Tja, ga voor gek naar Lesotho en dan kom je daar in eerste de beste lokale kroeg een Nederlander tegen... Ze zijn er overal, het zijn net parasietenquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maat het is vooral merkwaardig hoeveel het er zijn
Sebastian Steyer blijft ons dan nog bespaard, heeft er ooit een hoofd bestaan met minder emotie en charisma?quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Absoluut geen zin in de saaie Poolse grafdelvers. Oprotten.
An interesting watch!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
JJ heeft echter alweer genoeg gezien.
[ x ]
Een keer een score van 100 gooien en dan springt JJ al op bandwagonquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:
JJ heeft echter alweer genoeg gezien.
[ x ]
Mijn voorspelling is dat Bissell over twee jaar weer op Q School staatquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom Bissell pakt UK Tour Card. Nooit van gehoord. We gaan het zien.
Een soort viezige Britse Ron Meulenkampquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
In de afgelopen paar jaar is 6 punten eigenlijk altijd genoeg voor een plek in de top 12. Maar het best haalt hij nog een kwartfinale ergens.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk de beste vandaag. Van Schie heeft nog 3 puntjes nodig om helemaal veilig te zijn zou ik zeggen. Een punt per dag moet wel lukken
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort viezige Britse Ron Meulenkamp
Nou, joepie
Het is dus eigenlijk de nieuwe Pricequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voormalig rugbyer, jawel!
Straks ook nog die Roemeen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk de nieuwe Price
Sympathieke man (Tingstrom, niet Zjak).quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)BQ&__tn__=%2CO%2CP-R
Zjakked
@:Wimderon
Sleevegenot. @Poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De tokkiesleeve is alvast present.
Lijkt me meer een typequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sleevegenot. @:poepz0r lijkt me ook een sleevedrager.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Een ranzige baard?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me meer een type
[ afbeelding ]
Wij feliciteren Anca Zijlstra en Aileen de Graaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:06 schreef de_boswachter het volgende:
Noa-Lynn heeft mentale problemen en doet een stapje terug.
Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |