Ja handen omhoog voor die manquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik juich voor Paul Kalashnikov
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik juich voor Paul Kalashnikov
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:08 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Het draait vaak niet.quote:
De druk van Q-skoel, in een garage of schuurtje kan iedereen wel 100 gemiddeld gooien @Poepz0rquote:
Kuivenhoven, van Trijp, Knops, Lee Evans, Brown, ze waren er bij en ja, dat was het welquote:Op zondag 5 januari 2025 19:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door de Nostradamus word ik eraan herinnerd dat Josh Payne een tourkaart had. Wat hebben we er van genoten.
Bedoel je the darts referee?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Doet die vent met z'n leeftijd aftel counter op zijn website nog mee?
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Doet die vent met z'n leeftijd aftel counter op zijn website nog mee?
Is hij vroegtijdig overleden?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
(Nee)
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewisquote:Op zondag 5 januari 2025 23:17 schreef Bezsen het volgende:
Ben je als tour kaart houder eigenlijk verplicht een x aantal events te spelen?
gemiste kans om kelen te knijpenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:22 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewis
Cadby met name. Die hebben ze na 1 jaar wel zijn kaart afgepakt. Dus ze verwachten wel dat je iets er mee doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:22 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Nee, er zijn er zelfs die niks met hun tourkaart gedaan hebben. Hallo Royden Lam, Robert Marijanovic en afgelopen jaar nog Adrian Lewis
quote:Op zondag 5 januari 2025 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Noa gaat t wasbakje vullen @:zipportal
quote:Noah en Emma populairste babynamen
Noah en Emma waren in 2024 de meest gekozen babynamen. Dat meldt de Sociale Verzekeringsbank.Er werden 922 jongens Noah genoemd en 657 meisjes Emma.
Niet op q school dusquote:Op maandag 6 januari 2025 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We mogen nog 34 jaar van Sander genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |