SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Misschien kan die met een setje handboeien bij zo'n drugskartel binnenlopen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi, blijf maar. @:zipportal
[ twitter ]
Tsss. dit zeggen terwijl Erik Schmeitz en Torsten Janssen er een topwedstrijd van makenquote:
De belangrijkste les van de eerste fase is dat Spellman het vloerspel uitstekend beheerst en gewoon de te kloppen man is bij de UK Q-School. En Lauby is dan the best of the rest.quote:
The Cube ook nog puntloos.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aantal jongens hebben ook vrijaf genomen vandaag, waaronder Jelle.
Van de jongens voor wie uitschakeling dreigt, zou ik Drue Reus zonde vinden. Hopelijk kan hij nog iets vandaag. En Niko Springer kan de druk ook nog niet aan, ondanks zijn schroeisessies op de Euro Tour. Gewoon nog nul punten. En Dirty Harry, Harryson zou gewoon opmerkelijk zijn.
En sommige juichaapjes waren jaren terug dol op Sebastian Steyer, ook gewoon nul punten.
Hopelijk denken ze daar dat hij een kale pedo is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Erg mooi, blijf maar. @:zipportal
[ twitter ]
Ach.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:25 schreef The_Undertone het volgende:
Noa-Lynn mag het ook al vergeten.
Ik ben daar met de personeelsvereniging van mijn ouders heengeweest vroeger, maar toen zat mijn arm in het gips. #pittigetijdenquote:Op woensdag 10 januari 2024 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Jelle vandaag verlof genomen dus. Die gaat het pretpark in (lol).
Z'n tegenstander Tim Darmstadter schijnt een fax te hebben gehad en zit nu op t toiletquote:Op woensdag 10 januari 2024 11:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom mag schot steven morrison meedoen in de eu?
Heeft de Franse nationaliteit.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom mag schot steven morrison meedoen in de eu?
Olde Kater is wel t bewijs dat t drie dagen lang ook gewoon tegen kan zitten qua lotingquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:14 schreef The_Undertone het volgende:
Olde Kater - Desrumeaux in de battle van de slechte lotingen
Neen, dat meen ik ook echt, die gast heeft echt enorm kut geloot.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Olde Kater is wel t bewijs dat t drie dagen lang ook gewoon tegen kan zitten qua loting
Oh maar ik was t ook echt met je eens hoor. Riep t gisteren ook alquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Neen, dat meen ik ook echt, die gast heeft echt enorm kut geloot.
"Als het draait.."quote:
Drue Reusgenotquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
We zijn nog niet van The Maximizer af @:alaphilippe_
Beffergenotquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waardeloos
Borland en Beffer Norris ook met de hakken over de sloot @:de_boswachter
"Normaal gegooid" met 67 gemiddeld lol. Dat wordt tien jaar q schoolquote:
Plaisier ook ja?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Spellman, Baetens, Plaisier, Henderson. Dat zou ik fijn en sympathiek vinden.
Rooie Chris zit ik absoluut niet op te wachten.
Ik kan niet naar Chris Landman kijken. Ik raakte echt zwaar overprikkeld van die halve finale tegen Klaasen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Plaisier ook ja?
Met Chris is niet zo veel mis. Of bedoel je de werpstijl?
Dit is voor Yannicks doen vrij extreemquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Een reactie uit kamp Cadby.
[ twitter ]
#viaplaydarts
Zo'n nieuwe regel met terugwerkende kracht toepassen vind ik wel niet kunnen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cadby zijn tourkaart is afgepakt, omdat hij vorig jaar niet is op komen dagen. Dus er zijn 31 kaarten te verdelen.
Niemand mist Benito.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
Heej ik ‘mis’ Benitoow van de Pas bedacht ik me net. Is hij gestopt?
En een jaar geleden had Ronny Huybrechts een topdag op de Q School met een finaleplek, opdat we nooit vergeten!!! (verloor van Sparidaans <- wie?????)
Nee dat weet ik. Maar waarom doet hij niet meer mee? Paste het niet in de oud ijzer route?quote:
Final Stagequote:Op donderdag 11 januari 2024 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat starten we vandaag? Ik zit er klaar voor namelijk.
lekker man bijstandsleefquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat starten we vandaag? Ik zit er klaar voor namelijk.
O, over een uurtje. Primaquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Final Stage
January 11-14
UK Qualifying School
Start Time: 1200 GMT
Each day's winner secures an automatic PDC Tour Card
Format: best of 11 legs
European Qualifying School
Start Time: 1200 CET
Each day's winner secures an automatic PDC Tour Card
Format: best of 11 legs
Elke dagwinnaar dus, met 13 OOM bij EU en 10 bij UK, indien nog niet gemeld.
Dit is schandalig en walgelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Nog steeds geen brekket, vieswoest hier. Dag vrij genomen en PDC schittert in miscommunicatie!!!111
een verdwaald tweetje zegt 13:10quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook nog geen enkel artikeltje op PDC-sites, of vorm van communicatie. Schrijf dan niet op dat het om 12:00 begint.
Bennett tegen Lennonquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcukqs24fse1/ko-board-groups
Wel een loting voor de Engelse Q-School al. Zal het meest nutteloze figuur allertijden, Kevin Burness, Spellman gaan dwarszitten op bord 1? @:Mani89
Ach, hij heeft op Lakeside ook tegen hem gespeerd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bialecki zou weleens n bananenschil kunnen zijn voor Baetens
Ik heb vandaag nog gelezen over Mol die zijn baan opgezegd had, vervolgens aartslui werd, en daarna geen pijl meer fatsoenlijk gooide.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bialecki zou weleens n bananenschil kunnen zijn voor Baetens
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcukqs24fse1/ko-board-groups
Wel een loting voor de Engelse Q-School al. Zal het meest nutteloze figuur allertijden, Kevin Burness, Spellman gaan dwarszitten op bord 1? @:Mani89
Er valt geen peil op te trekken bij Bialecki. Ene keer fantastisch en 100 plus, andere keer laag id 80.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, hij heeft op Lakeside ook tegen hem gespeerd.
Klinkt als een darterquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog gelezen over Mol die zijn baan opgezegd had, vervolgens aartslui werd, en daarna geen pijl meer fatsoenlijk gooide.Die gaat het probleem dus niet zijn.
Qua namen zit er in elk geval niemand bij die ik een gevaar voor hem acht. Maar het aantal grafdelvers dat bij de UK-School rondloopt, blijft ongekend.quote:
Tegen Baetens op Q-school, dus we noteren 110 gemiddeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er valt geen peil op te trekken bij Bialecki. Ene keer fantastisch en 100 plus, andere keer laag id 80.
In de race voor grootste nietsnut op uk q school?quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
John O'''Shea
Andy Boulton
Joe Murnan
Scott Taylor
Richard North
James Hurrell
Peter Jacques
Nick Fullwell
Chris Quantock
Peter Hudson
Adam Hunt
George KIllington
Matthew Dennant
Kevin Burness
En dan de WK-finale plots een halfuur eerder laten startenquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook nog geen enkel artikeltje op PDC-sites, of vorm van communicatie. Schrijf dan niet op dat het om 12:00 begint.
De altijd nutteloze fullwell.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
Henderson met 13+ punten beter gemiddelde in de grote problemen tegen Fullwell
En klaar voor dag 1.
Lekker laatste legje wel van allebei.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Landman veegt de vloer aan met one hit wonder de Mat
Als dit niet een classic Q-school uitslag is. Ik moet een beetje kotsen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
Henderson met 13+ punten beter gemiddelde in de grote problemen tegen Fullwell
En klaar voor dag 1.
Hamsterhoofd mazzelde ook al door als laatste in fase 1 door te komen. Dit is niet leukquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Borland pakt de decider, zijn tegenstander gooit 100 gemiddeld.
Plaisier had vorig jaar ook zo'n week. Prima darter maar kwam niet door fase 1 toen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baetens is gewoon te matig deze week. Niet verbaasd.
Baetens heeft teveel matige fases erin zitten. Je moet die vloergoden aan het denken zetten en dat doe je niet door de deur wijd open te laten staan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plaisier had vorig jaar ook zo'n week. Prima darter maar kwam niet door fase 1 toen.
Het is weer een klassieke Q-Schooldag.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Osborne bijna 4 1 voor tegen spellmann ach ach. En mckurk op t punt lauby eruit te gooien
Ik drink mijn verdriet momenteel weg onder de Setas de Sevilla.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee. Ik kan het niet meer aan.
Op naar de Van Brienenoordbrug.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er nu al klaar mee. Ik kan het niet meer aan.
Killington en Lennon winnen hun potjesquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
Een aantal leuke en een hoop niet leuke namen bij de laatste 32 bij de EU.
Bij de UK, ja, niet.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik drink mijn verdriet momenteel weg onder de Setas de Sevilla.
Met 7 punten ben je wel veilig denk ik, 6 of misschien zelfs 5 zal ergens de cut-off zijn verwacht ik Hangt er ook vanaf of er elke dag dezelfde spelers ver komen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel punten moet je in de EU hebben voor een Tourkaart denken de experts hier?
Puntje of 6?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel punten moet je in de EU hebben voor een Tourkaart denken de experts hier?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Martijn Dragt. De vleesgeworden saaiheid
Meld me hier als DragtN1Fan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Persoonlijke bandwagon Martijn Dragt gaat als een speer
Ook niet geheel onverdiend gezien de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Landman gaat een tc pakken, wen er maar aan
Wie?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen de Gruezelbus kan mijn dag maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta de beste man niet. Hebben we niets aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Kist gun je op zich wel een tourkaart maar hij zal de helft van de tijd wel weer geblesseerd zijn.
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:28 schreef The_Undertone het volgende:
Tonke Dragt tegen Super Mario nu?
HEquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik versta de beste man niet. Hebben we niets aan.
Doe dan maar Lennon, ik vrees dat die gewoon te goed is voor de Challenge Tour.quote:
Borland is toch een vermakelijk ventje?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe dan maar Lennon, ik vrees dat die gewoon te goed is voor de Challenge Tour.
Die andere drie moeten gewoon verdwijnen.
Ik herinner mij alleen nog zijn bijzonder lelijke kop maar ja hij had wel enkele vermakelijke potjes. Gooit alleen regelmatig 70 gemiddeld tegenwoordig, dat is helemaal niks meer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Borland is toch een vermakelijk ventje?
Plaatste zich gisteren als nummer laatst.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik herinner mij alleen nog zijn bijzonder lelijke kop maar ja hij had wel enkele vermakelijke potjes. Gooit alleen regelmatig 70 gemiddeld tegenwoordig, dat is helemaal niks meer.
9 darter in beslissende leg genot.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Borland is toch een vermakelijk ventje?
We zijn keihard bedrogen @wimderonquote:Op maandag 1 januari 2024 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alles goed voorspeld
En Steve Lennon is WEG!!!@:wimderon
Lennon en Landman horen qua niveau wel op de tour thuis. Anders gaan ze toch enkel de challenge tour terroriseren.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Q-School kon niet afschuwelijker beginnen.
Voor darts heb je geen school nodig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
MVG zit met de kids op de Malediven. Die hoeven niet naar school schijnbaar. Wat was hij dan aan het janken na de kerst, jankzak.
Die zijn ziek.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
MVG zit met de kids op de Malediven. Die hoeven niet naar school schijnbaar. Wat was hij dan aan het janken na de kerst, jankzak.
Die plofkop denkt zeker dat hij boven de wet staat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het gemiddelde van Martijn Dragt over 18 duels is 84 gemiddeld. En zo'n figuur heeft dan een tourkaart.
De wegen van Q-School zijn ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het gemiddelde van Martijn Dragt over 18 duels is 84 gemiddeld. En zo'n figuur heeft dan een tourkaart.
Martijn Dragt kan meedoen in de contest voor meest typische Nederlander.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is schrikken op de vroege ochtend.
Overigens: "Geweldige finale"
Mensen noemen vaak vBarneveld-Taylor in 2007 als hét voorbeeld van een epische finale. Maar dan noem ik Dragt-Landman voor Q-School.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:55 schreef Mani89 het volgende:
79 om 79 gemiddeld, we zullen het nooit, nooit vergeten.
Zou wel leuk zijn als we een keer een Nederlandse (top)darter krijgen die wel personality heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Martijn Dragt kan meedoen in de contest voor meest typische Nederlander.
Danny Jansenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we een keer een Nederlandse (top)darter krijgen die wel personality heeft.
Zoals Raymond a.k.a. Ray a.k.a. Raya a.k.a. Raya van Matteveldquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we een keer een Nederlandse (top)darter krijgen die wel personality heeft.
Ik zet opnieuw al mijn geld op Jelle K.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morning
Ik ga vandaag nog n keer voor Crabtree. Kist in de eu
Laten we toch hopen van niet zeg. Trikkel is wel welkom op de Tour.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maendl-Lawrance stond gisteren best aardig te gooien, dus ben benieuwd of hij dat doortrekt. Maar het is echt bar en boos momenteel qua kwaliteit bij de EU-School. Geldt ook voor Trikkel.
Je kan nou niet zeggen dat vGerwen, vDuijvenbode en vBarneveld geen personalities zijn (lol)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@Mani89 en ik weten al hoe laat het is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Riesjard North neemt het op tegen Spellman.
Kijkende naar de spelers die al minstens 10 wedstrijden meedoen, zijn Spellman / Hood / Lovely / McEwan / McGuirk / Beveridge het meest welkom.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laten we toch hopen van niet zeg. Trikkel is wel welkom op de Tour.
Maar V Barneveld, V Gerwen lopen al heel lang mee. Ik doelde vooral op de nieuwere gezichten. Dan is Dirk wel zo'n beetje de enige ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan nou niet zeggen dat vGerwen, vDuijvenbode en vBarneveld geen personalities zijn (lol)
Noppert, Wattimena, Perry van Beer, Zonneveld, HE Kist, ja das allemaal weinig. Ik vond Doets wel een leuk ventje.
Down met Ryan tegen de griezelbus.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Unterbuchner v Baetens (lol).
Klaasen v De Graaf
Roetzsch v Szaganski
https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs24fse2/ko-board-groups
Meulenkamp - Arihara (laatstgenoemde stond in eerdere fase best aardig te speren).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Unterbuchner v Baetens (lol).
Klaasen v De Graaf
Roetzsch v Szaganski
https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs24fse2/ko-board-groups
Ik wil weer een absurde samenloop van omstandigheden waarin vGerwen tegen Klaasen moet op het WK.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Klaasen De Graaf verslaat, zou hij wel weer een goede run kunnen maken vandaag. Vind ik ook gelden voor Plaisier.
Alle levensvreugde is toch al uit mijn lichaam verdwenen na gister, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Mani89 en ik weten al hoe laat het is.
Vladimir Andersen komt er denk ik een beetje bij in de buurt, @wimderon ?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Kennen we Harald Leitinger nog? Bijkans de slechtste Europese tourkaarthouder ooit? Ik las vandaag dat zijn bijnaam Harry is.
Harald “Harry” Leitinger, jawel.
Maar die deed toch helemaal geen toernooien meequote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vladimir Andersen komt er denk ik een beetje bij in de buurt, @:wimderon ?
Maar god, die won ook echt een tourkaart op de eerste dag.
Huh?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die deed toch helemaal geen toernooien mee
https://mastercaller.com/players/vladimir-andersenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vladimir Andersen. Die kwam bijna nooit opdagen (dacht ik)
Haha jezusquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://mastercaller.com/players/vladimir-andersen
Hij won gewoon bijna nooit.
De druk van Lakeside bestaat niet. Die van Q-school daarentegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dan breekt Baetens Unterbuchner terug, en gooit hij de leg erop geen score boven de 100.
Het is vrijdag he, vallen elders wel wat meer punten te pakken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Mareno heeft er de brui aan gegeven. Wel vreemd want hij pakte gisteren een punt (lol). Jorien van den Herik ook trouwens.
Nog twee dagen vriend, fingers Rob Crossed.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baetens kan wellicht beter Challenge Tour gaan gooien en via daar een tourkaart halen.
Nwah, dat is geen gepruts. Gewoon menselijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:20 schreef The_Undertone het volgende:
Sjonge, Baetens, wat een gepruts, 3 pijlen op D4
Tegen de kampfbewoner nog welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
En exit de hoop van België @:capuchon_jongen
Dit wordt het jaar van de Griezelbus. Dit wordt een vaste naam op de tour.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondertussen gooit Plaisier een 104-gemiddelde. Die tourkaart komt er.
Toen ik in Frankfurt was kwam ik ook lichtelijk in de problemen door een Duitse junk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Landman in lichtelijke problemen
Oei, review gemaakt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen ik in Frankfurt was kwam ik ook lichtelijk in de problemen door een Duitse junk.
McGuirk is ook gewoon een rotloting. Die staat best goed te gooien.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dudbridge voor de tweede dag op rij een dief van z'n eigen portemonnee door wedstrijddarts te missen. Jammer gooit prima niveau
Niet dat soort junksquote:
Met die walgelijke drol op zijn hoofd. Bah.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Horvat ligt eruit en dat is ook fijn nieuws. Heb gelezen dat die dwarrel niets met zijn tourkaart wil gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |