SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ach.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
voormalig Wk-finalist Dudbridge redt het niet in de UK
5-2 Bogaertquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:39 schreef The_Undertone het volgende:
Noa-Lynn vs. Luc Bogaert, wie verliest, gaat er vermoedelijk uit, al kan Noa het nog redden indien een close call.
Damian Mol met z'n beschimmelde armen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn Nostra. Straks Justin Hood en Damian Mol er ook uit.
Heeft zo langzamerhand toch wel een beetje progressie gemaakt en resultaatjes geboekt op het WDF-circuit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kan er nochtans helemaal niks van
withoofd liep vorig jaar nog te klagen dat ie net aan een toerkaart miste, dit jaar niet eens in de buurtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij UK aantal bekende namen qua slachtoffers.
Ryan Harrington, Andy Hamilton, Conan Whitehead, Devon Petersen, James Richardson, Scott Waites (alleen voor Challenge Tour zo te zien gekomen) en John Part!
Whitehead witheet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij UK aantal bekende namen qua slachtoffers.
Ryan Harrington, Andy Hamilton, Conan Whitehead, Devon Petersen, James Richardson, Scott Waites (alleen voor Challenge Tour zo te zien gekomen) en John Part!
Met legsaldo is Tibbe nu al veiligquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Tibbegod kan het ook nog halen als hij nu wint van Lap.
Ik had Ross geen 62 gegeven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jim Walker door, die zou vast oudste qualifier ooit worden. Niet dat dat gaat gebeuren. Denk dat dat nu Ross Montgomery de oudste qualifier is, maar dat kan ik niet goed vinden, en ik kan ook niet vinden wie de oudste tourcardhouder ooit was (maar ik denk John MaGowan met 68 of 69)
Geen Noa-Lyn op ons feestje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Leuven ligt eruit. Niet te geLeuven
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeėerd was het Tygo wel.quote:
Ingesneeuwdquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Devvun Pietersen er al uit? Ik heb in DRT gelezen dat die iedereen van het bord gooide onlangs. Ik EIS een verklaring! @:alaphilippe_ @:wimderon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |