SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een bult Britse narigheid:
Michael Barnard
Chas Barstow
Aaron Beeney
Gary Blades
Kevin Burness
David Evans
Ryan Furness
Andy Hamilton
Ryan Harrington
Steve Hine
Justin Hood
Kevin McDine
Mark McGeeney
David Pallett
Scott Taylor
Mike Warburton
Die gaat niet meer op niveau dartsen heeft hij mij vorig jaar al gezegd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Ik zag de naam Dekker en had de hoop op Mr. Coat, maar helaas
Het downaapje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Justin Hood, mooie naam voor iemand die met pijlen in de weer is.
IQ. Haha!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat zeggen die nummers achter de namen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat zeggen die nummers achter de namen?
Aantal volgers op Dartconnectquote:
Ook heel behoorlijke speler. Zie hem het wel halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Justin Hood, mooie naam voor iemand die met pijlen in de weer is.
quote:Players who lose their Tour Card at the end of 2024 are exempt through to the Final Stage in either the UK or European Qualifying School (NOTE: Entry is still required)
They will be joined at Final Stage by players in the top 16 from the respective 2024 Winmau Challenge Tour and Development Tour Orders of Merit who do not already have Tour Cards for 2025, who receive free entry.
Names Accepted
UKQS-Beau Greaves, Tavis Dudeney, Henry Coates, Charlie Manby, Daniel Perry, Andy Boulton, Daryl Pilgrim, John Henderson, Lee Cocks, Aden Kirk,
EUQS-Danny Jansen, Dominik Grullich, Owen Roelofs, Jurjen van der Velde, Marvin van Velzen, Andreas Harrysson, Jimmy Van Schie, Stefan Bellmont, Dragutin Horvat, Darius Labanauskas, Christian Kist, Alexander Merx.
Lost Tour Cards
UKQS-tbc
EUQS-tbc
quote:2025 PDC Qualifying Schools
UK Final Stage Exempt Players
Andy Boulton
Keegan Brown
Henry Coates
Lee Cocks
Tavis Dudeney
Lee Evans
Callum Goffin
Beau Greaves
Graham Hall
John Henderson
Jamie Hughes
Mervyn King
Aden Kirk
Jim Long
Charlie Manby
Arron Monk
Josh Payne
Christian Perez
Daniel Perry
Darryl Pilgrim
Adam Smith-Neale
Graham Usher
Adam Warner
Brandon Weening
Simon Whitlock
quote:EU Final Stage Exempt Players
Stefan Bellmont
Jeffrey De Zwaan
Adam Gawlas
Dominik Gruellich
Andreas Harrysson
Dragutin Horvat
Danny Jansen
Daniel Klose
Robbie Knops
Boris Krcmar
Maik Kuivenhoven
Darius Labanauskas
Jacques Labre
Alexander Merkx
Kayden Milne
Geert Nentjes
Rowby-John Rodriguez
Owen Roelofs
Karel Sedlacek
Jeffrey Sparidaans
Jurjen van der Velde
Jimmy van Schie
Danny van Trijp
Marvin van Velzen
Ja handen omhoog voor die manquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik juich voor Paul Kalashnikov
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik juich voor Paul Kalashnikov
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Het draait vaak niet.quote:
De druk van Q-skoel, in een garage of schuurtje kan iedereen wel 100 gemiddeld gooien @Poepz0rquote:
Kuivenhoven, van Trijp, Knops, Lee Evans, Brown, ze waren er bij en ja, dat was het welquote:Op zondag 5 januari 2025 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door de Nostradamus word ik eraan herinnerd dat Josh Payne een tourkaart had. Wat hebben we er van genoten.
Bedoel je the darts referee?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Doet die vent met z'n leeftijd aftel counter op zijn website nog mee?
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Doet die vent met z'n leeftijd aftel counter op zijn website nog mee?
Is hij vroegtijdig overleden?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
(Nee)
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewisquote:Op zondag 5 januari 2025 23:17 schreef Bezsen het volgende:
Ben je als tour kaart houder eigenlijk verplicht een x aantal events te spelen?
gemiste kans om kelen te knijpenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:22 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewis
Cadby met name. Die hebben ze na 1 jaar wel zijn kaart afgepakt. Dus ze verwachten wel dat je iets er mee doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:22 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewis
quote:Op zondag 5 januari 2025 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Noa gaat t wasbakje vullen @:zipportal
quote:Noah en Emma populairste babynamen
Noah en Emma waren in 2024 de meest gekozen babynamen. Dat meldt de Sociale Verzekeringsbank.Er werden 922 jongens Noah genoemd en 657 meisjes Emma.
Niet op q school dusquote:Op maandag 6 januari 2025 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We mogen nog 34 jaar van Sander genieten
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:38 schreef wimderon het volgende:
Naamgrapjes, allemaal even lachen:
Moritz Bohrmann
Maurice Gutgesell
Mike Mus
Gerko Tibbe
De RuyterRobin PijpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donny Scheurwater
Met zijn enorme tokkiehoofd.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:06 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie weer Olde Kalter neeeee. Altijd die pijn
Dat doe ik zelfs beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lars Eisenheimer met schitterende 41.83 gemiddeld over eerste leg
Wat dacht je van euhmm niet!quote:Op maandag 6 januari 2025 12:21 schreef spleeh het volgende:
Oh we zijn al begonnen. Dat wordt geen Nostradamus voor mij.
Hoe laat moet Plaisier?
Die gaan geen kaart pakken. Misschien komen ze fase 1 door, maar fase 2 nietquote:Op maandag 6 januari 2025 12:50 schreef Szura het volgende:
Voor de Nostra even de lijst doorgelopen, je kan alweer uittekenen dat totale stront zoals Tyfus Kanis en bowlingbal Sjon Maikul een kaartje gaan jatten
Wel een meevaller dat ik de naam van Portela niet ben tegengekomen
Waar is jouw voorspellingquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gaan geen kaart pakken. Misschien komen ze fase 1 door, maar fase 2 niet
Had een broer van je kunnen zijn dus!quote:Op maandag 6 januari 2025 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit bij ons in de competitie. Derde divisie kan er niks van
Wat een pure aids.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:02 schreef Szura het volgende:
Nog erger:
Kammann, Sven 5 (40.40)
Bout, Marco 0 (38.25)
Met 40 gemiddeld 5-0 winnen genotquote:Op maandag 6 januari 2025 13:02 schreef Szura het volgende:
Nog erger:
Kammann, Sven 5 (40.40)
Bout, Marco 0 (38.25)
In the battle of the Shanesquote:Op maandag 6 januari 2025 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shane mcguirk 106 in z'n eerste wedstrijd
Ja natuurlijk. Ikzelf voorop. Je gaat jezelf toch niet zo gigantisch voor lul zettenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mensen in de omgeving hebt die je daartegen beschermen?
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ikzelf voorop. Je gaat jezelf toch niet zo gigantisch voor lul zetten
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pondquote:Op maandag 6 januari 2025 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.
Het is wachten op de eerste vervelende YouTubers.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.
Boh jaquote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pond
Mag geen camera mee naar binnen.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste vervelende YouTubers.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pond
Nazihond stuurt je zo naar Siberië als je veur Hamiltun bent.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dagje in F1 een afwijkende mening posten bijvoorbeeld
Die gaat volgende week weer lekker pallets stapelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ah daar issie weer, Davy Proosten, de man waar je 4 dagen per jaar iets van hoort.
Nondeju zeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nazihond stuurt je zo naar Siberië als je veur Hamiltun bent.
Die is van @Dannyquote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare illustratie. Heb je niet wat leukers.
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaidsquote:Op maandag 6 januari 2025 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ah John Michael, daar issie hoor. Ook zo’n Q geweldenaar
Moet ie nog wel wat beter gooienquote:Op maandag 6 januari 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaids
Die heb ik in de Nostra onder het mom ‘die naam ken ik en er komt altijd stront uit Kjoeskoel’quote:
Staat zelf vast 44 gemiddeld te speren daar op locatiequote:Op maandag 6 januari 2025 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r opvallend afwezig. Stukje bankschroef bedienen
Lijkt me wel een potentiële Jeffery Keen of zo inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Staat zelf vast 44 gemiddeld te speren daar op locatie
Jordy Jozeequote:Op maandag 6 januari 2025 15:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Lijkt me wel een potentiële Jeffery Keen of zo inderdaad.
Ook een man of 100 minder.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveau is zo laag bij EU Q-School dat de Engelsen vele malen sneller door programma heen gaan
Ze speelt niet veel beter dan Marcel Bout.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Eem naar Akkcess aan het kijken op Twitch, een blond snolletje die livestreams doet waarin ze dartst tegen kijkers. Geil ding. Hopelijk tovert ze straks die bollen er uit.
waar eindigt zn gezicht en begint zn nek?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb oogaids gekregen van Stefaan Henderycks facebook:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 6 januari 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Eem naar Akkcess aan het kijken op Twitch, een blond snolletje die livestreams doet waarin ze dartst tegen kijkers. Geil ding. Hopelijk tovert ze straks die bollen er uit.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaids
Niveau in de UK licht wel een stukje hoger dan in Duitsland zo te zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
In Engeland gaan er al aardig wat goede speler uit.
BLOBBEDquote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
[ afbeelding ]
Frankfurt an der Oder, volgens mij omdat er twee dartende Oliver Muellers zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:01 schreef The_Undertone het volgende:
Waarvoor zou de (Ffo) bij Oliver Mueller staan?
Met pen.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bradley Brooks uitstekend in vorm. Kunnen we die vast met potlood opschrijven?
Buford wordt hier ernstig beflikkerd.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef BufordTJustice het volgende:
Is er ergens een lijstje met afmeldingen? Ik zie nergens Johan Engstrom/Engström in de uitslagen en die heb ik geselecteerd voor mijn nostra
Niet op komen dagen voor dag 1.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef BufordTJustice het volgende:
Is er ergens een lijstje met afmeldingen? Ik zie nergens Johan Engstrom/Engström in de uitslagen en die heb ik geselecteerd voor mijn nostra
Inderdaad, lijkt op Jelle en het shirt van Barney aan.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit een onwettig kind van Jelle Klaassen?
Kom vechten.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die Stone Island dragen
quote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nogquote:Op maandag 6 januari 2025 17:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben aan het werk ouwe uitkeringstrekker genot
Lekker pizza’s bezorgen genot.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu nog
#hondenbaan #slaafvoorhetlevengenot
Onderweg naar huis maat. Stukje salesquote:Op maandag 6 januari 2025 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu nog
#hondenbaan #slaafvoorhetlevengenot
Ik zie dat ze in streams samen met Sarah Milkowski naar het WK keek. Die is ook van het niveau Marcel Bout. Eentje die eigenlijk wel op q school verwacht. Gelukkig hebben we Ronnie Rickner (de man van 10.000 uur trainen) nog.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze speelt niet veel beter dan Marcel Bout.
Ik zit in de im en export.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onderweg naar huis maat. Stukje sales
Die Sarah daar heeft toch de halve top 100 ‘m ingehangen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ik zie dat ze in streams samen met Sarah Milkowski naar het WK keek. Die is ook van het niveau Marcel Bout. Eentje die eigenlijk wel op q school verwacht. Gelukkig hebben we Ronnie Rickner (de man van 10.000 uur trainen) nog.
Stefaan pakt 1 van de 8 tickets voor fase 2. Kale neukbeer genot.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:38 schreef wimderon het volgende:
Een selectie deelnemers:
Robin Bos (@:Immerdebestebob)
Jarno Bottenberg
Nick Crouwel
Cor Dekker
Kevin Harms (en niet de beloofde Wesley Harms @:Poepz0r)
Paul Kalashnikov
Marko Kantele (@:Mani89)
Sietse Lap (@:Alaphilippe_)
Ron Meulenramp
Dustin Straver
Derk Telnekes
Xanti Van den Bergh
Max de Jong
Carlo van Peer
Richie Burnett
Ted Evetts
Scott Mitchell
John Part
Devon Petersen
Bruno Rangel (@:heywoodu)
Tom Sykes
Robert Thornton
Scott Waites
Mason Whitlock
Naamgrapjes, allemaal even lachen:
Moritz Bohrmann
Maurice Gutgesell
Mike Mus
Gerko Tibbe
De RuyterIk kwam nog tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een bult Britse narigheid:
Michael Barnard
Chas Barstow
Aaron Beeney
Gary Blades
Kevin Burness
David Evans
Ryan Furness
Andy Hamilton
Ryan Harrington
Steve Hine
Justin Hood
Kevin McDine
Mark McGeeney
David Pallett
Scott Taylor
Mike Warburton
Jeremy Fagg
James Waite (niet te verwarren met James Wade)Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Wil ik hem ook wel inhangen, boh vies dingquote:Op maandag 6 januari 2025 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Sarah daar heeft toch de halve top 100 ‘m ingehangen?
Achquote:Op maandag 6 januari 2025 18:02 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Die heeft wel een mooie naam voor een liedje.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stefaan pakt 1 van de 8 tickets voor fase 2. Kale neukbeer genot.
Net als Mioch, van der Meijden, Smolik en Weber.
quote:Op maandag 6 januari 2025 13:07 schreef The_Undertone het volgende:
Stefaan 'Friete' Henderyck zal er niet ver van zijn.
Daar had nog wel een Nostradamus-vraag ingezeten.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
James Waite (niet te verwarren met James Wade)
Die heeft vorig jaar al een toerkaart gehaald.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ‘mis’ William Borland. Is hij gestopt?
Die was vorig jaar laatste op de OoM van de voorronde die door gingquote:Op maandag 6 januari 2025 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft vorig jaar al een toerkaart gehaald.
Ohquote:Op maandag 6 januari 2025 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft vorig jaar al een toerkaart gehaald.
troep versus heel erg troepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Davy Proosten vs Carlo van Peer.
Zeg het maar.
wsl doet haar man/vriend/vrouw/vriendin/partner ook mee en maken ze er een gezinsuitje vanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef The_Undertone het volgende:
Angela Heinrich doet ook mee, maar dat is nog niet meteen een succes gebleken. Beetje vaag ook dat je als 417e op de vrouwenranking een tourkaart zou kunnen halen.
Zijn toch allebei wel door.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
John Michael - Alex Ostlund is ook nog wel een aardig L512-potje. Hoop dat Ostlund Michael van t bord kegelt
Hopelijk mag zij morgen tegen Marcel Bout.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef The_Undertone het volgende:
Helena Rubes met een 8 en een 7 na elkaar, das op zich even moeilijk als een 100 gooien
Als in scores met 3 darts...?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef The_Undertone het volgende:
Helena Rubes met een 8 en een 7 na elkaar, das op zich even moeilijk als een 100 gooien
Jazeker, eerst een worp van 8, dan een 7 en vervolgens 45quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als in scores met 3 darts...?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als in scores met 3 darts...?
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Jazeker, eerst een worp van 8, dan een 7 en vervolgens 45
Edit: 50 zelfs!
Sturmi zou dit wel eens kunnen gaan winnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:50 schreef spleeh het volgende:
Marcel Bout is aan het ingooien. Dat wordt bukken jongens.
Is Rubes maar 0.20m groot? Ik moet echt m'n uiterste best doen om niet boven 30 uit te komen met 3 pijlenquote:
Op zich kan je echt wel 3 keer net naast de 20 gooien en een 7 of zo noteren. Dat je het 2 keer na elkaar doet is wel sterk. Als je niet zou mikken en gewoon naar het bord gooit, lijkt de kans op een 7-score met drie pijlen inderdaad veel lager.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Rubes maar 0.20m groot? Ik moet echt m'n uiterste best doen om niet boven 30 uit te komen met 3 pijlen
Doe je dat thuis of op locatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Rubes maar 0.20m groot? Ik moet echt m'n uiterste best doen om niet boven 30 uit te komen met 3 pijlen
30 vind ik ook een hoog minimum.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe je dat thuis of op locatie?
In een bedrijfspand. Groetjes Barney.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als je beetje kan mikken raak je toch wel een keer een grote vlak? 20 of 19/17. Drie keer gooien heb je toch wel een minimum van 30? A la tuurlijk kan je een keer 20 1 5 hebben. Dat is lullig maar twee keer op rij onder 10. Dan kan je volgens mij wel erg slecht mikken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is ook iets als spanning, en dergelijke. Dat vergeet je hier nogal. Darten is vooral mentaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als je beetje kan mikken raak je toch wel een keer een grote vlak? 20 of 19/17. Drie keer gooien heb je toch wel een minimum van 30? A la tuurlijk kan je een keer 20 1 5 hebben. Dat is lullig maar twee keer op rij onder 10. Dan kan je volgens mij wel erg slecht mikken.
Ik onthou nooit mijn legs omdat ik mentaal in mezelf verzonken ben en nog wel eens een borrel op heb. Er zit ook niemand met een rekenmachientje bij te houden hoeveel gemiddeld iemand gooit. Heb van Dustin Straver geleerd zoveel mogelijk naar de grond te kijken en met jezelf bezig te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gooien onze competitiedarters @:Alaphilippe_ en @:Poepz0r eigenlijk zo'n beetje gemiddeld in de competitie?
Daar valt alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In een bedrijfspand. Groetjes Barney.
Houd je dan voor jezelf je gemiddeldes niet bij? Ik probeer altijd minstens 50 te gooien, maar je kan daar dan ook op overfocussen. Is inderdaad mentaal heel lastig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik onthou nooit mijn legs omdat ik mentaal in mezelf verzonken ben en nog wel eens een borrel op heb. Er zit ook niemand met een rekenmachientje bij te houden hoeveel gemiddeld iemand gooit. Heb van Dustin Straver geleerd zoveel mogelijk naar de grond te kijken en met jezelf bezig te zijn.
Ik heb nu drie singlezeges op rij, vier 180'ers in december en een 110/119 finish. Op de momenten dat het nodig was, gooide ik wel eens een strakke leg van zo'n 6 beurten.
Je doet de aanname dat je de 3 pijlen in het bord zaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als je beetje kan mikken raak je toch wel een keer een grote vlak? 20 of 19/17. Drie keer gooien heb je toch wel een minimum van 30? A la tuurlijk kan je een keer 20 1 5 hebben. Dat is lullig maar twee keer op rij onder 10. Dan kan je volgens mij wel erg slecht mikken.
Nee, helemaal niet. Een enkeling zet de uitslagkaart op Facebook en dan schrijven ze de stats van een 'goede' wedstrijd op. Maar mijn scores onthoud ik simpelweg nooit. Ik ben altijd aan het rekenen naar 0. Ik kijk niet naar wat ik had, maar wat ik heb. Ik ben altijd bezig met de volgende beurt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Houd je dan voor jezelf je gemiddeldes niet bij? Ik probeer altijd minstens 50 te gooien, maar je kan daar dan ook op overfocussen. Is inderdaad mentaal heel lastig.
Ik heb ooit een keer in 14 darts een leg gegooid maar dat is alweer wat jaren geleden. Sowieso is het op je trainingsbordje allemaal een stuk makkelijker dan in een wedstrijd. In de periode dat ik nog veel gooide (toen had ik er ook veel meer tijd voor) was ik ook enorm trots dat ik voor de eerste keer 2 180's op 1 dag had gegooidquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik onthou nooit mijn legs omdat ik mentaal in mezelf verzonken ben en nog wel eens een borrel op heb. Er zit ook niemand met een rekenmachientje bij te houden hoeveel gemiddeld iemand gooit. Heb van Dustin Straver geleerd zoveel mogelijk naar de grond te kijken en met jezelf bezig te zijn.
Ik heb nu drie singlezeges op rij, vier 180'ers in december en een 110/119 finish. Op de momenten dat het nodig was, gooide ik wel eens een strakke leg van zo'n 6 beurten.
Ja, weet dat je moet focussen op de volgende worp, maar vind dat zelf heel moeilijk. Thuis houd ik alles netjes bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Een enkeling zet de uitslagkaart op Facebook en dan schrijven ze de stats van een 'goede' wedstrijd op. Maar mijn scores onthoud ik simpelweg nooit. Ik ben altijd aan het rekenen naar 0. Ik kijk niet naar wat ik had, maar wat ik heb. Ik ben altijd bezig met de volgende beurt.
Thuis dart ik ook niet met een tablet voor scores, of zo. Ik zie het thuis als ontspanning.
Ik heb het te druk in mijn hoofd, loop ook vaak heen en weer van bureau naar zolder. Dan sta ik ook meestal op blote voeten of op sokken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, weet dat je moet focussen op de volgende worp, maar vind dat zelf heel moeilijk. Thuis houd ik alles netjes bij
Ik speelde voorheen vaak oefenpotjes tegen mezelf. Muziekje op de achtergrond en op de laptop scores invoeren, dan werd alles meteen netjes voor je bijgehouden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, weet dat je moet focussen op de volgende worp, maar vind dat zelf heel moeilijk. Thuis houd ik alles netjes bij
Haha, er zit ook iets kleins in mij dat bij een eerste triple al vrij enthousiast wordt om haastig door te gooien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer in 14 darts een leg gegooid maar dat is alweer wat jaren geleden. Sowieso is het op je trainingsbordje allemaal een stuk makkelijker dan in een wedstrijd. In de periode dat ik nog veel gooide (toen had ik er ook veel meer tijd voor) was ik ook enorm trots dat ik voor de eerste keer 2 180's op 1 dag had gegooid
De huidige status is dat ik in deze woning weer een bord moet gaan ophangen en weer iets moet gaan doen. Nou moet er niks maar het blijft toch leuk. De paar keer dat ik afgelopen jaar nog heb gespeeld kwam ik er wel achter dat je het nooit meer helemaal verleerd, maar de boel moet wel weer even opgetraind worden vrees ik.
Ja, op My Dart-Training potjes tegen mezelf spelen inderdaad, muziekje opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik speelde voorheen vaak oefenpotjes tegen mezelf. Muziekje op de achtergrond en op de laptop scores invoeren, dan werd alles meteen netjes voor je bijgehouden.
Walgelijke Liamquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liam Maendl-Lawrance, Jody Tobback en Dragutin Horvat dik in de shit.
Zelfs goede spelers gooien wel eens een puddingbeurt, onder de 30.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50 gemiddeld (in 10 beurten, 30 pijlen uit) was bij mij altijd wel de strikte ondergrens, maar liefst tussen de 18 en de 24 pijlen, waarbij 18 dan een topleg was voor mijn doen en 24 een beetje gemiddeld. Alles tussen 24 en 30 was nog net acceptabel maar zeker toen ik veel dartte eigenlijk gewoon te matig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Houd je dan voor jezelf je gemiddeldes niet bij? Ik probeer altijd minstens 50 te gooien, maar je kan daar dan ook op overfocussen. Is inderdaad mentaal heel lastig.
Ja, die 30 pijlen is ook mijn ondergrens, maar kan altijd gebeuren dat je op dubbels staat te choken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
50 gemiddeld (in 10 beurten, 30 pijlen uit) was bij mij altijd wel de strikte ondergrens, maar liefst tussen de 18 en de 24 pijlen, waarbij 18 dan een topleg was voor mijn doen en 24 een beetje gemiddeld. Alles tussen 24 en 30 was nog net acceptabel maar zeker toen ik veel dartte eigenlijk gewoon te matig.
Zal over een tijdje eens posten hoe het nu gaat als ik weer wat meer gooi.
Ik doe wel mee voor een laag gemiddelde in de Nostradamus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik lees het al, we moeten een DRT entry voor Q-school krautfunden, blijven doneren!
Als winnaar van het WK-Nostradrumusspel doneer ik graag mijn tactisch inzichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik lees het al, we moeten een DRT entry voor Q-school krautfunden, blijven doneren!
Sterk variërend aangezien ik nooit meer train. De ene week in 15 darts uit en de andere week 21-24quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gooien onze competitiedarters @:Alaphilippe_ en @:Poepz0r eigenlijk zo'n beetje gemiddeld in de competitie?
Mits je geen al te negatief legsaldo hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:05 schreef The_Undertone het volgende:
3 punten zal wel volstaan vermoed ik?
Tot nu toe 5 x 180 in de competitie. Haal meestal wel 10-20 stuks en dat zonder te trainen genotquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterk variërend aangezien ik nooit meer train. De ene week in 15 darts uit en de andere week 21-24
Zo zou je toch niet door het leven moeten willen gaan. Pfff. Het kan ook onmogelijk goed voelen. Moeilijker lopen, moeilijker opstaan, moeilijker ademhalen, moeilijker alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo Ulrich is dartsfit.
Misschien heb ie wel een ziektequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo zou je toch niet door het leven moeten willen gaan. Pfff. Het kan ook onmogelijk goed voelen. Moeilijker lopen, moeilijker opstaan, moeilijker ademhalen, moeilijker alles.
Het is winter he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn Krabbe ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zie verder ook dat topanalist Meulenkamp en Geert Nentjens (69 gemiddeld). Waarom kwellen die zichzelf zo erg vraag ik me af, welke droom hebben ze dan nog? Om op de tour te spelen en wekelijks slaag te krijgen? Nou leuk hoor.
Volgens mij doet Nentjes alleen mee om op de challenge tour te kunnen spelen. Die speelt dus echt met nul ambitie en voorbereiding. Die was de eerste dag al niet op komen dagen.quote:
Hopelijk het gros.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens zien weie er vandaag niet komen opdagen
post doet het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga hier niks naars over zeggen.
Ik zie het nu. Jeetje. Heftigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Foto op instagram van Martijn Krabbe.
Ronquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ron Meulenramp ligt eruit! Lekker weer zeiken op anderen bij Viaplay
Paul schoot ook niet met scherp; tot nooit meer ziens graag.
Nentjes wilde ook geen tourkaart.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal mannen in top van klassement hebben zich teruggetrokken voor vandaag en zijn daarmee zeker voor Final Stage; onder andere Brian Raman, Rusty-Jake Rodriguez, Mario Robbe en Bottenberg.
Nentjes doet ook niet meer mee en ligt daarmee uitNet als Dragutin Horvat
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nentjes wilde ook geen tourkaart.
Maar als je aan de challenge tour mee wil doen moet je ook elke dag spelen toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nentjes wilde ook geen tourkaart.
Dat geldt voor de finale-fase. Dus hij zit nu wel safe.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als je aan de challenge tour mee wil doen moet je ook elke dag spelen toch?
Dan moet je 4 dagen spelen. Alleen als je een kaart wint heb je dan een probleem, want als je die dan weigert mag je ook geen CT gooien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geldt voor de finale-fase. Dus hij zit nu wel safe.
Alleen onduidelijk wat er gebeurd met gasten die zich per ongeluk plaatsen voor de finale, maar niet deel willen nemen. Ik kijk naar jou Christoph Toonders?
Niet goed voor mijn Nostra. Straks Justin Hood en Damian Mol er ook uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scott Taylor heeft in 3 dagen q school nul punten gepakt.
Puntje in de nostra.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Marco Bout sluit vandaag af met een 37,87 gemiddeld.
Je bedoelt Marco Barink?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Marco Bout vind ik zo'n type die ook elk jaar met Ter land ter zee en in de lucht mee deed en dan ook altijd na 3 seconden van de baan af kankerde.
Wat een lulquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Marco Bout sluit vandaag af met een 37,87 gemiddeld.
ADC-kampioen weet ook weer waar ie staatquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Robb met keurige 69.83 gemiddeld ja
Devon Pietersen ligt eruit. Er gaan mensen hier JUICHEN JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |