Ze speelt niet veel beter dan Marcel Bout.quote:Op maandag 6 januari 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Eem naar Akkcess aan het kijken op Twitch, een blond snolletje die livestreams doet waarin ze dartst tegen kijkers. Geil ding. Hopelijk tovert ze straks die bollen er uit.
waar eindigt zn gezicht en begint zn nek?quote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb oogaids gekregen van Stefaan Henderycks facebook:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 6 januari 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Eem naar Akkcess aan het kijken op Twitch, een blond snolletje die livestreams doet waarin ze dartst tegen kijkers. Geil ding. Hopelijk tovert ze straks die bollen er uit.
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaids
Niveau in de UK licht wel een stukje hoger dan in Duitsland zo te zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
In Engeland gaan er al aardig wat goede speler uit.
BLOBBEDquote:Op maandag 6 januari 2025 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb oogaids gekregen van Stefaan Henderycks facebook:
[ afbeelding ]
Frankfurt an der Oder, volgens mij omdat er twee dartende Oliver Muellers zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:01 schreef The_Undertone het volgende:
Waarvoor zou de (Ffo) bij Oliver Mueller staan?
Met pen.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bradley Brooks uitstekend in vorm. Kunnen we die vast met potlood opschrijven?
Buford wordt hier ernstig beflikkerd.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef BufordTJustice het volgende:
Is er ergens een lijstje met afmeldingen? Ik zie nergens Johan Engstrom/Engström in de uitslagen en die heb ik geselecteerd voor mijn nostra
Niet op komen dagen voor dag 1.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:21 schreef BufordTJustice het volgende:
Is er ergens een lijstje met afmeldingen? Ik zie nergens Johan Engstrom/Engström in de uitslagen en die heb ik geselecteerd voor mijn nostra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |