Zijn ontdekker, trainer en coach Wayne Mardle heeft even andere dingen aan zijn hoofd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Devvun Pietersen er al uit? Ik heb in DRT gelezen dat die iedereen van het bord gooide onlangs. Ik EIS een verklaring! @:alaphilippe_ @:wimderon
Ik begreep dat zijn vrouw afgelopen maand is overleden?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ontdekker, trainer en coach Wayne Mardle heeft even andere dingen aan zijn hoofd.
Klopt, was daarom het WK ook niet op teevee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik begreep dat zijn vrouw afgelopen maand is overleden?
Die Club 501-afleveringen met hem op YouTube zijn wel lachen.
Geen idee, maar ook niet rouwig om.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Szura het volgende:
Devvun Pietersen er al uit? Ik heb in DRT gelezen dat die iedereen van het bord gooide onlangs. Ik EIS een verklaring! @:alaphilippe_ @:wimderon
Dat hij er zo eentje was, verbaast mij niet. Dat nu pas zoiets uitkomt, verbaast mij wel. Ik dacht oprecht dat het zo op zijn hoofd gestempeld stond dat het niet zo zou zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeëerd was het Tygo wel.
Meevaller dat hij dat soort rolletjes allemaal al eens in series vervulde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand vrouwenmepper en drugsgebruiker op zijn voorhoofd had getatoeëerd was het Tygo wel.
Pallett kon zijn pijlen zeker niet goed stapelen hihaho.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
David Pallett kapt er ook mee. Limpscombe is de vervanger.
Final Stage:quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen vandaag voor Javanico Jansen.
Hoeveel kaarten voor de EU in totaal, stuk of 10? Vier voor de dagwinnaars neem ik aan?
Flink teveel toerkaarten voor de kwaliteit die er over t algemeen in de EU aan de dag gelegd wordtquote:Op donderdag 9 januari 2025 06:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Final Stage:
Datum: 9 t/m 12 januari 2025
Aantal deelnemers: 128
Te verdelen tourcards: 16
Format: Best of 11 legs
Starttijd: 13:00.
Wie winnen er een tourkaart?
-Dagwinnaars (4 in totaal over 4 speeldagen)
-Top 12 van de Order of Merit Final Stage
Puntentelling:
Laatste 32: 1 punt
Laatste 16: 2 punten
Kwartfinales: 3 punten
Halve finales: 4 punten
Finale: 5 punten
Hij mag beginnen tegen Van Trijp.quote:Op donderdag 9 januari 2025 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
We juichen vandaag voor Javanico Jansen.
Hoeveel kaarten voor de EU in totaal, stuk of 10? Vier voor de dagwinnaars neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |