John Part mag wel gratis meedoenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef Mani89 het volgende:
500 pond inschrijfgeld trouwens, dat is toch best fiks als je ziet wat voor menselijk afval hieraan meedoet.
Een kijkje op Patje Bulens Facebook-account had mij al geleerd dat het een Vlaams Belanger was en een dronkelap.quote:
De ideale darter dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een kijkje op Patje Bulens Facebook-account had mij al geleerd dat het een Vlaams Belanger was en een dronkelap.
Ik heb het idee dat Wim elke ochtend HLN leestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Bulen. Zulke berichten zijn pareltjes
Haalde maar net an de tweede ronde. Mooi dat t er nu wel meteen uitkomtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Met Justin Hood gewoon echt legit iemand met down met een tourkaart. #inclusief
@capuchon_jongen is ook een belg. Goh.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Evangelion het volgende:
Waarom zijn Belgische darters zullen tokkies (relatief voor dartsbegrippen zelfs)
Alle Belgische darters zijn luie tokkies met een beste vriend die Ludo heet en ze raken betrokken in gevechten waar ze helemaal niks aan kunnen doen. En ze haten Kim Huybrechts of zijn zelf een Huybrechts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:58 schreef Evangelion het volgende:
Waarom zijn Belgische darters zullen tokkies (relatief voor dartsbegrippen zelfs)
Morbide obees ✅quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noster, waar komt die vandaan. Verloor gisteren nog van Xanti... En kwam als 56e door uit stage 1
Zijn alle Nederlanders zoals MVG?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is ook een belg. Goh.
OK Belg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn alle Nederlanders zoals MVG?
Nee alleen Brabanders.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dezemoeikopdekinnemequote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was een stille, rustige jongen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me iemand die school shootings plant.
Justin gaat het brownies en downies concept overhevelen naar een Chinees. De oogjes hebben ze al.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Met Justin Hood gewoon echt legit iemand met down met een tourkaart. #inclusief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |