Ja, die 30 pijlen is ook mijn ondergrens, maar kan altijd gebeuren dat je op dubbels staat te choken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
50 gemiddeld (in 10 beurten, 30 pijlen uit) was bij mij altijd wel de strikte ondergrens, maar liefst tussen de 18 en de 24 pijlen, waarbij 18 dan een topleg was voor mijn doen en 24 een beetje gemiddeld. Alles tussen 24 en 30 was nog net acceptabel maar zeker toen ik veel dartte eigenlijk gewoon te matig.
Zal over een tijdje eens posten hoe het nu gaat als ik weer wat meer gooi.
Ik doe wel mee voor een laag gemiddelde in de Nostradamus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik lees het al, we moeten een DRT entry voor Q-school krautfunden, blijven doneren!
Als winnaar van het WK-Nostradrumusspel doneer ik graag mijn tactisch inzichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Ik lees het al, we moeten een DRT entry voor Q-school krautfunden, blijven doneren!
Sterk variėrend aangezien ik nooit meer train. De ene week in 15 darts uit en de andere week 21-24quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gooien onze competitiedarters @:Alaphilippe_ en @:Poepz0r eigenlijk zo'n beetje gemiddeld in de competitie?
Mits je geen al te negatief legsaldo hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:05 schreef The_Undertone het volgende:
3 punten zal wel volstaan vermoed ik?
Tot nu toe 5 x 180 in de competitie. Haal meestal wel 10-20 stuks en dat zonder te trainen genotquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterk variėrend aangezien ik nooit meer train. De ene week in 15 darts uit en de andere week 21-24
Zo zou je toch niet door het leven moeten willen gaan. Pfff. Het kan ook onmogelijk goed voelen. Moeilijker lopen, moeilijker opstaan, moeilijker ademhalen, moeilijker alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo Ulrich is dartsfit.
Misschien heb ie wel een ziektequote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:24 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zo zou je toch niet door het leven moeten willen gaan. Pfff. Het kan ook onmogelijk goed voelen. Moeilijker lopen, moeilijker opstaan, moeilijker ademhalen, moeilijker alles.
Het is winter he.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Martijn Krabbe ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zie verder ook dat topanalist Meulenkamp en Geert Nentjens (69 gemiddeld). Waarom kwellen die zichzelf zo erg vraag ik me af, welke droom hebben ze dan nog? Om op de tour te spelen en wekelijks slaag te krijgen? Nou leuk hoor.
Volgens mij doet Nentjes alleen mee om op de challenge tour te kunnen spelen. Die speelt dus echt met nul ambitie en voorbereiding. Die was de eerste dag al niet op komen dagen.quote:
Hopelijk het gros.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens zien weie er vandaag niet komen opdagen
post doet het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga hier niks naars over zeggen.
Ik zie het nu. Jeetje. Heftigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Foto op instagram van Martijn Krabbe.
Ronquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ron Meulenramp ligt eruit! Lekker weer zeiken op anderen bij Viaplay
Paul schoot ook niet met scherp; tot nooit meer ziens graag.
Nentjes wilde ook geen tourkaart.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal mannen in top van klassement hebben zich teruggetrokken voor vandaag en zijn daarmee zeker voor Final Stage; onder andere Brian Raman, Rusty-Jake Rodriguez, Mario Robbe en Bottenberg.
Nentjes doet ook niet meer mee en ligt daarmee uitNet als Dragutin Horvat
Bedankt Hans!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nentjes wilde ook geen tourkaart.
Maar als je aan de challenge tour mee wil doen moet je ook elke dag spelen toch?quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nentjes wilde ook geen tourkaart.
Dat geldt voor de finale-fase. Dus hij zit nu wel safe.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als je aan de challenge tour mee wil doen moet je ook elke dag spelen toch?
Dan moet je 4 dagen spelen. Alleen als je een kaart wint heb je dan een probleem, want als je die dan weigert mag je ook geen CT gooien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geldt voor de finale-fase. Dus hij zit nu wel safe.
Alleen onduidelijk wat er gebeurd met gasten die zich per ongeluk plaatsen voor de finale, maar niet deel willen nemen. Ik kijk naar jou Christoph Toonders?
Niet goed voor mijn Nostra. Straks Justin Hood en Damian Mol er ook uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scott Taylor heeft in 3 dagen q school nul punten gepakt.
Puntje in de nostra.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Marco Bout sluit vandaag af met een 37,87 gemiddeld.
Je bedoelt Marco Barink?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Marco Bout vind ik zo'n type die ook elk jaar met Ter land ter zee en in de lucht mee deed en dan ook altijd na 3 seconden van de baan af kankerde.
Wat een lulquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Marco Bout sluit vandaag af met een 37,87 gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |