Gewoon over alle tourkaart winnaars enthousiast doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JJ is echt zo een die allerlei tweets plempt om dan over een jaar of 3 zijn gelijk te halen.
LAP, Sietse tegen Unterbuchner.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
L128 potjes
Marcel Althaus - Max Hopp
Rowby-John Rodriguez - Danny Jansen
Jeffrey Keen - Jeffrey de Zwaan
Sedlacek - Van den Herik
Brian Raman - Sedlak
Maendl-Lawrance - Cor Dekker
Rusty-Jake Rodriguez - Tytus Kanik
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wij juichen vandaag opnieuw voor Javanico
Gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wij juichen vandaag opnieuw voor Javanico
Dit gaat hem nog niet worden vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hopp staat best aardig te gooien deze week toch? Zie nu weer een 91
Ik hou mijn hart vast voor die smeerlap.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan 93 zie ik. Nu tegen Bellmont.
Radosavljevic, goede naam voor een oorlogsmisdadiger.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zhukov met 69 gemiddeld naar L64. Oprotten met zulk volk.
Jij ook een prettige Andy Boulton-dag gewenst.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:58 schreef Mani89 het volgende:
James van Schie gaat verslonden worden door een eenmalig piekende Duitse nobuddie, ook DAT is Q-school.
Zou veel beter voor zijn carrière zijn als hij geen kaart haalt. Dan daalt misschien het besef in dat hij er wat meer voor moet doen. Als hij het wel haalt wordt het gewoon weer twee jaar gamen met tussendoor een hinderlijke onderbreking van een potje darts.quote:
Als je van buiten Europa komt mag je kiezen waar je meedoetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hongkongers mee laten doen met de UK Q-school is ook wel een interessante keuze.
King
Je hebt 8 a 9 nodig volgens mijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cor Dekker op puntentotaal ook al bijna bij een tourkaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |