Eensquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij R128 waren de borden netjes onder elkaar gesorteerd maar bij R64 opeens niet. Irritant.
Gotthardt mag zitten met 97quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef wimderon het volgende:
McGuirk die in de eerste ronde met 94 mag gaan zitten, Pilgrim in de tweede met 99.
En dan zo'n Sedlak die met 0 fatsoenlijke partijen in 4 dagen op de drempel van de laatste 16 staat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gotthardt mag zitten met 97
Jim McEwan glibbert ook doorquote:Op donderdag 9 januari 2025 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan zo'n Sedlak die met 0 fatsoenlijke partijen in 4 dagen op de drempel van de laatste 16 staat.
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij juichen voor het grote talent voortgekomen uit Promi darts![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben een eigen Mr. Coates.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:38 schreef Mani89 het volgende:
UK weer dezelfde troep als altijd. Niks om voor te juichen behalve Bo.
Ik stap op de bandwagon!quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tingstrom gooit wel sterk vandaag. Meerdere 100+
Het is wel altijd 86. Nooit 83 en nooit 89quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:49 schreef wimderon het volgende:
Alexander '86 gemiddeld' Merkx. Doe maar niet.
Is dit NWS?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Absoluut geen zin in de saaie Poolse grafdelvers. Oprotten.
Cor woont al ruim 10 jaar in Noorwegen, komt daar ook al lang voor uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Britten leveren weer ouderwetse ellende af. Het vasteland, tja, veel 80jes en dan die Tingstrom. En Cor Dekker, wat is het met die Nederlandse darters die plots een Scandinavisch vlaggetje hebben??
Dat geloof ik wel maat het is vooral merkwaardig hoeveel het er zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cor woont al ruim 10 jaar in Noorwegen, komt daar ook al lang voor uit.
Tja, ga voor gek naar Lesotho en dan kom je daar in eerste de beste lokale kroeg een Nederlander tegen... Ze zijn er overal, het zijn net parasietenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maat het is vooral merkwaardig hoeveel het er zijn
Sebastian Steyer blijft ons dan nog bespaard, heeft er ooit een hoofd bestaan met minder emotie en charisma?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Absoluut geen zin in de saaie Poolse grafdelvers. Oprotten.
An interesting watch!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
JJ heeft echter alweer genoeg gezien.
[ x ]
Een keer een score van 100 gooien en dan springt JJ al op bandwagonquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
JJ heeft echter alweer genoeg gezien.
[ x ]
Mijn voorspelling is dat Bissell over twee jaar weer op Q School staatquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom Bissell pakt UK Tour Card. Nooit van gehoord. We gaan het zien.
Een soort viezige Britse Ron Meulenkampquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
In de afgelopen paar jaar is 6 punten eigenlijk altijd genoeg voor een plek in de top 12. Maar het best haalt hij nog een kwartfinale ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk de beste vandaag. Van Schie heeft nog 3 puntjes nodig om helemaal veilig te zijn zou ik zeggen. Een punt per dag moet wel lukken
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort viezige Britse Ron Meulenkamp
Nou, joepie
Het is dus eigenlijk de nieuwe Pricequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voormalig rugbyer, jawel!
Straks ook nog die Roemeen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk de nieuwe Price
Sympathieke man (Tingstrom, niet Zjak).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)BQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Zjakked
@:Wimderon
Sleevegenot. @Poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
Lijkt me meer een typequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sleevegenot. @:poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Een ranzige baard?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Wij feliciteren Anca Zijlstra en Aileen de Graaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:06 schreef de_boswachter het volgende:
Noa-Lynn heeft mentale problemen en doet een stapje terug.
Goh.
Gewoon over alle tourkaart winnaars enthousiast doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JJ is echt zo een die allerlei tweets plempt om dan over een jaar of 3 zijn gelijk te halen.
LAP, Sietse tegen Unterbuchner.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
L128 potjes
Marcel Althaus - Max Hopp
Rowby-John Rodriguez - Danny Jansen
Jeffrey Keen - Jeffrey de Zwaan
Sedlacek - Van den Herik
Brian Raman - Sedlak
Maendl-Lawrance - Cor Dekker
Rusty-Jake Rodriguez - Tytus Kanik
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wij juichen vandaag opnieuw voor Javanico
Gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wij juichen vandaag opnieuw voor Javanico
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hopp staat best aardig te gooien deze week toch? Zie nu weer een 91
Ik hou mijn hart vast voor die smeerlap.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan 93 zie ik. Nu tegen Bellmont.
Radosavljevic, goede naam voor een oorlogsmisdadiger.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zhukov met 69 gemiddeld naar L64. Oprotten met zulk volk.
Jij ook een prettige Andy Boulton-dag gewenst.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
James van Schie gaat verslonden worden door een eenmalig piekende Duitse nobuddie, ook DAT is Q-school.
Zou veel beter voor zijn carrière zijn als hij geen kaart haalt. Dan daalt misschien het besef in dat hij er wat meer voor moet doen. Als hij het wel haalt wordt het gewoon weer twee jaar gamen met tussendoor een hinderlijke onderbreking van een potje darts.quote:
Als je van buiten Europa komt mag je kiezen waar je meedoetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hongkongers mee laten doen met de UK Q-school is ook wel een interessante keuze.
King
Je hebt 8 a 9 nodig volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cor Dekker op puntentotaal ook al bijna bij een tourkaart
Oh dat valt dan nog mee. Als v Schie het maar haaltquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ x ]
Volgens statistiekmeester FDI niet.
De jaarlijkse q school-rubriek Davy Proostenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Davy Proosten, bedankt. Arme Zwaan.
Henderyck net zo goed. Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Hop is aan een ongekende glibber reeks bezig tering.
Ik wil Hendryck niet op de tour, dan zie ik komende 2 jaar nog 20x die viesdikke pensfoto van mquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Henderyck net zo goed. Dit is niet leuk.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Haha, lekker deze
Edit: saai. waarom zou Patje 'Pitbull' Bulen zich terugtrekken?
quote:“Hij is wat explosief”: na plotse afzegging werd duidelijk waarom Belg niet meer mocht gooien op ‘hels’ toernooi om profdarter te worden
Normaal gezien zouden momenteel tien Belgische darters een gooi aan het doen zijn naar een tourkaart, het toegangsticket voor minstens twee jaar op de Pro Tour (de ‘eerste klasse’ van de edele pijlensport). Patrick Bulen was een van de overlevers van de eerste fase (6-8 januari), maar is niet van de partij in de finalefase (9-12 januari). De reden: een schorsing.
De 55-jarige Bulen draait al jaren mee in de dartswereld. In 2006 stond ‘The Pitbull’ op het WK en vier jaar later vormde hij samen met Rocco Maes het allereerste Belgische team op de World Cup of Darts. Hij nam ook twee keer deel aan de prestigieuze World Masters. Tegenwoordig is hij actief op de Challenge Tour, het circuit onder de wereldtop.
Deze week zakte Bulen - net als 43 andere Belgen af naar het Duitse Kalkar in de hoop een tourkaart af te dwingen tijdens de ‘helse’ Q-School. En The Pitbull overleefde de eerste fase door 3 punten te scoren en een verschil in legs van +12 te laten optekenen. Goed voor plek 67 op de ranking, terwijl de eerste 82 plus de twaalf kwartfinalisten van de driedaagse naar de finalefase mochten.
Maar vrijwel meteen na de laatste partij kwam het nieuws dat Bulen er niet bij zou zijn en Robbie Knops - die zijn tourkaart eind 2024 verloor en daardoor meteen in de finalefase mocht starten - het gezelschap van niet negen maar acht landgenoten zou krijgen.
Er werd aangenomen dat Bulen paste voor de finalefase. Hij was al zeker van een nieuwe deelname aan de Challenge Tour, dus. Maar snel werd duidelijk waarom The Pitbull er niet bij is in de strijd voor een tourkaart voor 2025 en 2026. Onze landgenoot misdroeg zich na een pijnlijke nederlaag en kreeg een schorsing opgelegd.
Bulen was uitstekend gestart op de tweede dag. Hij had onder andere 92.78 gemiddeld gegooid in een 5-0 zege tegen de Duitser Felix Hein. Maar bij de top 32 liep het mis. The Pitbull kwam 4-3 voor, maar verloor de laatste twee legs tegen de Let Dmitriy Zhukov. Vooral de beslissende negende leg was er eentje om snel te vergeten. Bulen kregen meerder matchpijlen, maar miste ze en zag zijn tegenstander in extremis de winst boeken.
De emoties werden Bulen daarna blijkbaar teveel. Dat blijkt uit een bericht op een forum en werd ons bevestigd vanuit Kalkar.
“Patrick Bulen is geschorst nadat hij zijn middelvinger opstak na zijn verlies, de PDC (de dartsfederatie, red.) uitmaakte voor een ziekte met een K, en stoelen door de zaal schopte”, klinkt het. “Ik speel vaak tegen hem in Belgische toernooien, hij is inderdaad wat explosief.”
Er zou volgens getuigen achter de schermen ook sprake geweest zijn van fysiek contact. Patrick Bulen - die 475 pond inschrijvingsgeld betaalde - zelf was niet bereikbaar voor een reactie.
Hele jaar op de heftruck, sparen om dat inschrijfgeld te betalen, al die pintjes die hij heeft moeten laten staan .. treurig treurig.quote:
John Part mag wel gratis meedoenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef Mani89 het volgende:
500 pond inschrijfgeld trouwens, dat is toch best fiks als je ziet wat voor menselijk afval hieraan meedoet.
Een kijkje op Patje Bulens Facebook-account had mij al geleerd dat het een Vlaams Belanger was en een dronkelap.quote:
De ideale darter dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een kijkje op Patje Bulens Facebook-account had mij al geleerd dat het een Vlaams Belanger was en een dronkelap.
Ik heb het idee dat Wim elke ochtend HLN leestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Bulen. Zulke berichten zijn pareltjes
Haalde maar net an de tweede ronde. Mooi dat t er nu wel meteen uitkomtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Met Justin Hood gewoon echt legit iemand met down met een tourkaart. #inclusief
@capuchon_jongen is ook een belg. Goh.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Evangelion het volgende:
Waarom zijn Belgische darters zullen tokkies (relatief voor dartsbegrippen zelfs)
Alle Belgische darters zijn luie tokkies met een beste vriend die Ludo heet en ze raken betrokken in gevechten waar ze helemaal niks aan kunnen doen. En ze haten Kim Huybrechts of zijn zelf een Huybrechts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Evangelion het volgende:
Waarom zijn Belgische darters zullen tokkies (relatief voor dartsbegrippen zelfs)
Morbide obees ✅quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noster, waar komt die vandaan. Verloor gisteren nog van Xanti... En kwam als 56e door uit stage 1
Zijn alle Nederlanders zoals MVG?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is ook een belg. Goh.
OK Belg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn alle Nederlanders zoals MVG?
Nee alleen Brabanders.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dezemoeikopdekinnemequote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was een stille, rustige jongen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me iemand die school shootings plant.
Justin gaat het brownies en downies concept overhevelen naar een Chinees. De oogjes hebben ze al.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Met Justin Hood gewoon echt legit iemand met down met een tourkaart. #inclusief
Happy Feet genot.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Justin gaat het brownies en downies concept overhevelen naar een Chinees. De oogjes hebben ze al.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |