Een soort viezige Britse Ron Meulenkampquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
In de afgelopen paar jaar is 6 punten eigenlijk altijd genoeg voor een plek in de top 12. Maar het best haalt hij nog een kwartfinale ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk de beste vandaag. Van Schie heeft nog 3 puntjes nodig om helemaal veilig te zijn zou ik zeggen. Een punt per dag moet wel lukken
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort viezige Britse Ron Meulenkamp
Nou, joepie
Het is dus eigenlijk de nieuwe Pricequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voormalig rugbyer, jawel!
Straks ook nog die Roemeen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk de nieuwe Price
Sympathieke man (Tingstrom, niet Zjak).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)BQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Zjakked
@:Wimderon
Sleevegenot. @Poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
Lijkt me meer een typequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sleevegenot. @:poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Een ranzige baard?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Wij feliciteren Anca Zijlstra en Aileen de Graaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:06 schreef de_boswachter het volgende:
Noa-Lynn heeft mentale problemen en doet een stapje terug.
Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |