Ja natuurlijk. Ikzelf voorop. Je gaat jezelf toch niet zo gigantisch voor lul zettenquote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mensen in de omgeving hebt die je daartegen beschermen?
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ikzelf voorop. Je gaat jezelf toch niet zo gigantisch voor lul zetten
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pondquote:Op maandag 6 januari 2025 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.
Het is wachten op de eerste vervelende YouTubers.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 475 pond oid betalen om 5 legjes te mogen spelen, mooi man.
Boh jaquote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pond
Mag geen camera mee naar binnen.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste vervelende YouTubers.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als ik mezelf keihard wil laten vernederen kan dat ook voor minder dan 475 pond
Nazihond stuurt je zo naar Siberië als je veur Hamiltun bent.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dagje in F1 een afwijkende mening posten bijvoorbeeld
Die gaat volgende week weer lekker pallets stapelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ah daar issie weer, Davy Proosten, de man waar je 4 dagen per jaar iets van hoort.
Nondeju zeg.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nazihond stuurt je zo naar Siberië als je veur Hamiltun bent.
Die is van @Dannyquote:Op maandag 6 januari 2025 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare illustratie. Heb je niet wat leukers.
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaidsquote:Op maandag 6 januari 2025 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ah John Michael, daar issie hoor. Ook zo’n Q geweldenaar
Moet ie nog wel wat beter gooienquote:Op maandag 6 januari 2025 14:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lekker de sirtaki dansen met z'n trilpijlaids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |